TÄYDELLINEN MIES JA PARISUHDE vai URPOJEN URPO???...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveikkaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä menee hyvin. Olllaan oltu 18 v naimisissa (ollaan alle 40v) . Välillä vaan ärsyttää joku toisen teko tai tapakin. ja jos on suutuksissa toiselle tulee tänne kirjotettua aika kärjistetty versio asiasta.
Tähän asit ollaan sovittu ja puhuttu asiat kuitenkin selviksi ja niin tullaan tekemään jatkossakin.

+kiltti
+romattinen ja näyttää sen välillä! (tosin nykyään harvemmin)
+komeat kasvot, muutenkin ihan hyvännäköinen
+vastuuntuntoinen
+ahkera ja tunnollinen työpaikalla (jotenkin vaan tiedän, että on)
+reilu
+hauska
+osallistuu kotitöihin
+sosiaalinen
+karismaattinen
+aika viisas ja "ajantasalla" seuraa uutisia ym.
+rauhallinen
-vähän pulska
-hieman laiska, ei siis ole kovin aktiivinen/urheilullinen
-pelaa tietokone/konsolipelejä
-juo satunnaisesti, viikoittain
-häipyy välillä omiin menoihinsa
-viipyy viikonloppuna myöhään ulkona
-ei saa säästettyä rahaa
-polttaa salaa
-ei osaa korjata tai remontoida
-tukeutuu vanhempiinsa jonkin verran paljon

Mun mies
-on hyväkroppainen
-käy töissä
-ei juo, ei polta
-innostuu helposti
-rakastaa minua tällaisenaan, mutta muistuttelee aina tietyistä tärkeistä jutuista
-pitää sopimukset
-ilahduttaa ja yllättää
-osaa hommat kotona, pihassa, mökilllä, korjaa autot ja tekee metsähommat ja tekee pihasta kauniin
-huolehtii lapsista hyvin, vaikkeivät edes ole hänen lapsiaan
-tekee ihanaa ruokaa
-on positiivinen

negatiivista
-ei aina pese käsiään jos käy pissillä tai niistää nenän
-vonkaa aika usein...
-en pidä hänen exästään enkä kaikista lapsistaan :(

:D Kiitos!

No, eihän tämä ole mikään naisten yksinoikeuspalsta. ;)

Olen kyllä pidetty ja voisin seurustella koska tahansa käytännössä (en pidä sitä itseisarvona tai edes vaikeana tavoitteena jos "kaikki käy"), mutta totta on, että harvoin kiinnostun vakavammin suomalaisesta naisesta, hyvä jos kerran vuoteen. Mutta kun kiinnostun, todella kiinnostun. Teen lähes kaiken aidosti ja inhoan teeskentelemistä, mistään syystä.
ja saanen kysyä mikä suomalaisessa naisessa sinun mielestäsi on vikana? ihan uteliaisuudesta vaan..?

Mun mies
-on hyväkroppainen
-käy töissä
-ei juo, ei polta
-innostuu helposti
-rakastaa minua tällaisenaan, mutta muistuttelee aina tietyistä tärkeistä jutuista
-pitää sopimukset
-ilahduttaa ja yllättää
-osaa hommat kotona, pihassa, mökilllä, korjaa autot ja tekee metsähommat ja tekee pihasta kauniin
-huolehtii lapsista hyvin, vaikkeivät edes ole hänen lapsiaan
-tekee ihanaa ruokaa
-on positiivinen

negatiivista
-ei aina pese käsiään jos käy pissillä tai niistä ä nenän
-vonkaa aika usein...
-en pidä hänen exästään enkä kaikista lapsistaan :(
siis toi vonkaa usein kuuluu plussa puoliin,-oikeesti!!! ja hei,mies on mies,ei ne pese käsiään jos ei käsketä:D

ja saanen kysyä mikä suomalaisessa naisessa sinun mielestäsi on vikana? ihan uteliaisuudesta vaan..?

Ei heissä kaikissa ole mikään vikana, aina on poikkeuksia.

