Mies matkalle ilman meitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vera86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Mä voin kuvitella tuon miehesi ahdingon... ei hän sentään vankilassa ole.
Ja se, et haluaa välillä tehdä jotain ilman perhettään, ei tarkoita ettettekö silti ole hänelle nro. 1

JOo, kyll olen ihan sama mieltä että lähteä voi, mutta toinen kysymys on minne...
jos hän lähtis vaikka Turkuun tai Tampereelle viikonlopuks niin ok, mutta jonnekin Europpaaan....se on mun mielestä epäreilua..

Eli olet oikeastaan kateellinen miehen matkakohteesta.

Mun kokemuksen mukaan miehet saa palamaan ihan yhtä suuren kokonaisrahasumman oli matkakohde Kypros tai Pohjois-Karjala.

Meillä on tapeltu samoista asioista. Mies lähti katsomaan formuloita Monacoon enkä tykännyt yhtään. Meillä on kotona kaksi pientä lasta jotka minä sitten hoidan, oli hän Monacossa tai ei. En muutenkaan ole tuollaisten mies tai naisporukoilla tehtyjen ulkomaanmatkojen puolesta puhuja. Tiedän olevani vähemmistössä tässä kuten jo tämän ketjun lukeminenkin osoittaa. Mutta meillä se on niin että miehelle on normaalia lähteä poikaporukalla ulkomaille mutta annas olla jos ehdotan samaa että minä lähden niin johan alkaa murjottamaan. Joten parempi sitten ettei kumpikaan lähde.

Ja kyllä sitä lepäämistä voi tehdä muutenkin kuin ulkomailla. Esimerkiksi kaverien mökeillä.

En kyl miekään tykkäis jos mies ois ulkomaille lähössä ilman loppuperhettä. Tosin, en ite haluis ilman heitä mennä myöskään.
Mie taijan olla tiukkis tän asian kans muutenkin, meillä kun tehään vaan päivän reissuja.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
En kyl miekään tykkäis jos mies ois ulkomaille lähössä ilman loppuperhettä. Tosin, en ite haluis ilman heitä mennä myöskään.
Mie taijan olla tiukkis tän asian kans muutenkin, meillä kun tehään vaan päivän reissuja.

Sama juttu! Vaikka tykkään kovasti tyttöjen illoista esimerkiksi niin en haluaisi tyttöporukalla lähteä etelänmatkalle. Ei vaan iske. Mieluummin menen mieheni kanssa. Miehen kanssa ollaan tästä juteltu ja hänelle sopisi kyllä poikien kanssa tehdyt ulkomaanmatkat, kas kas. Minulle ei. Kai se on jotenkin geeneissä sitten kun äitini ja isänikin ovat samanlaisia että ovat aina matkustaneet kahdestaan eivätkä ymmärrä ap:n mainitsemiä matkoja. Silti sehän on kai aika yleistä tuollainen. Meillä vaan ulkomaan kokemukset halutaan jakaa yhdessä.

Voi lähteä miesporukalla katsomaan futismatsia, jos perheen talous sen kestää. Se on niitä elämän pieniä, tärkeitä elämyksiä, joihi ei valitettavasti naiset ja lapset kuulu. Epäilen, että et olisi lasten kanssa sinne matsiin menossa kuitenkaan. Naislla on samalla tavalla omia tyttöjen juttuja. Pitäisikö miesten sinne rynnätä vain siksi, että pitää olla aina yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Sama juttu! Vaikka tykkään kovasti tyttöjen illoista esimerkiksi niin en haluaisi tyttöporukalla lähteä etelänmatkalle. Ei vaan iske. Mieluummin menen mieheni kanssa. Miehen kanssa ollaan tästä juteltu ja hänelle sopisi kyllä poikien kanssa tehdyt ulkomaanmatkat, kas kas. Minulle ei. Kai se on jotenkin geeneissä sitten kun äitini ja isänikin ovat samanlaisia että ovat aina matkustaneet kahdestaan eivätkä ymmärrä ap:n mainitsemiä matkoja. Silti sehän on kai aika yleistä tuollainen. Meillä vaan ulkomaan kokemukset halutaan jakaa yhdessä.

