T
toiveikkaana
Vieras
No niinhän olen joskus vähän tympeäkin, miesmäisesti vedän ennemmin mutkat suoriksi kuin että ajattelisin kuin nainen.
joo näin just pitääkin=D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No niinhän olen joskus vähän tympeäkin, miesmäisesti vedän ennemmin mutkat suoriksi kuin että ajattelisin kuin nainen.
KiittiOlen samaa mieltä: ei ulkonäkö ratkaise kaikkea, on vaan osa asiaa näin miehelle.
Onpa jännä että tiesit! Ja kyllä mä tuosta voin vähän poiketa, esim. Anne Hathaway -tyylinen exäni on vähän enemmän rock-versio, ei silti "räiskyvä". Mutta joo, tuollainen on tosi puoleensa vetävää mulle. Ja totta puhuen melko harvoin tuon tyylisiin naisiin törmään, joka olisi vielä kaunisKiltteys on hot naiset
Kun sen osaa tuoda esiin oikein. Ja varmaan miehissä tää sama.
kysymys herää mikä sussa on vikana kun hyvä kroppakin ja noin paljon muutakin plussaa ja sinkkukin vielä jos oikein ymmärsin? mut nyt on pakko lähtee ulkoilee ja jättää tää näpyttely![]()
rakastelua? että osaa lentää yli universumin niin että sana muuttaa voittamattomaksi eikä jumittavaksi? siis juuri että ei oo vaan se kaksimielisyys vaan sana joka on tajunnan tuolla puolen ja rakastaa maailmaa nyt ja aina?KiittiOlen samaa mieltä: ei ulkonäkö ratkaise kaikkea, on vaan osa asiaa näin miehelle.
Onpa jännä että tiesit! Ja kyllä mä tuosta voin vähän poiketa, esim. Anne Hathaway -tyylinen exäni on vähän enemmän rock-versio, ei silti "räiskyvä". Mutta joo, tuollainen on tosi puoleensa vetävää mulle. Ja totta puhuen melko harvoin tuon tyylisiin naisiin törmään, joka olisi vielä kaunisKiltteys on hot naiset
Kun sen osaa tuoda esiin oikein. Ja varmaan miehissä tää sama.
miten poikkeat taviksesta?Hyvä kysymysOlen sinkku. No, en käy niin hirveän paljon ulkona (verrattuna joihinkin muihin) enkä ole niin taitava lähestymään naisia. Kolmantena tuo että harvahko nainen on vahvasti kiinnostava mulle. Ja tietysti en ole luonteelta aivan "tavallinen" mies eli en varmaan sovi kaikkien mukavuusalueelle.
Kiitos!
No, eihän tämä ole mikään naisten yksinoikeuspalsta.
Olen kyllä pidetty ja voisin seurustella koska tahansa käytännössä (en pidä sitä itseisarvona tai edes vaikeana tavoitteena jos "kaikki käy"), mutta totta on, että harvoin kiinnostun vakavammin suomalaisesta naisesta, hyvä jos kerran vuoteen. Mutta kun kiinnostun, todella kiinnostun. Teen lähes kaiken aidosti ja inhoan teeskentelemistä, mistään syystä.
Alkuperäinen kirjoittaja äb harmaillee;30254234:Nam, mitä tekstiä..????
Ole hyväKiitos kehuistaEn voi paljastaa liikaa itsestäni näin (en fyysisesti enkä henkisesti
). Mutta mukava ketju hengeltään pitkästä aikaa muutamaa välihuutelijaa lukuunottamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30254493:Ole hyvä
Voisin uskoa, että livenä voisi olla mukavat jutut... Jäi tunne, että olet ujohko tai mielelläsi seuraat sivusta. Aika söpöä
Tosin jos ymmärsin väärin ..UPS.
kun kaks poikaa oli hisillä menossa ylös vuorta pitkin hissit pysähtyi jättäen pojat puoli tiehen. Toinen lähti laskemaan alaspäin toinen poika lähti laskettelu monot jalassa kiipeen ylöspäin yli kilsaa pitkässä lumessa. kohti huippua pysähtyi tarinan mukaan tää poika muutaman sadan metrin jälkeen väsyneenä katsahti ylöspäin oli ilta hämärrys jo alkamassa kaukaisuudessa sudet ulvoi liila taivas valaisi tietä huipulle ja poika lähti tarpomaan ylöspäin aina vaan korkeemmalle. yön pimeässäkin poika muisti mitä reittiä pääsee ulos ja poika laski kotiin..
eli kuin minä;D naisellinen kuin shakira,kiltti,avoin,iloinen ja positiivinen,meikkiä ei juur ollenkaan,yleensä sporttivaatteet osastoo leggarit lenkkarit ja paita.En mielestäni ole mysteerinen koska avoimuus voittaa mysteerisyyden mutta takuulla haasteellinenToi Russellin kuva ei jostain syystä näy, oli varmaan liian iso. Uus:![]()
Feminiinit piirteet ja tärkeää on myös sopiva kiltteys ja avoimuusEi naama norsunv, ei otsa rypyssä, ei nokka pystyssä, ei liian tunkkainen meikki tai liian paljastavat vaatteet. Pidän mysteereistä ja haasteista.
Totta, sielukkuus on tärkeä piirre ja on jännä kuinka se jollain on ja jollain ei. Tuosta persoonan avoimuudesta voisivat meikäläisetkin naiset ottaa vaikutteita. Avointa ja kohteliasta naista on mukava lähestyä, varautunutta ja tylyä paljon vähemmän. Ja toinen mistä kovasti pidän on naisen kyky olla mysteerinen, monikerroksinen. Eli ei "tissejä tiskiin" heti, pidättyvyydellä on myös arvoa.