Mies lähetti eilen poliisit kotiimme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jätetty

Vieras
Ollaan erottu miehen aloitteesta 2 viikkoa sitten. Se oli minulle kova isku, viikko meni kuin sumussa. En ole kuitenkaan missään vaiheessa ollut itsetuhoinen.
Eilen en halunnut miehelle vastata mitään kun kysyi tekstiviestillä miten menee. Soittikin, mutta en tajunnut, että on hän, kun oli tuntematon numero, joten en vastannut.
Sitten mies laittoi myöhään illalla viestiä, että laittaa poliisit kattomaan että kaikki on ookoo, jos en anna kuulua itsestäni mitään, että olen edes hengissä.
Menin nukkumaan ja heräsin yöllä kauheaan rymistelyyn ja ovikellon rimputukseen. Taskulampulla yritettiin katsoa sisälle. Mies oli siis sittenkin soittanut poliisit.
En mennyt avaamaan.
Mies on aikaisemmin sanonut ettei enää rakasta minua. Mutta tekeekö sellainen ihminen tuollaista joka ei yhtään välitä toisesta?

Saattaa tehdä ilman rakkautta ja kiintymystäkin. Sitä välittää kuitenkin aina toisen ihmisen hengestä ellei ihminen ole joku vihamies. Jotkut tosin välittää vihamiestenkin hengestä ( kumma kyllä ).

Pärjäät kyllä ilman ex miestäsi. Ihminen nousee aina uuteen kasvuun. Biologia on rakentanut terveen ihmisen selviämään puolison jättämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos se rymistelijä olisi olut poliisi, niin eiköhän ne sisälle olisi tulleet esim huoltomiehen kanssa. Eli joku muu siellä ovella on tainnut käydä.

Miks aina oletetaan että asutaan kerros- tai rivitalossa? Okt: hen jos haluaa sisään, niin sit pitää murtautua.

Ikävä tilanne, mutta olet kuitenkin vastuussa lapsista!? niin minusta silloin kuuluu tehdä selväksi, että kaikki on hyvin. :hug:

Sitä paitsi mikä velvollisuus minulla on hänelle mitään vastata? Jos haluan olla omissa oloissani kai minulla on siihen oikeus ilman että poliisien tarvii tulla rytinällä melkein sisälle!?

Mulla kans aikanaan exä oli kerran vittuillessaan soittanu poliisit. Syötiin iltapalaa kaikes rauhas ja pienin oli jo nukkumassa kun poliisit tuli koputteleen. Vähän itekin ihmettelivät jälkeenpäin että tällasta sattuu silloin tällöin. Sano äijälles että painuu sinne minne ei päivä paista jos ei osaa antaa olla rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sitä paitsi mikä velvollisuus minulla on hänelle mitään vastata? Jos haluan olla omissa oloissani kai minulla on siihen oikeus ilman että poliisien tarvii tulla rytinällä melkein sisälle!?

Siis haluat vain kiusatatoista kun mies ei enään rakasta sinua?

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Ikävä tilanne, mutta olet kuitenkin vastuussa lapsista!? niin minusta silloin kuuluu tehdä selväksi, että kaikki on hyvin. :hug:

Olin yksin ja mies tiesi sen koska lapsi oli hänellä.
No sitten se oli suoranaista v'ttuilua.
:kieh:
Otan osaa!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Olin yksin ja mies tiesi sen koska lapsi oli hänellä.

Minullakin on ex- meillä lapsi ja vaikka lapsi ei tapaa isäänsä niin en minä kuitenkaan halua että isä itseään tappaa,
ei siinä mistään rakkaudesta ole kyse. ennemminkin siitä että minä haluan kuitenkin lapsellani olevan 2biologista vanhempaa vaikka isä ei nyt tapaamisia haluakkaan

Miksei silloin saa olla rauhassa kun lapsi on isällään? Minä en ainakaan vastaa exän kontrollointiviesteihin aina, ei jaksa raportoida tunnin välein mitä kuuluu, mitä teen jne. Eihän exälle enää ap:n elämä kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja kisu:

Siis haluat vain kiusatatoista kun mies ei enään rakasta sinua?

Ei vaan yritän päästä miehestä henkisesti eroon ja se ei onnistu jos olen häneen tekemisissä tai näen häntä. Pakostihan sitä on jonkun verran lapsenkin takia oltava, mutta muuten en.

Alkuperäinen kirjoittaja polle:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Miksi se ex ei saisi olla huolissaan susta vaikkei enää "rakasta"?

Kun tässä tapauksessa taitaa ap vielä haikalla jo menetetyn perään,surullista jos ei halua jatkaa elämää :(

Miten tää nyt näin päin taas käänty? On tää kanssa ihme palsta! Nimenomaan alussa kirjoitin, että EN ole ollut itsetuhoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja polle:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Miksi se ex ei saisi olla huolissaan susta vaikkei enää "rakasta"?

Kun tässä tapauksessa taitaa ap vielä haikalla jo menetetyn perään,surullista jos ei halua jatkaa elämää :(

Miten tää nyt näin päin taas käänty? On tää kanssa ihme palsta! Nimenomaan alussa kirjoitin, että EN ole ollut itsetuhoinen.

en usko että tuo kommentti nyt sitä tarkottaa vaan sitä ettet halua mennä elämässäs eteenpäin. että jäät ikäänkuin pohtimaan sitä suhdetta ja jumitut elämässäs.

Yhteistyössä