mies rakastui toiseen ja olen raskaana...mitä teen nyt??:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sad"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sad"

Vieras
raskaus vasta alussa. mies jätti ja lähti toisen naisen matkaan johon on tulisesti rakastunut.
mies koittaa painostaa kaikinkeinoin minua aborttiin. mihin en pysty ja mitä en halua.
miten mun pitäisi nyt kaiken suhteen toimia ja suhtautua...2 lasta on aikaisemmin jo 4 ja 6v.
olo on eksynyt ja pelkään tulevaa...

Mietit haluatko pitää lapsen ja olla kolmen lapsen yh vai kahden lapsen yh. Ja sitten vaan teet suunnitelman siitä miten porskutatte eteenpäin. Et ole ainut jolle noin on käynyt, mutta siitä voi selvitä ja selviää.

no ihan ekaks potkaset sitä sikaa munille,vihaan tollsia kusipääjätkiä!!!!!!ja toiseks,jaksamista ja uskon että kun ttilanne tasoittuu ja aika alkaa kulua pärjäät hienosti!

Hei itsellä kävi sama homma tosin ensimmäistä lasta odotin.
Yksin pärjäät kyllä ja tukea saat varmasti :)
Nyt itsellä ihana tyttö ja uuteen mieheen törmäsin myös.
Tsemppiä ja onnellista odotusta sulle <3

[QUOTE="sad";22559252]mies sanoi että jos yhtään vielä rakastan häntä tekisin abortin mutta tiedän pärjääväni lasten kanssa....[/QUOTE]

No jos mies yhtään vielä rakastaisi sinua, ei hän jättäisi sinua tuossa tilassa toisen naisen tähden...

No et pajoa voi muuta kuin sopeutua 3 lapsen yh:ksi kun aborttia et halua tehdä.
Ensin kannattaa varmasti käydä lastenvalvojalla sopimassa (jos ei muuten onnistu) tapaamisoikeudet isälle ja elatusmaksut (jopa sitten siitä syntymättömästä, kyllä senkin isyys viimeistään testeillä vahvistetaan jos ei muuten suostu). Ja selvittää myös omaisuuskuviot jos se on tarpeellista.

Ja siihen pahaan oloon ja suruun auttaa toisaalta aika, mutta voit hyvin puhua esim. neuvolassa asiasta, missä kyllä osataan neuvoa lisäapua jos se on tarpeen. Taitaa myös löytyä keskusteluryhmiä, missä on yh-äitejä, samanlaisessa elämäntilanteessa olevia tai siinä olleita, jotka ovat jo pidemmällä arkensa kanssa. Eli et ole ainut.

Paljon voimia tulevaan, niitä tarvitset.

[QUOTE="sad";22559252]mies sanoi että jos yhtään vielä rakastan häntä tekisin abortin mutta tiedän pärjääväni lasten kanssa....[/QUOTE]

voi jessus mikä mies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos mies yhtään rakastais sua, ei tekis sulle noin eikä sanois sulle noin.

Ensin miehen pitää muuttaa pois, jolloin saat heti lapsilisiin yh-korotukset. Jos olet oikeutettu asumistukeen, ilmoitus Kelaan, että mies muuttanut pois syynä ero. Miehn pitää tehdä eroilmoitus maistraattiin, jos olette naimissa ja maksaa se. Mies voi myös ottaa lapset ja sinulle jää vauva. Mies on automaattisesti lapsen isä, jos syntyy naimisissa olon aikana. Jos olette avopari, aika lastenvalvojalle, jotta saat elatusmaksut pyöriin.

Laita raha- ja lastenasumisasiat faktana pöytään miehelle, jotta saa ajateltavaa. Toinen ei voi vain häipyä. Ihmettelen myös sitä naista.

Pahaan oloon neuvola, psykiatrinen sairaanhoitaja (neuvolan kautta pääset), perheneuvola, perheasiain neuvottelukeskus, ystävät, netti.

Mieti abortti tarkkaan. Saatat sitä katua ja liität siihen vielä miehen tekemän tempun, jolloin katkeruus nostaa enemmän helposti päätään.

Ei ihmistä, joka on tulisesti kolmanteen osapuoleen rakastunut, voi väkisin pitää. Jos tulet toimeen kolmen lapsen yh, niin et tietenkään tee aborttia, ei sun tarvi sun miehellesi rakkauttasi osoittaa abortin teolla.

Minä tiedän miltä tuo tuntuu, raskaana olin kun mies otti ja lähti ja paukkasi heti uuteen suhteeseen, ovat jo nyt kihloissakin. Itse olin silloin eron aikaan raskaana ja nyt vauva on 3 viikkoa vanha. Exä lupasi silloin että hän kyllä pitää huolta lapsistaan ja periaatteessa niin on tehnytkin, etenkin tuon esikoisen kohdalla, mutta tästä nuoremmasta totesi, että ei hänellä ole siihen mitään tunnesidettä ja tuli sellainen tunne, ettei pahemmin edes kiinnosta sellaista solmiakaan. Tosin minä olen sitä mieltä, että jos haluaa pitää suhteen esikoiseen kunnossa, niin saa myös solmia suhteen tuohon nuorempaankin, ei sitä voi vain toista suosia, se on molemmat tai ei kumpikaan.

Minä tiedän miltä tuo tuntuu, raskaana olin kun mies otti ja lähti ja paukkasi heti uuteen suhteeseen, ovat jo nyt kihloissakin. Itse olin silloin eron aikaan raskaana ja nyt vauva on 3 viikkoa vanha. Exä lupasi silloin että hän kyllä pitää huolta lapsistaan ja periaatteessa niin on tehnytkin, etenkin tuon esikoisen kohdalla, mutta tästä nuoremmasta totesi, että ei hänellä ole siihen mitään tunnesidettä ja tuli sellainen tunne, ettei pahemmin edes kiinnosta sellaista solmiakaan. Tosin minä olen sitä mieltä, että jos haluaa pitää suhteen esikoiseen kunnossa, niin saa myös solmia suhteen tuohon nuorempaankin, ei sitä voi vain toista suosia, se on molemmat tai ei kumpikaan.

No, jo on ajatuksenjuoksu miehellä! Meinaakohan se sanoa pienemmälle joskus, että kun sä synnyit eron jälkeen niin en ota sua nyt luokseni, kun ei oo tunnesidettä. Toi isompi voi tulla, kun on syntyny oikeena aikana. Voi jeesus!

Yhteistyössä