Mutta kiinnostun aina ulkonäön kautta ja kenties naiset voisivat olla hieman avoimempia ja dynaamisempia ulkoisesti ja persoonaltaan. Rakastan naista, joka näyttää naurun ja itkun, on herkkä, muttei ääripäitä: täysi nössö tai jatkuvasti seinillä hyppimässä. Sekä naista, joka on älykäs, muttei ääripäitä: tosi itsetietoinen, kylmäkiskoinen tai liian järkevä. Elämänmyönteisyys, lämpö sekä kohteliaisuus, ystävällisyys ja spontaanius, tujaus lisää naisellisuutta. Näitä ehkä kaipailen eniten tuolla ulkona.

Ihannenaiseni nykyaikana, ainakin siellä kärjessä, on Keri Russell Felicity-sarjasta. Älykäs, lämmin, kiltti, kiltisti eroottinen, hienostunut, spontaani ja feminiini.
s2h0wb2yarmv0hbv.jpg

Tässä olisi lista jos saisi toiveita esittää:
komea,hyväkroppainen,-ei bodari koska se kertoo musta liiallisesta kiinnostuksesta omaan kroppaan..,eli normi sporttinen terve kroppa ja sielu;)
perhe aina etusijalle,sitten vasta työt ja muut..
luotettava 100%rehellinen,itsetunto kunnossa,-tietää mitä tekee ja ottaa vastuun siitä,spontaani,ei odota että joku muu vie elämässä eteenpäin vaan elää itse ja inspiroi toista,on mies isolla M:llä eli moottorisaha pysyy kädessä ja nainen tuntee olevansa nainen,-ei miehen jatke,hyvä huumorintaju+toi ylläoleva bbieraksen lista...ja pituutta yli 180cm=D ja vesiurheilu ja mökkeily++,ou jee..näillä mennään..ehkä joskus:D

Mulla oli täydellinen mies :( Viikko sitten olisin viel tullu tänne hehkuttamaan pitkällä listalla mutta nyt taitaa suhde olla ohi :( :( Vuoden se kesti. Nyt mä yritän tälleen kanssa hokea itelleni listaa jostain "huonoista puolista" ettei olis niin ikävä... sillä oli ylipainoa, se oli hajamielinen, se keskitty kirjoihin usein niin että sitä piti lyödä lehtirullalla päähän että se kuuli ja huomas, se ei suostunu pitämään kiirettä vaikka olis joskus ollu oikeesti kiire... mut ei vaan helpota olo, se oli mulle täydellinen mies. :( :(

[QUOTE="Janni";30254003]Mulla oli täydellinen mies :( Viikko sitten olisin viel tullu tänne hehkuttamaan pitkällä listalla mutta nyt taitaa suhde olla ohi :( :( Vuoden se kesti. Nyt mä yritän tälleen kanssa hokea itelleni listaa jostain "huonoista puolista" ettei olis niin ikävä... sillä oli ylipainoa, se oli hajamielinen, se keskitty kirjoihin usein niin että sitä piti lyödä lehtirullalla päähän että se kuuli ja huomas, se ei suostunu pitämään kiirettä vaikka olis joskus ollu oikeesti kiire... mut ei vaan helpota olo, se oli mulle täydellinen mies. :( :([/QUOTE]

: /:(

:hug:

[QUOTE="Janni";30254003]Mulla oli täydellinen mies :( Viikko sitten olisin viel tullu tänne hehkuttamaan pitkällä listalla mutta nyt taitaa suhde olla ohi :( :( Vuoden se kesti. Nyt mä yritän tälleen kanssa hokea itelleni listaa jostain "huonoista puolista" ettei olis niin ikävä... sillä oli ylipainoa, se oli hajamielinen, se keskitty kirjoihin usein niin että sitä piti lyödä lehtirullalla päähän että se kuuli ja huomas, se ei suostunu pitämään kiirettä vaikka olis joskus ollu oikeesti kiire... mut ei vaan helpota olo, se oli mulle täydellinen mies. :( :([/QUOTE]
Älä sure,sulle on tulossa varmasti vielä parempi!!!

Tässä olisi lista jos saisi toiveita esittää:
komea,hyväkroppainen,-ei bodari koska se kertoo musta liiallisesta kiinnostuksesta omaan kroppaan..,eli normi sporttinen terve kroppa ja sielu;)
perhe aina etusijalle,sitten vasta työt ja muut..
luotettava 100%rehellinen,itsetunto kunnossa,-tietää mitä tekee ja ottaa vastuun siitä,spontaani,ei odota että joku muu vie elämässä eteenpäin vaan elää itse ja inspiroi toista,on mies isolla M:llä eli moottorisaha pysyy kädessä ja nainen tuntee olevansa nainen,-ei miehen jatke,hyvä huumorintaju+toi ylläoleva bbieraksen lista...ja pituutta yli 180cm=D ja vesiurheilu ja mökkeily++,ou jee..näillä mennään..ehkä joskus:D

Missäs tuo bodarin raja kulkee? :) Mun kroppa on tällä tasolla mut rasvaa enemmän, ehkä hiukan pienempi. En enää lisääkään koska xl-koon vaatteiksi menee muuten ja ne on aika telttoja valitettavasti:
HGH-muscle.jpg

Moottorisahaa en ole käyttänyt, raivaussahaa kyllä :) Ja vesiurheilua en harrasta enkä omista kesämökkiä :(

Toi Russellin kuva ei jostain syystä näy, oli varmaan liian iso. Uus:
amd_russell_felicity.jpg

Feminiinit piirteet ja tärkeää on myös sopiva kiltteys ja avoimuus :) Ei naama norsunv, ei otsa rypyssä, ei nokka pystyssä, ei liian tunkkainen meikki tai liian paljastavat vaatteet. Pidän mysteereistä ja haasteista.

Missäs tuo bodarin raja kulkee? :) Mun kroppa on tällä tasolla mut rasvaa enemmän, ehkä hiukan pienempi. En enää lisääkään koska xl-koon vaatteiksi menee muuten ja ne on aika telttoja valitettavasti:
HGH-muscle.jpg

Moottorisahaa en ole käyttänyt, raivaussahaa kyllä :) Ja vesiurheilua en harrasta enkä omista kesämökkiä :(
Oi kiitos,foto oli kiva:D piristää kummasti tätä sateista päivää... vaikea sanoa missä raja menee,kun ihmisestä huokuu tasapaino eikä omaan napaan tuijotus, liika omakroppatietoisuus ja varsinkin kaloritarkkailijat menee mun mielestä överiks...ruoka syödään ruokana eikä pulvereina...elämästä nautitaan ja pizzan jälkeen lenkkeillään tai jotain sellasta;D ja elämään mahtuu mun mielestä muutakin kun joka päivä salilla...tms..

Toi Russellin kuva ei jostain syystä näy, oli varmaan liian iso. Uus:
amd_russell_felicity.jpg

Feminiinit piirteet ja tärkeää on myös sopiva kiltteys ja avoimuus :) Ei naama norsunv, ei otsa rypyssä, ei nokka pystyssä, ei liian tunkkainen meikki tai liian paljastavat vaatteet. Pidän mysteereistä ja haasteista.

Myös minun mielestä nainen on parhaimmillaan juurikin tuollaisena mitä kuvailit. Ja linkittämäsi kuva naisesta on mielestäni kaunis. Voisin itsekin mielelläni olla kaikkea tuota.

tunteeellinen kuva katseessa siintää haave :)

Totta, sielukkuus on tärkeä piirre ja on jännä kuinka se jollain on ja jollain ei. Tuosta persoonan avoimuudesta voisivat meikäläisetkin naiset ottaa vaikutteita. Avointa ja kohteliasta naista on mukava lähestyä, varautunutta ja tylyä paljon vähemmän. Ja toinen mistä kovasti pidän on naisen kyky olla mysteerinen, monikerroksinen. Eli ei "tissejä tiskiin" heti, pidättyvyydellä on myös arvoa.