mä en vaan ymmärrä tälläsitä ns. mustavalkoisuutta eli joko yhdessä tai ei ollenkaan.

voihan sitä käydä yhdessä ja erikseen! " meillä halutaan jakaa ulkomaan kokemukset yhdessä" tuo oli siis suomeks et " minä haluan jakaa ulkomaan kokemukset yhdessä", koska miehelles sopis myös reissut erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Tässä kohtaa näkisin, että perhelomamatkat ja ulkomaankokemukset ovat eri asia kuin futismatsi. Sitten eri juttu, jos mies siellä kaksi viikkoa rypee kavereiden kanssa. Meillä ukko lentää pari kolme kertaa vuodessa Ryanairilla kaverinsa kanssa futismatseihin Englantiin. Elämää nekin tarvii.

oon teidän mielestä ihan kauhea vaimo, kun mielestäni eriksen "lomaileminen" on kauhea.... =) No, kai mun on päästettävä hänet sitten :snotty:

Tällä palstalla on tunnetusti tällainen meininki. Ei siitä tarvitse ottaa ohjeita jos itsestä tuntuu pahalta. Itse laitoin stopin miehen matkoille joista kehkeytyi selkeitä ryyppyreissuja. Miksi tuollaista sponssaisin?

Tee kuten sulle sopii.

oon teidän mielestä ihan kauhea vaimo, kun mielestäni eriksen "lomaileminen" on kauhea.... =) No, kai mun on päästettävä hänet sitten :snotty:

no mun mielestä olet jos et päästäis sen takia kun et itse sit halua mennä ilman muita.
eri asia jos yhdessä on sovittu et ilman toista ei mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Tällä palstalla on tunnetusti tällainen meininki. Ei siitä tarvitse ottaa ohjeita jos itsestä tuntuu pahalta. Itse laitoin stopin miehen matkoille joista kehkeytyi selkeitä ryyppyreissuja. Miksi tuollaista sponssaisin?

Tee kuten sulle sopii.

Saako miehes sit ryypätä kotimaassa? Jotenkin tässä on kuitenkin pohjalla kateus. Suuri osa suomalaisista pitää pientä ulkomailla pistäytymistä vielä jotenkin niiin eksoottisena ja eksklusiivisena, että sitähän ei muille sallita jos sitä ei itsekään saa.

Anna miehen mennä!! On ihan eri asia tehdä futisreissuja kavereitten kanssa kuin et on emäntä ja lapsikin vielä mukana!!

Kai sinäkin joskus haluat tehdä jotain ilman perhettäsi?

siinähän se varmaan osa ongelmasta onkin että en pysty olemaan erossa miehestäni ja vauvasta ja varsinkin lomalla...loma ei ole loma ilman heitä, ikävä tule ja se pila koko lomani..

Entä yhteinen reissu (mitä sä toivot just nyt) miehen futisreissun jälkeen ja kun lapsi on isompi,sitten voit lähteä jonnekin yksin/kavereiden kanssa?

Et oo tiukkis mutta kysyit palstan mielipidettä ja palstalla ollaan erimieltä. Loppupelissähän nää asiat on vaan sun ja miehes päätettävissä. Ite en henk.koht. pidä rajoituksista, siis tietenkään ei petetä eikä muuta "moraalitonta" mutta oma vapaus tulee meillä olla molemmilla. Se on meidä ntyyli.

Nää palstahaahkat vaan haluaa aina lytätä kaikki, jotka haluavat elää eri tavalla kuin he! Heti vedetään kateuskorttia esiin ja haukutaan tiukkikseksi. Onkohan kaikilla näillä vapaamielisillä mammoilla OIKEASTI noin rento ote ukkojensa ryyppyreissuihin?

Mä kyllä ymmärrän ap:n miestä myöskin, tuollainen loma tekee ihan hyvää varmaan vaan kaikille. Mutta samoin sulla pitää olla mahdollisuus päästä jonnekkin. Mutta mä en tiedä tykkäisinkö jos mies lähtisi ulkomaille, ihan puhtaasti siitä syytä ettei meillä ole varaa siihen. Jos matka ei kaada koko taloutta, niin ihan hyvä idea. Meillä mies on käynyt pari kertaa edullisella matkalla ja hyvää se vain teki koko perheelle. Mutta siitä mä en tykkää että matkan takia syötäis tyyliin hernekeittoa ja puuroa pelkästään koko perhe pitkän aikaa , kun rahat meni matkaan :D

Meillä on tapeltu samoista asioista. Mies lähti katsomaan formuloita Monacoon enkä tykännyt yhtään. Meillä on kotona kaksi pientä lasta jotka minä sitten hoidan, oli hän Monacossa tai ei. En muutenkaan ole tuollaisten mies tai naisporukoilla tehtyjen ulkomaanmatkojen puolesta puhuja. Tiedän olevani vähemmistössä tässä kuten jo tämän ketjun lukeminenkin osoittaa. Mutta meillä se on niin että miehelle on normaalia lähteä poikaporukalla ulkomaille mutta annas olla jos ehdotan samaa että minä lähden niin johan alkaa murjottamaan. Joten parempi sitten ettei kumpikaan lähde.

Ja kyllä sitä lepäämistä voi tehdä muutenkin kuin ulkomailla. Esimerkiksi kaverien mökeillä.

Mitä eroa sillä sitten on missä se mies on jos sä kerta lapset hoidat jokatapauksessa, ja teki se mitä vaan niin sä murjotat.

Teillä on nyt ongelma suhteessa ihan joku muu kuin se et mies menee formulaa kattomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ja eikun eroamaan!:

Nää palstahaahkat vaan haluaa aina lytätä kaikki, jotka haluavat elää eri tavalla kuin he! Heti vedetään kateuskorttia esiin ja haukutaan tiukkikseksi. Onkohan kaikilla näillä vapaamielisillä mammoilla OIKEASTI noin rento ote ukkojensa ryyppyreissuihin?

On :D Koska sitten voi itekin niitä tehä ;)

Ja mä en ymmärää miksi aikuista ihmistä pitäis rajoittaa, mä en ole sen äiti....

Mitä eroa sillä sitten on missä se mies on jos sä kerta lapset hoidat jokatapauksessa, ja teki se mitä vaan niin sä murjotat.

Teillä on nyt ongelma suhteessa ihan joku muu kuin se et mies menee formulaa kattomaan.

No on se eri asia jos mulle kaatuu lapsenhoito sen takia että mies tekee töitä kuin että kaatuilee ojaan kännissä jossain Välimeren rannalla. Etkö itse näe eroa?

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:

On :D Koska sitten voi itekin niitä tehä ;)

Ja mä en ymmärää miksi aikuista ihmistä pitäis rajoittaa, mä en ole sen äiti....

Miksi aikuista ei saisi rajoittaa? Eikö sekin ole jo rajoittamista jos sanotaan että uskottomuutta en sulta suvaitse sitten? En ikinä ole ymmärtänyt tätä juttua. On eri asia jos suhde on avoin muutenkin mutta jos pelkkä uskollisuuden vaatimus tai sekin että kunnioittaa pitää toista ihmistä on tavallaan rajoittamista koska siinäkin asetetaan ehtoja toiselle miten käyttäytyä.

Ap, jos asia on hankala sulle niin en näe syytä miksi miehesi pitäisi väen vängallä mennä matkalle. Eri asia jos kyse olisi työmatkasta.

Mulla ainakin on rento ote mun ukon menoihin, johtuen siitä että meillä luottamus pelaa ja tehdään asioita myös perheenä. Ei yksi reissu vuodessa kavereiden kesken meidän suhdetta kaada :whistle:

Yhteistyössä