Ei mua ainakaan haittaa
Miehen omat pikkujoulut on vasta keväällä :O tosin ei tiiä meneekö ees.
Muut pikkujoulut on sit yhteisiä ja niitä on liuta
Muut pikkujoulut on sit yhteisiä ja niitä on liuta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yhtälailla sillä miehellä pitäisi olla vähemmän kavereita vieraalla paikkakunnalla. Eikä se, että on kotiäiti ole syy siihen, että ei ole kavereita. Tietenkin jos istuu kaulin kädessä himassa naama norsunvitulla eikä poistu ulos, vaikeuttaa asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22537693:Ei se välttämättä ole aina naisen oma ongelma. On esimerkiksi voitu muuttaa miehen työn vuoksi toiselle paikkakunnalle, ehkä satojen kilometrien päähän sieltä, missä naisen omat kaverit ovat. Usein myös lasten hankkimisesta on sovittu yhdessä ja siitä, minkä ikäiset lapset laitetaan päiväkotiin. Eli jos muutenkin viettää paljon aikaansa vain lasten kanssa kotona, niin mun mielestä on ihan ymmärrettävää, jos toisen menemiset ahdistavat. Se oma yksinäisyys kun korostuu juuri silloin entisestään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22537777:mies: Onko vaimollasi ystäviä, joiden kanssa käydä juhlimassa? Vai ovatko hänen ystävänsä sellaisia, jotka viettävät mieluummin aikaansa perheen kanssa kuin lähtevät esim baariin? Monet naiset luopuvat perhettä perustaessaan "bilekavereistaan" ja muutaman vuuoden päästä huomaavat, että ei oikein ole enää ketään, kenen kanssa lähteä.
Vaikka olisi miljoona ihmistä ympärillä, ei heistä kaveria saa ellei ota kontaktia. Se kannattaa muistaa. Kyse on siitä tekeekö jotain sen eteen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22537807:Jos mies käy töissä ja harrastaa, uudella paikkakunnallakin syntyy helpommin kaverisuhteita kuin jos on lasten kanssa kotona. Mietin juuri tuon nimimerkki "miehen" kirjoituksen jälkeen, että monilla naisilla ne liikunnallisetkin harrastukset ovat sellaisia, joissa ei tutustu muihin kuin korkeintaan hyvänpäiväntuttutasolla. Joukkuelajeissa on ihan erilainen yhteishenki kuin vaikkapa zumba-kurssilla. Zumbassa et välttämättä tiedä kuin muutaman ihmisen etunimen, salibandyssä luultavasti tiedät kaikkien joukkueeseesi kuuluvien etunimet, sukunimet, lasten lukumäärän jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22537821:Mä luulen, että vaimosi närkästys sun menoistasi johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että hänellä ei ole mitään vastaavia menoja. On paljon mahdollista, ettei hän normaalisti niitä edes kaipaakaan, mutta asia nousee mieleen silloin, kun sinä olet lähdössä.
mä en ole koskaan tajunnut miksi pitää päästä samana päivänä. jos on tarve käydä ulkona niin miksi pitää samana päivänä päästä??
Eikö olisi lastenkin edun mukaista että lapsilla on seuraavana päivänä virkeä vanhempi ja lasten ei tarvitse mennä vanhempien juhlien takia yökylään???
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22537777:mies: Onko vaimollasi ystäviä, joiden kanssa käydä juhlimassa? Vai ovatko hänen ystävänsä sellaisia, jotka viettävät mieluummin aikaansa perheen kanssa kuin lähtevät esim baariin? Monet naiset luopuvat perhettä perustaessaan "bilekavereistaan" ja muutaman vuuoden päästä huomaavat, että ei oikein ole enää ketään, kenen kanssa lähteä.
Tekemällä toisen elämästä niin epämukavaa viikkoja ennen ja viikkoja jälkeen, ettei toinen enää "halua" lähteä?miten toista voi kieltää menemästä? sitoamalla patteriin, köyttämällä tuoliin? herätkää nyt. Meillä ainakin avoin ja vapaa suhde siinä mielessä, että mennään ja tullaan toinen huomioiden. Kumpikaan ei tee sellaista mitä ei toiselta itselle toivoisi. Kunnioittakaa hyvät ihmiset toisianne, pikkujoulut on varmasti kiva tapa rentoutua miehellennekin, kiukuttelemalla ja suuttumalla hän ei varmasti lähde sinne hyvillä mielin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22538734:Tekemällä toisen elämästä niin epämukavaa viikkoja ennen ja viikkoja jälkeen, ettei toinen enää "halua" lähteä?