Mies kertoi joulun kunniaksi vähän asioita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuka vanhoja muistaa??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuka vanhoja muistaa??

Vieras
Oltiin eilen anopilla syömässä ja mies sitten otti siinä isänsä kanssa hieman viiniä ruuan kanssa ja vielä glögiä päälle. Oltiin siis ihan sovittu että hän voi ottaa ja minä olen selvänä lasten kanssa (ei ikinä juoda molemmat jos ollaan lasten kanssa liikkeellä). Ei se mieskään mitenkään humalassa ollut, mutta ottanut kuitenkin.

Kun sitten illalla päästiin kotiin ja saatiin lapset nukkumaan niin tuli jotenkin puhe miehen vanhoista baarireissuista. Mies sitten sanoi kuinka häntä kaduttaa se viime syksyinen episodi. Mulle ei tullut mitään "episodia" mieleen joten kysyin että mistä hän puhuu. Ja mies sitten sanoi että siitä kun hän firman bileissä sekoili sen duunikaverinsa kanssa. Muisti ilmeisesti että ollaan asiasta puhuttu, vaikka tuo oli kyllä tasan tarkkaan ensimmäinen kerta kun minä asiasta kuulin!

Nyt on vähän ristiriitaiset tunteet... Eihän se kai maailman loppu ole kun kyse on ollut pussailusta. Toisaalta tuntuu kummalliselta että sain tietää siitä vasta nyt? Ja ajatus siitä että tuo on edelleen töissä ko.henkilön kanssa kyllä ällöttää... Senköhän takia se ei mennyt firman pikkujouluihin? Pelkäsi että menee tällä kertaa pidemmälle??? En tiedä... V***taa... Ällöttää... Ylireagoinko? Miehelle olen vaan sanonut että pitää vähän miettiä enkä nyt halua olla sen lähellä...

Selkeesti miehesi on ajatellut tapahtunutta paljonkin kun vielä vuoden päästä sen puheeksi ottaa? Onko se sitten hyvä vai huono asia, sitä en tiedä...
Kyllä mä vetäisin ihan kamalat herneet nenään jos saisin nyt kuulla et mun mies on jotain käyny imuttelemassa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Selkeesti miehesi on ajatellut tapahtunutta paljonkin kun vielä vuoden päästä sen puheeksi ottaa? Onko se sitten hyvä vai huono asia, sitä en tiedä...
Kyllä mä vetäisin ihan kamalat herneet nenään jos saisin nyt kuulla et mun mies on jotain käyny imuttelemassa!!!

Ei siitä ole vuottakaan: Viime syksynä (muistaakseni elokuussa) oli ne firman bileet... Eihän siitä ole puoltakaan vuotta!

Pettämistä se "pussailukin" on...Jos kerran ovat vielä samassa työpaikassa menee homma taatusti vielä joskus pidemmälle...Meillä olisi mies lentänyt pihalle ja tavarat perässä....Itse ajattelen että onnellinen ja täysillä suhteessa mukana oleva mies ei tuollaista tee....

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Se, ettei menny tänä vuonna pikkujouluihin osoittaa mun mielestä sen arvostusta sua kohtaan. Se haluaa olla sun ja lasten kanssa :heart:

Kyllä tiedän ja uskon että haluaa olla mun kanssa ja että tuo on oikeasti ollut vain pahimman luokan erehdys. Mua huolettaakin lähinnä se ettei kertonut siitä aikaisemmin. Voiko näitä tapauksia olla useampiakin? Tai vielä pahempaa? Tuntuu tosi pahalta ja just tällä hetkellä ällöttää kun tuo yrittää muhun koskeakin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Se, ettei menny tänä vuonna pikkujouluihin osoittaa mun mielestä sen arvostusta sua kohtaan. Se haluaa olla sun ja lasten kanssa :heart:

Kyllä tiedän ja uskon että haluaa olla mun kanssa ja että tuo on oikeasti ollut vain pahimman luokan erehdys. Mua huolettaakin lähinnä se ettei kertonut siitä aikaisemmin. Voiko näitä tapauksia olla useampiakin? Tai vielä pahempaa? Tuntuu tosi pahalta ja just tällä hetkellä ällöttää kun tuo yrittää muhun koskeakin...

Tietysti niitä voi olla....tai tulla....Sääli kun meni pilaamaan sinun joulun...Koita jaksaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Pettämistä se "pussailukin" on...Jos kerran ovat vielä samassa työpaikassa menee homma taatusti vielä joskus pidemmälle...Meillä olisi mies lentänyt pihalle ja tavarat perässä....Itse ajattelen että onnellinen ja täysillä suhteessa mukana oleva mies ei tuollaista tee....

Niin... Kyllä mullakin on vähän sellainen olo etten haluaisi nähdä koko miestä juuri nyt... Vaikka on tuolla ukollakin selkeästi tosi paha olo (tai sitten katuu kun meni huppelispäissään avaamaan suunsa)...

