TÄYDELLINEN MIES JA PARISUHDE vai URPOJEN URPO???...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveikkaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitti :) Olen samaa mieltä: ei ulkonäkö ratkaise kaikkea, on vaan osa asiaa näin miehelle.

Onpa jännä että tiesit! Ja kyllä mä tuosta voin vähän poiketa, esim. Anne Hathaway -tyylinen exäni on vähän enemmän rock-versio, ei silti "räiskyvä". Mutta joo, tuollainen on tosi puoleensa vetävää mulle. Ja totta puhuen melko harvoin tuon tyylisiin naisiin törmään, joka olisi vielä kaunis :( Kiltteys on hot naiset :p Kun sen osaa tuoda esiin oikein. Ja varmaan miehissä tää sama.

kysymys herää mikä sussa on vikana kun hyvä kroppakin ja noin paljon muutakin plussaa ja sinkkukin vielä jos oikein ymmärsin? mut nyt on pakko lähtee ulkoilee ja jättää tää näpyttely:)

kysymys herää mikä sussa on vikana kun hyvä kroppakin ja noin paljon muutakin plussaa ja sinkkukin vielä jos oikein ymmärsin? mut nyt on pakko lähtee ulkoilee ja jättää tää näpyttely:)

Hyvä kysymys :D Olen sinkku. No, en käy niin hirveän paljon ulkona (verrattuna joihinkin muihin) enkä ole niin taitava lähestymään naisia. Kolmantena tuo että harvahko nainen on vahvasti kiinnostava mulle. Ja tietysti en ole luonteelta aivan "tavallinen" mies eli en varmaan sovi kaikkien mukavuusalueelle.

Kiitti :) Olen samaa mieltä: ei ulkonäkö ratkaise kaikkea, on vaan osa asiaa näin miehelle.

Onpa jännä että tiesit! Ja kyllä mä tuosta voin vähän poiketa, esim. Anne Hathaway -tyylinen exäni on vähän enemmän rock-versio, ei silti "räiskyvä". Mutta joo, tuollainen on tosi puoleensa vetävää mulle. Ja totta puhuen melko harvoin tuon tyylisiin naisiin törmään, joka olisi vielä kaunis :( Kiltteys on hot naiset :p Kun sen osaa tuoda esiin oikein. Ja varmaan miehissä tää sama.
rakastelua? että osaa lentää yli universumin niin että sana muuttaa voittamattomaksi eikä jumittavaksi? siis juuri että ei oo vaan se kaksimielisyys vaan sana joka on tajunnan tuolla puolen ja rakastaa maailmaa nyt ja aina?

:D Kiitos!

No, eihän tämä ole mikään naisten yksinoikeuspalsta. ;)

Olen kyllä pidetty ja voisin seurustella koska tahansa käytännössä (en pidä sitä itseisarvona tai edes vaikeana tavoitteena jos "kaikki käy"), mutta totta on, että harvoin kiinnostun vakavammin suomalaisesta naisesta, hyvä jos kerran vuoteen. Mutta kun kiinnostun, todella kiinnostun. Teen lähes kaiken aidosti ja inhoan teeskentelemistä, mistään syystä.

Nam, mitä tekstiä..????

Mies osaa olla oikein ihana, mutta välillä on täysi ääliö.

+ tekee suurimman osan ruoista
+ pesee omat pyykkinsä
+ pesee ikkunat
+ hoitaa omakotitalon ulkotyöt enimmäkseen
+ tekee pienimuotoisia remontteja talossa
+ osallistuu toisen lapsen harrastukseen
+ on uskollinen
+ ei koskaan hauku ei edes riidellessä, vaan pysyy asiassa
+ ei ole väkivaltainen
+ hyvä sängyssä (silloin harvoin kun aktivoituu)
+ on hyvännäköinen ja käyttää muodikkaita vaatteita
+ ei ole itserakas
+ on kiltti pääsääntöisesti
+ hoitaa oman osuutensa raha-asioista
+ tiedän olevani mieheni elämän suuri rakkaus
+ ei ole takertuva tai rajoittava, saan käydä omissa harrastuksissani (ja mies omissa)
+ ei ole mustasukkainen
+ antaa minun olla oma itseni, eikä ole koko ajan vaatimassa jotain

- polttaa tupakkaa
- käyttää viikonloppuisin liikaa alkoholia (tissuttelee)
- syö epäterveellisesti ja se alkaa näkymään painossa
- liikkuu luonnossa, mutta ei kuntoile muuten lainkaan
- menettää hermonsa liian herkästi, jolloin huutaa ja paiskoo ovia eli käytös on lapsellista
- itsekäs omien menojen suhteen, omat menot menevät perheen menojen edelle
- ei ole osallistunut yhtään toisen lapsen harrastuksiin
- seksielämä on kuihtunut lähes olemattomiin
- ei puhu juuri mitään, kaikki saa lypsää puoliväkisin, vasta pikkuhiprakassa kielenkannat irtoavat
- ei lue mitään ja sen seurauksena on tietämätön asioista, kehtaa vielä vängätä vastaan, kun kerron asian oikean laidan

Kiitos kehuista :) En voi paljastaa liikaa itsestäni näin (en fyysisesti enkä henkisesti ;)). Mutta mukava ketju hengeltään pitkästä aikaa muutamaa välihuutelijaa lukuunottamatta.

Taisin olla tuota Keri Russell-tyyppiä kymmenisen vuotta sitten. Siis alun kakskymppisenä. Se kiltteys ja pehmeys karisi vuosien saatossa, kun huomasin, että se veti puoleensa aina vääränlaisia kavereita. No, ainakin siihen saakka, kun tapasin mieheni.

Plussia miehessä:

- hellä
- välittää myös sängyssä siitä, mitä minä saan
- rakastava ja hoivaava isä
- ei ryyppää (juo joskus, mutta tietää rajansa)
- ei käytä huumeita yms.
- uskollinen
- rehellinen
- luotettava
- pitkä ja mun silmään erittäin komea
- hyvä iho <3
- sosiaalisesti miellyttävä; itse asiassa tosi ujo eikä mitenkään smooth, mutta hauska ja aito ja siksi yleensä tekee hyvän vaikutuksen
- erittäin älykäs
- musikaalinen
- hyvä piirtämään
- kiinnostuu uusista asioista
- puhuu tunteista ja toiveistaan
- tosi hyvä huumorintaju: hyviä läppiä, eikä koskaan kenenkään kustannuksella (siis ei ilkeile)
- lämmin
- miehistynyt vuosien saatossa ja kehittänyt särmää
- pehmeät arvot: tärkeimpiä perhe ja rakkaat ihmiset, koulutus ja tieto, ihmisoikeudet sekä terveys
- vähän sellainen sosiaalinen "whistleblower": ei lähde perseilyyn, kiusaamiseen tms. mukaan vaan nostaa asiat aika herkästi pöydälle
- tekee kotitöitä oma-aloitteisesti
- tykkää käydä keikoilla, elokuvissa, teatterissa jne.

Miinuksena sitten...

- joskus vähän liiankin rehellinen
- nahka saisi olla pikkaisen paksumpi
- ei aina oikein ymmärrä, miksi meidän kolmivuotias käyttäytyy kuin.. no... kolmivuotias
- potee yleistä nörttitautia: innostuu joskus jostain asioista todella kovasti, ja sitten puhuu niistä lakkaamatta. Mieluummin kuitenkin otan tämän, kuin miehen, jota ei kiinnosta mikään.

Kiitos kehuista :) En voi paljastaa liikaa itsestäni näin (en fyysisesti enkä henkisesti ;)). Mutta mukava ketju hengeltään pitkästä aikaa muutamaa välihuutelijaa lukuunottamatta.
Ole hyvä ;)

Voisin uskoa, että livenä voisi olla mukavat jutut... Jäi tunne, että olet ujohko tai mielelläsi seuraat sivusta. Aika söpöä :)

Tosin jos ymmärsin väärin ..UPS.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30254493:
Ole hyvä ;)

Voisin uskoa, että livenä voisi olla mukavat jutut... Jäi tunne, että olet ujohko tai mielelläsi seuraat sivusta. Aika söpöä :)

Tosin jos ymmärsin väärin ..UPS.

Kiitos :) Laittelen viestiä jossain välissä sulle.

kun kaks poikaa oli hisillä menossa ylös vuorta pitkin hissit pysähtyi jättäen pojat puoli tiehen. Toinen lähti laskemaan alaspäin toinen poika lähti laskettelu monot jalassa kiipeen ylöspäin yli kilsaa pitkässä lumessa. kohti huippua pysähtyi tarinan mukaan tää poika muutaman sadan metrin jälkeen väsyneenä katsahti ylöspäin oli ilta hämärrys jo alkamassa kaukaisuudessa sudet ulvoi liila taivas valaisi tietä huipulle ja poika lähti tarpomaan ylöspäin aina vaan korkeemmalle. yön pimeässäkin poika muisti mitä reittiä pääsee ulos ja poika laski kotiin..

kun kaks poikaa oli hisillä menossa ylös vuorta pitkin hissit pysähtyi jättäen pojat puoli tiehen. Toinen lähti laskemaan alaspäin toinen poika lähti laskettelu monot jalassa kiipeen ylöspäin yli kilsaa pitkässä lumessa. kohti huippua pysähtyi tarinan mukaan tää poika muutaman sadan metrin jälkeen väsyneenä katsahti ylöspäin oli ilta hämärrys jo alkamassa kaukaisuudessa sudet ulvoi liila taivas valaisi tietä huipulle ja poika lähti tarpomaan ylöspäin aina vaan korkeemmalle. yön pimeässäkin poika muisti mitä reittiä pääsee ulos ja poika laski kotiin..

biisi

https://www.youtube.com/watch?v=IHDZP2qTDuY

kohasta 2tuntia 5 minuuttia :)

Toi Russellin kuva ei jostain syystä näy, oli varmaan liian iso. Uus:
amd_russell_felicity.jpg

Feminiinit piirteet ja tärkeää on myös sopiva kiltteys ja avoimuus :) Ei naama norsunv, ei otsa rypyssä, ei nokka pystyssä, ei liian tunkkainen meikki tai liian paljastavat vaatteet. Pidän mysteereistä ja haasteista.
eli kuin minä;D naisellinen kuin shakira,kiltti,avoin,iloinen ja positiivinen,meikkiä ei juur ollenkaan,yleensä sporttivaatteet osastoo leggarit lenkkarit ja paita.En mielestäni ole mysteerinen koska avoimuus voittaa mysteerisyyden mutta takuulla haasteellinen:D

Totta, sielukkuus on tärkeä piirre ja on jännä kuinka se jollain on ja jollain ei. Tuosta persoonan avoimuudesta voisivat meikäläisetkin naiset ottaa vaikutteita. Avointa ja kohteliasta naista on mukava lähestyä, varautunutta ja tylyä paljon vähemmän. Ja toinen mistä kovasti pidän on naisen kyky olla mysteerinen, monikerroksinen. Eli ei "tissejä tiskiin" heti, pidättyvyydellä on myös arvoa.

on vaikeampaa tavallaan kaikki muokataan samanlaisiksi samat rutiinit syntymästä kuolemaan ?meille tavallaan luodaan tarpeet valmiiksi valmiissa paketissa? ihanne kuvat kuvilla on yleensä helppo vaikuttaa kun luotamme paljon näkemäämme?

Some say the blacker the berry, the sweeter the juice
I say the darker the flesh then the deeper the roots
I give a holler to my sisters on welfare
Tupac cares, if don't nobody else care.

And when he tells you you ain't nothin' don't believe him
And if he can't learn to love you you should leave him
Cause sista you don't need him.

And I realize momma really paid the price
She nearly gave her life, to raise me right

nyt vasta paljon ymmärrän ton .

I try and find my friends, but they're blowin in the wind
Last night my buddy lost his whole family
It's gonna take the man in me to conquer this insanity.