S
suruinen
Vieras
Koko homma siis alkoi siitä kun sain (jälleen kerran) huudella miestä tietokoneelta syömään. Olin ilmoittanut hänelle jo tuntia aikaisemmin, että kolmelta on sitten ruoka.
Muutaman minuutin yli kolmen huusin syömään. Vastaus oli "kohta".
Siitä seuravat viisi minuuttia, niin huusin uudelleen yläkertaan, että ruoka jäähtyy.
Mies siitä kimpaantui, että olenko minä hänen äitinsä, että nyt suu tukkoon.
Huusin takaisin, että en ole, mutta ilmoitin jo tunti sitten koska syödään.
Alas tuli yksi myrskyn merkki, joka muistutti että hän on minua 10 v vanhempi ja minulla ei ole mitään oikeutta huutaa hänelle noin. Hän tulee kun tulee.
Syötiin siinä sitten hiljaisuuden vallitessa, ja ruoan jälkeen aloitin vielä puhumaan asiasta. Hänen vastauksensa oli, että hänelle eikukaan aseta mitään ruoka-aikoja, hän tulee kun huvittaa.
Totesin tämän olevan epäreilua ruoan laittajaa kohtaan.
Raivoissaan käski minua olemaan hiljaa, ja nyrkit puristuivat jo hänellä kiinni. Jatkoin siitä vielä, ja hän sitten läppäisi minua kasvoihin.
Se ei sattunut fyysisesti, mutta henkisesti kyllä...yhteisessä historiassa jonkin verran väkivaltaisuutta takana hänellä.
Muutaman minuutin yli kolmen huusin syömään. Vastaus oli "kohta".
Siitä seuravat viisi minuuttia, niin huusin uudelleen yläkertaan, että ruoka jäähtyy.
Mies siitä kimpaantui, että olenko minä hänen äitinsä, että nyt suu tukkoon.
Huusin takaisin, että en ole, mutta ilmoitin jo tunti sitten koska syödään.
Alas tuli yksi myrskyn merkki, joka muistutti että hän on minua 10 v vanhempi ja minulla ei ole mitään oikeutta huutaa hänelle noin. Hän tulee kun tulee.
Syötiin siinä sitten hiljaisuuden vallitessa, ja ruoan jälkeen aloitin vielä puhumaan asiasta. Hänen vastauksensa oli, että hänelle eikukaan aseta mitään ruoka-aikoja, hän tulee kun huvittaa.
Totesin tämän olevan epäreilua ruoan laittajaa kohtaan.
Raivoissaan käski minua olemaan hiljaa, ja nyrkit puristuivat jo hänellä kiinni. Jatkoin siitä vielä, ja hän sitten läppäisi minua kasvoihin.
Se ei sattunut fyysisesti, mutta henkisesti kyllä...yhteisessä historiassa jonkin verran väkivaltaisuutta takana hänellä.