Mies petti, eroko edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilli

Vieras
Elämä mennyt helvetiksi. Mies petti, jäi kiinni. Katuu kovasti ja lupaa maat ja taivaat että jatkaisin sen kanssa. En vain tiedä onko se mahdollista. Miten voin jatkaa pettäjän kanssa ja pelätä aina vaan uusintaa.
Yhteisiä lapsia meillä ei ole. Ennen tätä tapausta rakastin täysin miestäni ja halusin olla hänen kanssaan loppu elämän. Nyt kaikki on romahtanut.
Miten tästä voi päästä eteenpäin?

Puolet miehistä ja naisista pettää. Jos se oli vain joku fyysinen juttu, ehkä voit siitä päästä ylikin. Jos taas vuosia rakasti toista salaa, se varmaan vaikeampaa. Virheitä inhimilliset olennot tekevät.

Kun tekee kerran tekee toistenkin.Jos ap nyt annat anteeksi hän tekee uudelleen kun odottaa että annat seuraavankin anteeksi.Ja sitä rataa.Miks pettää ja sit haluaa kuitenkin jatkaa sinun kanssasi.Ihan pimee ukko.Vaihtoon vain,ansaitset parempaa

riippuu iha mitä sä suhteelta haluat. mä olisin halunnut pettämisen julkitultua viel yrittää mut mitä kauemmin aikaa erosta on, sitä varmemmin tiedän ettei siitä olis mitään tullut. koska suhteesta oli pari tärkeintä asiaa jo kadonnut, luottamus ja kunnioitus.

Mä yritin edellisessä suhteessani antaa anteeksi ja jatkaa eteenpäin miehen pettämisen tultua ilmi. Mutta niinhän siinä kävi, luottamusta ei saanut takaisin ja tuo kunnioituksen puute kummitteli koko ajan takaraivossa. Nyt tiedän, että jos joskus samanlaiseen tilanteeseen taas joudun, niin suhde menee poikki heti.

Tietysti ihmiset on erilaisia, toiset varmaan pääseekin yli tuommoisesta.

Mutta mulle näin kyynisenä ihmisenä kyllä tulee mieleen, että kun petti sinua jo nyt ennen kuin on lapsia, niin mitenkä käy kun saatta lapsen ja raskaus muuttaa kehoasi ja muutenkin sun arvojärjestystä.. raskaus ja lapsen saanti ja perhe-elämä muutenkin on kovin monille miehille (teko)syynä pettämiselle. Että silloin viimeistään jos ei aiemmin.. :whistle: (En siis yleistä, on olemassa uskollisiakin miehiä)

Kyllä tollanen syö suhdetta, jos siis jatkaa tapahtuneen jälkeen. Anteeksi kun voi antaa, mutta unohtaminen onkin sit toinen juttu. :/
Ja kyllä sitä pitäis toisen tietää, että jos puolisostaan välittää ja rakastaa, ja tämän kanssa haluaa olla, ei mene toisen sänkyyn. :ashamed:
Mä en ainakaan pystyis samassa tilanteessa jatkamaan, sillä luottamusta ei niin vaan takaisin saada jos se kerran menetetään...

Alkuperäinen kirjoittaja adalium:
mutta, tietty vähän riippuu..minkälainen pettäminen kyseessä, minkä takia mies petti..ja minkälainen teidän suhde on/oli...kun mies moiseen ryhtyi

Ei sellaselle ole mitään selitystä hei.

Ja kyllä sitä pitäis toisen tietää, että jos puolisostaan välittää ja rakastaa, ja tämän kanssa haluaa olla, ei mene toisen sänkyyn. :ashamed:

Aina tätä samaa vanhaa. Taidan olla jotenkin liian mieshenkisessä yhteisössä kasvanut tai jotain... Joka tapauksessa, uskon vakaasti, että toista voi rakastaa yli kaiken järjen ja silti sortua toisen kanssa hetken huumaan.

Etenkin miehillä fyysinen suoritus ja mielessä oleva rakkaus ovat erittäin helposti erilleen laitettavia asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaa:

Aina tätä samaa vanhaa. Taidan olla jotenkin liian mieshenkisessä yhteisössä kasvanut tai jotain... Joka tapauksessa, uskon vakaasti, että toista voi rakastaa yli kaiken järjen ja silti sortua toisen kanssa hetken huumaan.

Etenkin miehillä fyysinen suoritus ja mielessä oleva rakkaus ovat erittäin helposti erilleen laitettavia asioita.

Aika lailla samaa mieltä asiasta.. Saan luultavasti virtuaaliotsalohkooni tämän takia, mutta sanon silti; nuorempana olin todella paljon jyrkempi tämän(kin) asian suhteen, mutta kummasti vuodet ja sitä myöten koettu ja sivustakin seurattu elämä on joitakin ajatuksia pyöristänyt.

Ja jos te oikeasti tietäisitte että miten moni pettää, olisitte kauhuissanne. Puolet teidänkin miehistänne on jörninyt muita. Mutta onneksi tähän tulee nyt vastaamaan vain se toinen puoli, että ei mun mies ainakaan.. :xmas:

Mulla kerran petti ja ite sen tunnusti. Aikaa tästä liki 6 vuotta. Ja edelleen yhdessä. Ei sitä unohda, mutta anteeksi annoin. Ja kerroin, että toiste en ole yhtä suopea vaan ero tulee. Kyllä sitä vaan voi jatkaa yhdessä eteenpäin, jos ei tavaksi tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaa:

Ei sellainen mies kyllä rakasta paljonkaan vaimoaan, joka pettää siitä huolimatta, että tietää suhteen olevan pettämisen jälkeen kerrasta poikki!!

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Aika lailla samaa mieltä asiasta.. Saan luultavasti virtuaaliotsalohkooni tämän takia, mutta sanon silti; nuorempana olin todella paljon jyrkempi tämän(kin) asian suhteen, mutta kummasti vuodet ja sitä myöten koettu ja sivustakin seurattu elämä on joitakin ajatuksia pyöristänyt.

Ja jos te oikeasti tietäisitte että miten moni pettää, olisitte kauhuissanne. Puolet teidänkin miehistänne on jörninyt muita. Mutta onneksi tähän tulee nyt vastaamaan vain se toinen puoli, että ei mun mies ainakaan.. :xmas:

minä harmikseni tiedän miten moni pettää.. ja silti olen sitä mieltä et jos kumppaniaan rakastaa kuten kumppania pitäisi niin ei petä. rakkautta on monenlaista.. jollain tavalla voi puolisoaan rakastaa vaik pettää mut ei se ole minun mielestäni silloin täydestä sydämestä rakastamista.

Yhteistyössä