mies sanoi eilen taas tappavansa mun lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi helvetti mikä akka. Oma maine on tärkeempää kuin lasten etu. Ootko tosissas noin typerä ämmä että pakotat sun lapset elämään ihmisen kanssa joka ei heistä selvästikään piittaa paskan vertaa vain sen takia,että sä et ILKEÄ lähteä pois? Voi hyvä luoja. Ja yhen muksun onnistuit vielä lisää pukkaamaan. Onnea.

Alkuperäinen kirjoittaja fh<j:
Just joo, ap ei ole paljoakaan miehestä kertonut ja heti ollaan diagnosoimassa narsistiksi :D Älkää viitsikö liioitella, ap ja perhe tarvitsis nyt apua ja ehkä jopa eron, mutta te ette taida olla lääkäreitä joten antakaa diagnoosien olla!

ap taisi kertoa olleensa sairaalassa miehensä väkivallan vuoksi. kyllä minusta mies on sairas.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja fh<j:
Just joo, ap ei ole paljoakaan miehestä kertonut ja heti ollaan diagnosoimassa narsistiksi :D Älkää viitsikö liioitella, ap ja perhe tarvitsis nyt apua ja ehkä jopa eron, mutta te ette taida olla lääkäreitä joten antakaa diagnoosien olla!

ap taisi kertoa olleensa sairaalassa miehensä väkivallan vuoksi. kyllä minusta mies on sairas.

Sairas voi olla monella muullakin tapaa kuin narsisti..

En tiedä mitä muuta teillä tapahtuu joten vaikea sanoa mitään. Kummalliselta kuullostaa, että sekä ex että nykyinen uhkaavat tappaa samat lapset ja ylipäätään uhkailevat.
Todella outoa. Itse uusperheellisenä tajuan oman lapsen suojelu tarpeen. itsekkkin voisin sanoa jotain aika rajua jos miehen lapsi uhkaisi omaa lastani. voisin sanoa jotain, että vedän turpaan tms. ( vaikka en sitä tekisi). mutta tosiaan tappaminen..hooooo.
Joko he tietävät jotenkin järkyttävänsä sua tuolla koska kumpikin sanoo samaa tai sitten olet valinnut kaksi psykopaattia. jos jotain väkivaltaa on oikeasti tapahtunut niin mene nyt turvakotiin ja yritä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja bvnvn:
En tiedä mitä muuta teillä tapahtuu joten vaikea sanoa mitään. Kummalliselta kuullostaa, että sekä ex että nykyinen uhkaavat tappaa samat lapset ja ylipäätään uhkailevat.
Todella outoa. Itse uusperheellisenä tajuan oman lapsen suojelu tarpeen. itsekkkin voisin sanoa jotain aika rajua jos miehen lapsi uhkaisi omaa lastani. voisin sanoa jotain, että vedän turpaan tms. ( vaikka en sitä tekisi). mutta tosiaan tappaminen..hooooo.
Joko he tietävät jotenkin järkyttävänsä sua tuolla koska kumpikin sanoo samaa tai sitten olet valinnut kaksi psykopaattia. jos jotain väkivaltaa on oikeasti tapahtunut niin mene nyt turvakotiin ja yritä eroon.

Miten sä oikein luet, ei se ex (lasten isä) kai mitään ole uhkaillut?!

Alkuperäinen kirjoittaja bvnvn:

siis mun ex ei uhkaa tappaa ketään vaan tää mun nykynen uhkaa tappaa mun exän,koska ei pidä tän toimintatavasta..

Luin tarkemmin ja siis oikeasti on tapahtunut jo väkivaltaa. Kusetat itseäsi jo kuvittelet, että lapset ei huomaa. lapsesi eivät sinua aikuisena täsät kiitä vaan ovat sinulle katkeria kun et suojellut heitä. odotatko ruumiita. herää.
Itselläni oli nuorena suhde jossa mies alki uhkaavaksi ja kuristi minua. jätin hänet välttömästi. Uhkailu jatkui vuoden ja sain pelätä henkeni edestä. Mutta lopulta oikeudessakäynninkin jälkeen tilanne rauhoittui. mies alkoi hoitaa itseään mielenterveystoimistossa ja lopulta tajusi sairautensa ja myönsi tehneensä väärin. Jos elät niin, että jotenkin yrität pelastaa miehen niin pelastat hänet parhaiten kun pakotat hänet hakemaan oikeasti apua. ja hän hakee apua vasta kun ei ole ketään jolle purkaa pahaa oloaan. Elikkä jos et ajattele lapsiasi ajattel edes miestä, jättämällä hänet pelastat hänet ...
Nyt möyritte tuossa helvetissä joka tulee pahenemaan vielä. pahimmassa tilanteessa joku kuolee ja mies menee linnaan ja sinä loppuelämän kadut tyhmyyttäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis mun ex ei uhkaa tappaa ketään vaan tää mun nykynen uhkaa tappaa mun exän,koska ei pidä tän toimintatavasta..

