Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
No joopatijoo mitä "tietäviä" taas liikkeellä :saint:
Mulla kans exä soitti poliisit kun en vastannut puhelimeen, enkä viesteihin, ei kiinnostanut vastata ja olin sen sanonutkin, etten kyselyihin vastaan. Kyllä ne milliisit ovella kävi ja lampulla sorkkivat ikkunaan, mut mä jatkoin nukkumista, samoin lapsi. Eivät ne sisälle väkiste tulleet, eivätkä seuraavana päivänä tulleet tarkistelemaan.
Varmaan tommosia soittoja tulee jo niin paljon, että jos ei kalma pihalle haise niin tuskin alkavat ovia murtamaan! Äly hoi!
Ja erosta on KAKSI viikkoa, kai ap saa olla surullinen/katkera!!!! |O
Voimia :hug:
Että jos poliisi ilmoittaa mahdollisesta läheisensä kuolemantapauksesta, työkaverit eivät tutki asiaa kunnolla. Jjjoh.
Miksi ap:n mies olisi ilmoittanut mahdollisesta kuolemantapauksesta? Kukaan muu kuin vainoharhaiset palstalaiset eivät ole missään välissä väittäneet että ap:lla olisi mitään hätää, kunhan on surullinen eron jälkeen. Eiköhän mies nimenomaan ole pyytänyt kavereita "tsekkaamaan tilannetta", aika hurjaa jos alkaisi maalailemaan kuvaa toisen itsemurhasta ilman syytä. Silloin voisi mennä kyllä jo itseensä ja pohtia että onko ammattitaitokaan kohdillaan.
Ymmärrän kyllä että mies voi olla huolissaan oikeastikin, mutta kyllä tuommoinen häiritseminen noin pian toisen jättämisen jälkeen tuntuu lähinnä kiusaamiselta. Ei ole ap:n asia lievittää miehen omaatuntoa esittämällä että kaikki on hyvin ja teeskentelemällä kaveria. Hänellä on täysi oikeus omaan rauhaan.