?
--
Vieras
Mulla alkaa olla mitta täys tuohon "mieheen". Ikinä ei oo tyytyväinen mihinkään (paitsi kavereiden kanssa menemiseen ja juomiseen) ja valittaa kaikesta. Hän on aina numero yksi kaikessa. Hänen mukaansa ongelma on se, ettei hän saa mennä miten huvittaa ja pitää olla kotona lasten kanssa kun olen töissä. Eli minä en voi käydä edes töissä (kolmivuorotyö) hyvällä mielellä, kun tulee valitusta viestein. Mun pitäisi sitten olla äärrettömän hyväksyvä hänen ryyppyreissujansa kohtaan. Kaikilla muilla on hyvät akat, jotka antaa miestensä elää. Minä painostain häntä olemaan kotona (käyn vain töissä, en muualla) Meidän seksielämä on perseestä. Hän ei halua olla lasten kanssa, jotka eivät ole hänen (uusioperhe). Lomamatkalla kanssani kaikki oli päin vittua. Suuttuu ja kiukuttelee mitättömistä asioista. On tullut aika selväksi, ettei perhe-elämä ole häntä varten. Minä ja lapset ollaan vain taakka, kun ei voi mennä vapaasti. Niin ja kyse on jo kolmekymppisestä "miehestä". Lapsia siis hänellä entisestä suhteesta ja mulla myös samoin, yhteinen syntyy loppuvuodesta. Mua vituttaa ihan äärettömästi käydä töissä, kun joudun jättämään lapseni tuon marttyyrin hoiviin. Sitten ihmettelee, miten mulla muka on niin rankkaa käydä töissä ja olen äkäinen kotona. Siis kolmivuorotyö, lapsia, raskaana, mies kiukuttelee.. En oikeasti enää jaksa sitä, että syyttää mua ja lapsia elämänsä pilaamisesta.