Oletpa aarteen itsellesi löytänyt.

Jotkut naiset siis todella on NIIN epätoivoisia, että heitä saa hakata, heidän lapsiaan saa uhata tappamisella, heidän eksiään saa uhata tappamisella...paskaa saa sataa niskaan vaikka kuinka, mutta pääasia että heillä on mies. Viis siitä millainen se mies on.

Ei juma.. :o Miten niin TAAS? Provo tai ei niin mulle riittäis kerta tuollanen lause ja se olis soronoo! Ja jos tää on totta, niin ap, mun tekis mieli tulla ravistaan sua ja kunnolla! MIKÄÄN mies ei mene lapsen hengen edelle! #¤¤%&/&&%¤##¤ *sensuroitu*

Alkuperäinen kirjoittaja Oih:
:heart: Oi minkä helmen oletkaan itsellesi onnistunut löytämään! :heart: Pidä kiinni siitä kynsin ja hampain! =)

Ja vielä kaksi helmeä.

Mut oikeesti. KUKAAN älykäs ei päästä tollasia suustaan! Muille kenkää!

Tiedätkö ap, sillä ei ole väliä, rakastatko miestäsi tai hän sinua. Aikuisena ihmisenä sinun on suojeltava lapsiasi ja voin vakuuttaa, että lapset aistii herkästi ilmapiirin ja ahdistuu, vaikka eivät olisi väkivaltaa nähneetkään. Jos olet kerta sairaalassakin ollut miehen takia, ja vaikka et olisikaan, niin kerää kaikki aikuisuuden rippeesi ja itsetuntosi palaset, pakkaa laukkusi ja suuntaa turvakotiin...

Mutta tämä tietysti minun vinkkini, toisen puolesta ei päätöksiä pysty tekemään. Sun on itse kypsyttävä päätökseen, jonka takana seisot ja vastaat seuraamuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
ei herran jumala! tajuakko sie itte olenkaa mitä sie tehet? suoraan sanottuna pilaat lasten elämän, pakottamalla ne elämään kusipää isäpuolen kans, joku päivä lehet sieltä, mustassa pussissa. vai lähteeköhän lapses ensin? eihän se muutako uhkasi tappaa.. ei se kuitenkaan sitä tee.. ja hups. kohta olet lapses hautajäisissä. menisin ja lujaa

varmasti tulen lasten elämän pilaamaan jos tämmönen jatkuu/pahenee,vielä on lapset aika hyvin säästyneet siltä ja voin väittää niin kun ei psykologitkaan ole mitään lapsissa huomanneet vaikka myös ovat paljon puhuneet ja kysyneet tästä miehestä mun lapsilta perheneuvolassa.

Kai sitä on niin sinisilmäinen ja idiootti ja toivoo ja koittaa tehä suhteen eteen kaikkesa ja uskoo tämän muutokseen sillä paljonhan hän on muuttunut jo tietyissä asioissa.toisaalta muutokseen varmaan turha uskoa jos ei itse koe tekevänsä väärin ja eilen mä vasta ensimmäisen kerran mietin tosissani eroa,matka on pitkä.ei hetkessä asiat tapahdu

Tähän lisään siis että lapset ei ole nähneet väkivaltaa eikä kuulleet tappouhkauksia tai kaikkea muuta paskaa mikä niihin on liittynyt.

niin,eivät viellä ole nähneet. ootatko kenties että mies muuttuu? jos selvänä uhkaa lapsien tappamisella niin mitä oletat tapahtuvaksi ku ottaa parit neuvoa antavat, lapsi vahingossa rikkoo vaikka jotain miehelle kuuluvaa? toruu ja pyytää olemaan kiltisti kenties? hei herää sieltä nyt! luuletko etä lapset ei aavista mitä siellä tapahtuu, lapset aistii sinun pelon, levottomuuen. jos ei vielä niin ajan kans alkaa tulemaan ongelmia lapsilla.

Alkuperäinen kirjoittaja äkkiä pois:
Mun isä oli aika samanlainen ku sun mies, uhkaili usein tappaa koko perheen. Ja niinhän siinä lopulta kävikin että ukko tappoi yhden perheenjäsenistä :(

otan osaa :( "halaus" eipä tähän voi muuta laittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010050111575717_uu.shtml mies tappoi vaimonsa, lapsi nukkumassa. toivottavasti heräät

niinpä.. mistäs sitä tietää, vaikka tuokin nainen ois tänne joskus kirjoittanut miehestään, joka on väkivaltainen tai alistaa tai uhkailee :(

Yhteistyössä