Ei siitä ole vuottakaan: Viime syksynä (muistaakseni elokuussa) oli ne firman bileet... Eihän siitä ole puoltakaan vuotta!

aaaa, mä luulin että viime pikkujouluissa oli mokaillut...nojoo ei se sit niin kauaa oo asiaa "hautonut". Mutta selkeesti halusi sinun siitä tietävän ja on pahoillaan, niinkuin pitääkin. Huono homma vaan jos hän pelkää nyt osallistua mihinkään firman pippaloihin ettei mene taas överiksi :| Ei siis luota itseensä ja omaan arvostelukykyynsä humalassa??

aaaa, mä luulin että viime pikkujouluissa oli mokaillut...nojoo ei se sit niin kauaa oo asiaa "hautonut". Mutta selkeesti halusi sinun siitä tietävän ja on pahoillaan, niinkuin pitääkin. Huono homma vaan jos hän pelkää nyt osallistua mihinkään firman pippaloihin ettei mene taas överiksi :| Ei siis luota itseensä ja omaan arvostelukykyynsä humalassa??

Niin eli vähintäänkin saisin tästä lähin pelätä hysteerisenä joka kerta kun tuo lähtee kavereiden kanssa iltaa viettämään! :( Kyllä voi olla kertakaikkisen paska fiilis juuri nyt.......

Se, ettei menny bileisiin tarkoittaa, ettei halua ottaa minkäänlaista riskiä, että menis kännissä enää tekeen tollasta. Jos kyseessä on isohko työpaikka, niin ei ne välttämättä siellä töissä juurikaan toisiaan näe ja voi olla tosi noloakin, jos näkevät.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:

Niin... Kyllä mullakin on vähän sellainen olo etten haluaisi nähdä koko miestä juuri nyt... Vaikka on tuolla ukollakin selkeästi tosi paha olo (tai sitten katuu kun meni huppelispäissään avaamaan suunsa)...

luultavasti katuu. jos on noin kauan ollu kertomatta! ja luultavasti noita on enemmänkin. en vois luottaa enää. voimia sulle! älä jää tossun alle!

Ehkä jos istuisitte alas ja koittaisitte oikein puhua asian kunnolla läpi...Koita kaivaa miehestä kaikki irti...Mutta jos sekoilu tapahtui miehesi työpaikan juhlissa, tiedetäänkö asiasta yleisesti myös työpaikalla...onko sinulla ketään tuttua siellä? Jotain jolta voisit vähän kysellä mikä se meininki siellä on....

Itselläni oli tuollainen suhde työkaverin kanssa naimisissa ollessa. Suudelmia, flirttiä ja aika vahvoja tunteita. Oma suhde oli "jäähtynyt" 10v:n jälkeen. Lopetin suhteen, koska en kestänyt ajatusta loukata viattomia. Tekoni oli väärin. Mieheni kanssa päädyimme eroon minun aloitteestani myöhemmin. Alle puolen vuoden sisällä erosta ymmärsin rakastavani ex-miestäni edelleen, mutta hänellä oli jo uusi enkä katsonut itselläni olevan oikeutta edes vihjaista tunteistani, koska olin miestäni loukannut muutenkin. Sovussa erosimme ja edelleen tunnen häntä kohtaan rakkauden tapaisia tunteita. Onneksi olen silti onnellisesti naimisissa hyvän miehen kanssa ja pysyn myös mikäli minusta riippuu. Pointtini on, että minkään pussailun vuoksi ei suhdetta kannata romuttaa, vaan pikemminkin ryhtyä tosissaan töihin suhteen ylläpitämiseksi ja piristämiseksi .). Älä työnnä miestäsi pois, kerro kuinka asia sinua loukkasi ja yrittäkää mennä eteenpäin. Hyvää joulun jatkoa!

No jos olis mun mies niin varmasti laittaisin sen "katumaan" siis olisin sille tosi v-mäinen, oon vielä pitkävihainen niin varmasti kettuilisin sille vielä vuodenkin päästä baari-illan jälkeen et -ketäs nyt nuolit... Kyttäisin puhelimet ja s-postit ja soittelisin töihin et -ethän sä vaan oo ruokatunnillas pussailemassa taas sitä Marjaanaa? :laugh: Eli tukalat paikat miehelle... Ja jos sillä on yhtään älliä niin se hemmottelee sua ja koittaa saada anteeksi kaikin keinoin.

et ylireagoi, ketä tahansa ottaisi aivoon. Mutta mun mielestä voisi olla pahempikin tilanne (pitempiaikainen suhde jne..), se että miehes kerto, mun mielestä kertoo sitä, että se asia on vaivannut häntä -> omatunto tallella... asian kertominen, vaikka se satuttaakin toista, on näitä ikuisia kysymyksiä joihin ei liene oikeaa vastausta. Mun mielestä hyvä et kertoi, ite haluaisin tietää. kertoo myös et voitte puhua keskenänne...
Keskustelkaa asiasta, kerro miltä susta tuntuu. Eiköhän se siitä helpota...

Yhteistyössä