Totta, sielukkuus on tärkeä piirre ja on jännä kuinka se jollain on ja jollain ei. Tuosta persoonan avoimuudesta voisivat meikäläisetkin naiset ottaa vaikutteita. Avointa ja kohteliasta naista on mukava lähestyä, varautunutta ja tylyä paljon vähemmän. Ja toinen mistä kovasti pidän on naisen kyky olla mysteerinen, monikerroksinen. Eli ei "tissejä tiskiin" heti, pidättyvyydellä on myös arvoa.

baarissa aikoinaan sanoinkin naisille miks haluut et keskityn sun tisseihin enkä silmiin?

Myös minun mielestä nainen on parhaimmillaan juurikin tuollaisena mitä kuvailit. Ja linkittämäsi kuva naisesta on mielestäni kaunis. Voisin itsekin mielelläni olla kaikkea tuota.

:-) Kiitos ja hienoa että ymmärrät. Jostain syystä aiemmin olen saanut susta vähän tympeän kuvan, pahoittelen. Mutta niin se on että teksteistä jollain palstalla ei vaan hirveästi tiedä koko ihmisestä, vähän vaan, eikä saisi tehdä liikoja johtopäätöksiä, johon itsekin olen syyllistynyt varmasti joskus. Noin hieno mies kuin sulla varmasti on myös hienon naisen kanssa :)

Oi kiitos,foto oli kiva:D piristää kummasti tätä sateista päivää... vaikea sanoa missä raja menee,kun ihmisestä huokuu tasapaino eikä omaan napaan tuijotus, liika omakroppatietoisuus ja varsinkin kaloritarkkailijat menee mun mielestä överiks...ruoka syödään ruokana eikä pulvereina...elämästä nautitaan ja pizzan jälkeen lenkkeillään tai jotain sellasta;D ja elämään mahtuu mun mielestä muutakin kun joka päivä salilla...tms..

:) No joo, samaa mieltä!

Mun silmää tuollainen ylibodattu mies ei viehätä, mutta eikös se olekin ihan hyvä asia, että kaikki ei tykkää samanlaisista... (Mä pidän enemmän sellaisista kevytrakenteisemmista mutta sitkeistä... Ja sellainenpa multa kotoo löytyykin. :p )

Plussia:

+ samat elämänarvot kuin minulla (eli tietysti juuri oikeanlaiset ;D )
+ terveelliset elämäntavat, olematta mikään tylsä niuho (eli osaa myös herkutella/laiskotella/käyttää alkoholia kohtuudella)
+ komea ja ihan mieletön kroppa :)
+ rauhallinen (toisin kuin minä!)
+ turvallinen
+ arvostava
+ viisas, lukee paljon, tietää paljon. Myös sosiaalisesti älykäs ja omaa tunneälyä.
+ määrätietoinen
+ haluaa ottaa myös omaa aikaa ja suo sitä myös minulle
+ ei ole turhasta mustasukkainen
+ luotettava, ei petä
+ ei puhu eikä juuri ajattele pahaa muista ihmisistä, suvaitsevainen, avarakatseinen
+ terve itsetunto, ei tarvitse pönkitystä eikä lyttää muita korostaakseen itseään
+ lahjakas musikaalisesti, urheilullisesti, kädentaidoiltaan..

Miinuksia:

- saisi välillä olla spontaaninpi
- välillä vaikeaa puhua tunteistaan, mutta on kehittynyt tässä asiassa :)
- välillä liian "tekninen", itse olen enemmän henkinen ihminen

