mies pettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sirkku

Vieras
Neuvokaa minua rakkaat ihmiset, mitä voin tehdä kun mies pettää minua. Jättää tietysti voin sen, mutta miten kostan? Mieheni asuu pois tältä paikkakunnalta missä itse asun. Hänellä on avioero takanaan, vaikka siitäkään en ole varma, ja osake, joka pitäis myydä. Mistään en ole varma, koska hän valehtelee minulle ihan täysillä koko ajan. Joka viikko hän lähtee sinne paikkakunnalle hoitelemaan muka "asioitaan". Koskaan en pääse mukaan. Nytkin hän oli vain yhden ainoan yön minun luonani ja lähti äsken taas sinne, kun täällä kuulemma on niin tylsää ja ahdistavaa.

Minun rahani kyllä kelpaavat hyvin hänelle. Eilenkin laitoin hälle bensarahat tänne ja oltiin baarissa ja hyvin kelpas. Nyt kun hän lähti sinne toiselle paikkakunnalle, niin olipas taas bensaan rahaa ja varmaan siellä sitten on kiva mennä jonnekin tansseihin yms.

Tiedän, että olen tyhmä, mutta älkää sanoko sitä. Neuvokaa mitä minä teen?

Miten niin et muka ole varma onko hänen avioeronsa selvä? Eihänhän voi olla miehesi, kanssasi naimisissa, ellei ero ole selvä.
Hän onkin ehkä jonkun toisen mies, ei sinun.
Etsi itsellesi vapaa mies.

HETI PAIKALLA LAKKAAT ANTAMASTA SILLE RAHAA TAI YHTÄÄN MITÄÄN MUUTAKAAN!

ja joo kuulostaa kyllä siltä et sil on toinen nainen (vaimo?) jossain.

jätä se heti.

mutta miten kostaa? en tiedä. luomalla itselles paremman elämän kuin mistä se mies olis ikinä voinu uneksia? lähetät sille sitten kortin jostain balilta ja kerrot, miten ihanasti sulla menee ilman häntä (vielä parempi, jos saat sen muijan osoitteen jostain, niin lähetät kortin sinne).

tsemppiä :)

HETI PAIKALLA LAKKAAT ANTAMASTA SILLE RAHAA TAI YHTÄÄN MITÄÄN MUUTAKAAN!

ja joo kuulostaa kyllä siltä et sil on toinen nainen (vaimo?) jossain.

jätä se heti.

mutta miten kostaa? en tiedä. luomalla itselles paremman elämän kuin mistä se mies olis ikinä voinu uneksia? lähetät sille sitten kortin jostain balilta ja kerrot, miten ihanasti sulla menee ilman häntä (vielä parempi, jos saat sen muijan osoitteen jostain, niin lähetät kortin sinne).

tsemppiä :)

Kiitos sulle vastauksestasi. Kyllä mä tunnen itseni tosi tyhmäksi. Nytkin lähti taas pois ja oli lauantai. Ensin oltiin kolme yötä erossa, koska hän oli siellä toisella paikkakunnalla ja nyt sit kun tuli takas, niin baarikierroksen jälkeen lähti taas. Minä maksoin kaikki siellä baarissa, koska hänellä ei kuulemma ole rahaa. Maksoin jopa sen bensat tänne. Ja nyt kun lähti, niin oli taas niin bensaan rahaa. Mitään negatiivista en saa sanoa sille, koska se suuttuu heti ja uhkaa lähteä pois. Mun pitäs vaan koko ajan olla ilonen ja positiivinen ja antaa hälle rakkautta. Mä en tajua, et mitä mä olen tehnyt, et se tekee ulla noin.

