Alkuperäinen kirjoittaja mora-listi:
Jonkinlaisena yhteenvetona tähänastisesta keskustelusta päättelen, että mm. nim. "Chramadin" ja muutamat muut "normaalit" naiset haluaisivat pitää tavallisia vapaita paritteluhaluisia miehiä eräänlaisessa reservissä, josta voi sitten valkata mieleisensä. Mieluummin vielä sellaisen, joka ei ole sitoutumiskammoinen.
Maksulliset naiset koetaan uhkaksi. Kun vielä otetaan mukaan itämafian ihmiskauppa-aspekti, niin luullaan oltavan jo omalta moraaliltaan kovastikin ylempänä.
Ollaan jopa suomassa maksullisten naisten palvelut vammaisille ja reppanoille, mutta kunhan potentiaaliset kunnon miehet pysyttelisivät kaidalla tiellä ja pariutuisivat - vaikka tilapäisestikin - "normaalien" naisten kanssa.
Kahden aikuisen ihmisen välinen seksi on kuitenkin kummankin ihmisen vapaaehtoinen päätös ja ratkaisu. Riippumatta kummankaan motiiveista. Kukkahattutätien asia ei ole pohtia näitä motiiveja. Jos joskus maksettua seksiä ostanut mies ei kelpaa kukkahattutädille - aina vaan parempi! Ei oikea mieskään kestäisi tekomoralistista tiukkapipoa.
Voiko kateuskortin heittäjä olla ihan tosissaan? Naisen ei paljon tartte tehdä duunia saadakseen seksiä tai parisuhteen, jostain syystä (erilainen kasvatus, vallitsevat moraalikäsitykset ja asenteet..?) miehet yleisesti ottaen ovat selkeästi "löyhäperseisempiä" kuin naiset ja valmiita lähtemään lähes kenen tahansa naikkosen mukaan. Joten nainen kyllä saa seksiä varsin helposti. sitäpaitsi eihän parisuhde tai sen puuttuminen vaikuta huorissa käymiseen - mitä nyt asiaa on tutkittu niin samat jampat siellä prosteilla juoksevat vaikka siiilisääty vaihtuisikin.
En inhoa huorissa käymistä sen vuoksi, että haluaisin rajoittaa miesten mahdollisuuksia seksin saantiin tai että olisin kateellinen prostituoidulle (Mistä ihmeestä olisin?? Siitä, että leipätyössäni minua nöyryytetään, satutetaan, pidetään halpana, ei arvosteta..?), vaan siksi, että huorissa käyvä mies ei nyt vaan minun käsitykseni mukaan ole ihan täysillä käyvä inhimillinen olento. Juuri se, että seksistä maksaminen (tai mitä seksiä se nyt on, kysehän on kylmänviileästä toisen ruumiiseen masturboimisesta, EI seksistä) rinnastetaan leivän ostoon kertoo juuri siitä pohjimmaisesta ajatusmaailmojen erosta minkä vuoksi katson ettei huorissa käyvä mies ole (ainakaan) minulle sopivaa kumppani- tai edes kaverimateriaalia. Minulle seksi tai mies ei ole kulutushyödyke eikä millään tavalla verrattavissa maitopurkin noutamiseen lähisiwasta. Huorissa käyvälle miehelle seksi taas näyttää (keskustelussa esitettyjen perusteluidenkin pohjalta) olevan juuri tällainen mitäänsanomaton toimenpide, kassien tyhjennys, lastin heitto, miehinen perusoikeus, johon ei liity mitään intiimiä, mystistä, kiehtovaa, kiihottavaa, läheistä jne jne. En usko että tuollainen ajattelutapa rajoittuu vain huoriin, en usko, että se voi olla laajemmin heijastumatta siihen mitä mies naissukupuolesta ajattelee ja miten naisia kohtelee.
Itse en halua olla miehen masturbaatioalusta/spermanroiskimispönttö, joten mielelläni välttelen tuolla tavalla naisista ajattelevia miehiä.