Oletko kysynyt mieheltäsi, mitkä olivat ne syyt, miksi hän halusi naista? Luulenpa, että jos hän on ollut sinkkuna, niin hän on kaivannut naisen lämmintä ihoa, hyväksyntää, hellyyttä ja sen lisäksi seksuaalisten tarpeitten tyydyttämistä. Ihan samoista syistä haetaan yhden yön juttuja sinkkuna. Mietin tässä juuri sitä, että olen minäkin sinkkuna esimerkiksi käynyt normaalia enemmän hierojalla, kasvohoidossa ja muissa vastaavissa hoidoissa juuri siksi, että saan koskettelua ja hyvää rentouttavaa oloa. Jossakin määrin tunnistan itsessäni sen, että sinkkuna haen noista asioista samaa, mitä saan parisuhteessa ollessani. Nyt siis sinkkuna vain maksan siitä, että joku esim. hieromalla koskettelee kehoani (ei seksuaalisesti, mutta rentouttavaa se silti on).
Nuorempana olisin ollut ehdottomasti miehen prostituutiovierailuja vastaan. Nyt, kun ikää ja elämänkokemusta on enemmän, en enää usko, että se olisi syy lopettaa suhde.
On vaikea tietää miehestäsi, pitääkö hän naista objektina, joka on olemassa vain miehen tarpeita varten. Olen lukenut lehdistä, että moni ilotyttö sanoo työnsä olevan nimenomaan ihmissuhdetyötä, jossa enimmäkseen hoidetaan asioita keskustelemalla ja tarjoamalla läheisyyttä ja tukea sen sijaan, että homma olisi 100 % panemista.
Minäkin olen ihmiskauppaa vastaan ja vastustan ehdottomasti sitä, että naisia pakotetaan prostituutioon. Vastustan myös alaikäisten kaikenlaista myymistä, vaikka alaikäinen sitä itse tahtoisi. Huono puoli on siinä, että prostituutioon yhdistyy helposti paritus, huumeet, väkivalta, sukupuolitaudit ja pimeä toiminta, jolloin prostituoitu jää helposti poliisin suojan, seksitautien testauksen, psykologisen tuen yms. ulkopuolelle.