Viimeksi muokattu:
Toiset ihmiset on vaan sellaisia, että ne koettelee rajojaan. Miten pitkälle voi mennä. Toiset tekee niin vanhemmilleen, toiset ystävilleen ja toiset puolisoilleen. Jotkut kaikille näille. Sinun eteesi osui tällainen mies. Hän on ujuttanut tuota käytöstään vähitellen yhä pidemmälle, testaillut, miten paljon p*skaa siedät ja sitten lisänyt sitä. Ja vielä. Ja vielä. Kuulehan, lisää on vieläkin tulossa, ellet laita stoppia. Ole itsellesi rehellinen. Jos et olisi antanut rahaa, ollut aktiivinen osapuoli ja ollut kiltti, ette olisi enää yhdessä. Myönnä se itsellesi vaikka kuinka kirpaisisi. Myönnä tosiasiat. Ja lähde. Ei ole muuta tehtävissä. Tsemppiä ja hyvää elämää sulle. Jossain on sulle parempi mies odottamassa.

MUTTA NYT LAKKAAT ANTAMASTA SILLE RAHAA YHTÄÄN MIHINKÄÄN!!!! vittuuks se mitään baari- tai bensarahoja tarvitsee. Ja sähän just haluat että se lähtis pois, joten kerropa sille ihan suoraan mitä olet mieltä ja toivo, että se lähtis saman tien mahdollisimman kauas helvettiin.

Maailma on täynnä ihania ihmisiä, joten tuollaisten aasien kanssa ei ole ollenkaan pakko olla missään tekemisissä.

Röyhkeys ja tyhmyys tiivistynyt tuossa tapauksessa. Mies on uskomattoman röyhkeä, ja nainen taas uskomattoman rakkaudenkipeä höynäytettävä. Tuo mies ansaitsisi sakinhivutuksen.

Anna vaan kaikki rahasi miehelle -kun se on niiiin ihq. "Rakkaus" loppuu siihen pisteesen kuin rahasikin, etkä enää kuule hänestä. Tietysti voit vielä taata hänen lainansa tai nostaa omaan piikkin pankista kulutusluottoa, näin voit pitää vielä hetken tuon ihanuuden itselläsi.

Ja shhhh :o. En sano että olet tyhmä. Huomaat sen varmasti itsekin jossain vaiheessa.

Anna vaan kaikki rahasi miehelle -kun se on niiiin ihq. "Rakkaus" loppuu siihen pisteesen kuin rahasikin, etkä enää kuule hänestä. Tietysti voit vielä taata hänen lainansa tai nostaa omaan piikkin pankista kulutusluottoa, näin voit pitää vielä hetken tuon ihanuuden itselläsi.

Ja shhhh :o. En sano että olet tyhmä. Huomaat sen varmasti itsekin jossain vaiheessa.
Voi sanoa, että olet tyhmä, mutta et huomaa sitä koskaan...

Viimeksi muokattu:
Neuvokaa minua rakkaat ihmiset, mitä voin tehdä kun mies pettää minua. Jättää tietysti voin sen, mutta miten kostan? Mieheni asuu pois tältä paikkakunnalta missä itse asun. Hänellä on avioero takanaan, vaikka siitäkään en ole varma, ja osake, joka pitäis myydä. Mistään en ole varma, koska hän valehtelee minulle ihan täysillä koko ajan. Joka viikko hän lähtee sinne paikkakunnalle hoitelemaan muka "asioitaan". Koskaan en pääse mukaan. Nytkin hän oli vain yhden ainoan yön minun luonani ja lähti äsken taas sinne, kun täällä kuulemma on niin tylsää ja ahdistavaa.

Minun rahani kyllä kelpaavat hyvin hänelle. Eilenkin laitoin hälle bensarahat tänne ja oltiin baarissa ja hyvin kelpas. Nyt kun hän lähti sinne toiselle paikkakunnalle, niin olipas taas bensaan rahaa ja varmaan siellä sitten on kiva mennä jonnekin tansseihin yms.

Tiedän, että olen tyhmä, mutta älkää sanoko sitä. Neuvokaa mitä minä teen?

Hyvä kun itse jo tajuat ja kun myönnät kuinka tyhmä olet, hei, mieskin tietää tuon.
ei sua voi neuvoa kuule, et sä sitä petturia kuiteskaan jätä.
Tyyppi kun viheltää sut paikalle niin, sä juokset heti sen luokse, annat panna itseäsi ja annat bensarahat tyypille vielä päälle ;D ;D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä