mies muuttaa tänään pois.. tyhjä olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
vaikka itse eroa halusinkin niin silti miehen pois muuttaminen tekee tästä todellista ja lopullista.. on vaan niin tyhjä olo kun kaikki on nyt ohi, ei ole enää takasin paluuta, enkä haluaisikaan mutta...
oltiin kuitenkin 5 vuotta yhdessä.. ei tule olemaan mukava päivä tänään.. :(

kiitos, mää en vielä tiiä miten kaikki pojan tapaamisjutut tulee meneen mutta toivottavasti mies nyt kuitenkin haluaa nähdä.. en voi muutakuin yrittää parhaani siinä ettei noiden kahden suhde kärsi siitä että meillä ei juttu toiminut... :(
pitäis jaksaa tehdä niin paljon asioita tänään, soitella kaikenmaailman virastoihin ja ottaa selvää asioista.. eikä kiinnostais yhtään.. onneksi ollaan nyt molemmat sitämieltä että hoidetaan tämä ero ilman riitelyä, niin että pojalla on hyvä olla..

Onhan se´kurja tunne,itse jouduin muuttamaan kahden lapsen kanssa yhdeksän yhdessäolo vuoden jälkeen,kun miesei suostunut muuttamaan pois,itse eroa halusin mutta raskasta oli silti.

Tiedän tunteen. Meillä esikoisen isä muutti pois pojan ollessa 3kk, yhdessä oltiin myös tuon 5v. Toivottavasti saatte nuo tapaamiset sovittua, meillä pojan isä totesi ettei halua koskaan nähdä poikaa. No,jos ei muuta niin sen lupauksensa on pitänyt... Mut rehellinen ollakseni mitä eron jälkeen hänestä kuulin,niin parempi näin.

kiitos kannustuksesta, teki pahaa katsoa kun mies lähti itkusilmässä... miten olenkaan voinut rikkoa toisen ihmisen noin pahasti... vaikka ero on meidän molempien syytä, niin pahalta se tuntuu kun se on nyt todellista. tulee toki vielä hakemaan tavaroitaan, katsomaan poikaa etc. mutta eipä se ole sama asia... :|

Oikeen äänen huokaisin, kun huomasin alotukses :hug: :hug:
Oikea päätös, ihan varmasti
Siulla on täällä edes virtuaalinen olkapää, johon itkeä!
Vaikka sille ei nyt tunnu varmaankaan, niin muista, että elämäs muuttuu nytten parempaan suuntaan
:heart: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Oikeen äänen huokaisin, kun huomasin alotukses :hug: :hug:
Oikea päätös, ihan varmasti
Siulla on täällä edes virtuaalinen olkapää, johon itkeä!
Vaikka sille ei nyt tunnu varmaankaan, niin muista, että elämäs muuttuu nytten parempaan suuntaan
:heart: :hug:

kiitos :hug: todella toivon että muuttuu... ettei kaikki tää ole ollut turhaa..

muutetaan tänään myös ! Asunto oli alunperinkin minun, joten isäntä lähtee.Yhteisiä vuosia tuli 4, ja siihen mahtui paljon hyvää, joskin myös jonkinmoisen alkoholismin mukanaan tuomaa pahaakin, ja se paha oli sitten niin pahaa, ettei jäljelle jäänyt enää vaihtoehtoja.Tuskaa on katsoa kun toinen tekee lähtöä itkien,eikä olo ole sen parempi itselläkään, mutta joku stoppi asioille on joskus laitettava.Kukaan ei kykene ikuisesti olemaan kynnysmattonakaan.Näin meillä,lyhyesti kuvattuna.Voimia ap:lle...raskas päivä edessä, mutta usko vahvasti siihen, että se OIKEASTI kaunis ja aurinkoinen päivä tulee vielä,ja niin kirkkaana, että se sokaisee sut kauneudellaan.Niin tulee tapahtumaan :)Voimia sulle !!

Yhteistyössä