Eli semmonen 9,5 - lähes täydellinen herra mulla omana <3

- Pitkä
- Ei tykkää katsoa urheilua
- Urheilee itse
- Haluaa viettää vapaa-aikansa perheen kanssa
- ei juo, paitsi häissä tms lasin viiniä
- ei polta
- katsoo mitä laittaa suuhun
- haluaa elää terveellisesti
- kierrättää
- siivoaa jatkuvasti
- haluaa hoitaa lapsia paljon
- pistää kaikki meidät etusijalle ennen itseään
- tulee toimeen kaikkien kanssa
- hyvä palkkaisessa työssä
- ei halua omistaa autoa
- ei syö roskaruokaa
- ei tuhlaa
- ei piereskele tai röyhtäile avoimesti (menee vessaan tms)
- hauska
- erittäin älykäs (mulle tosi tärkeää)
- matikkanero (ihanaa)
- tykkää leikata mun varpaankynnet ja antaa jalkahierontaa :D
- Seksissä haluaa ajatella toisen mielihyvää enemmän
- osaa mitä vain.. siis oikeasti mitä vain. Meillä hoitaa ompelusta seinän korjaamiseen. on ihan uskomaton siinä asiassa. osaa tehdä jopa ranskanletin.... :D
- tekee paljon asioita, eikä tule töistä väsyneenä, vaan hyppää heti "puikkoihin".
- ei ole laiska
- lähtee mukaan kaikkiin mun kotkotuksiin, eikä valita.
- on positiiivinen. ei ilkeile, ei naljaile, ei hauku, vaan ajattelee kaiken aina sen positiivisen kautta..

Onhan noita :) Moni on sanonut kuinka hyvä mies mulla on. Jopa oma äitinsä on kade mulle :DDD

Huonoa on ettei ole hirveän ex tempore tyyppi. Viihtyy kotona, eikä oikein keksi yhtäkkiä jotain kivaa.. Tykkää rutiineista, joten niistä poikkeaminen on vähän.. Ei kauheasti lomailla, kun ei tykkää.

:-) Kiitos ja hienoa että ymmärrät. Jostain syystä aiemmin olen saanut susta vähän tympeän kuvan, pahoittelen. Mutta niin se on että teksteistä jollain palstalla ei vaan hirveästi tiedä koko ihmisestä, vähän vaan, eikä saisi tehdä liikoja johtopäätöksiä, johon itsekin olen syyllistynyt varmasti joskus. Noin hieno mies kuin sulla varmasti on myös hienon naisen kanssa :)

No niinhän olen joskus vähän tympeäkin, miesmäisesti vedän ennemmin mutkat suoriksi kuin että ajattelisin kuin nainen.

Jännää, mies1, että olen juttujesi perusteella kuvitellutkin ihannenaisesi tuollaiseksi. Tai siis kuvasta välittyy niitä arvostamiasi juttuja. Toisaalta tuolla naisella voi olla sielu norsunveellä, eihän se aina naamasta välity :)
Tykkään kyllä itsekin naisena tuollaisesta olemuksesta. Aitoa naisellisuutta, joka ei tunnu päälleliimatulta.

Mutta aiheeseen: oma mieheni on räiskyvä, boheemi, avarakatseinen, rohkea, oikeudenmukainen, ja siksi mulle täydellinen. Huonoja puolia ovat toisinaan juuri räiskyvyys ja boheemius :D Mutta kokonaisuutena mulle täydellinen paketti. Ärsyttäviä tapoja toki löytyy, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.

Jännää, mies1, että olen juttujesi perusteella kuvitellutkin ihannenaisesi tuollaiseksi. Tai siis kuvasta välittyy niitä arvostamiasi juttuja. Toisaalta tuolla naisella voi olla sielu norsunveellä, eihän se aina naamasta välity :)
Tykkään kyllä itsekin naisena tuollaisesta olemuksesta. Aitoa naisellisuutta, joka ei tunnu päälleliimatulta.

Kiitti :) Olen samaa mieltä: ei ulkonäkö ratkaise kaikkea, on vaan osa asiaa näin miehelle.

Onpa jännä että tiesit! Ja kyllä mä tuosta voin vähän poiketa, esim. Anne Hathaway -tyylinen exäni on vähän enemmän rock-versio, ei silti "räiskyvä". Mutta joo, tuollainen on tosi puoleensa vetävää mulle. Ja totta puhuen melko harvoin tuon tyylisiin naisiin törmään, joka olisi vielä kaunis :( Kiltteys on hot naiset :p Kun sen osaa tuoda esiin oikein. Ja varmaan miehissä tää sama.