mies sanoi kerhotädille että lapsi saa kurinpalautuksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
mies sanoi jotenkin näin että saat kurinpalautuksen lapselle. kerhohoitaja oli kysynyt että minkälaisen, niin mies oli huomannnnut mitä sanoi ja vastannut suukkoja ja haleja.
olin ihan kauhuissani. tuleekohan meille sosiaalityöntekijä tänne kohta.
mies on ihan outo sanoo välillä ihan kummia vaikka ei tarkoita.
tosiaan meillä ei lyödä eikä muutenkaan harrasteta mitään väkivaltaa.
en ymmärrä miksi käyttäytyi noin
kotona sanoin asiasta niin sehän kimpaantui heti ja sanoi että ei tiiä minkä takia sanoi. nyt ollaan mykkäkoulussa

Pyh ja pah. Minäkin aina sanon, että mukulat saa selkäänsä, vaikkakaan koskaan ole saaneet selkäänsä :D Tai toi pienempi kylläkin, mutta selkäsauna on meidän leikki...

Siis jos kysytään millaisen kurinpalautuksen saa niin miksi se vastas suukkoja ja haleja? Onko suukot ja halit joku kurinpalautus? Ois kai voinu asiallisestikin vastata, mutta joo tuskin sinne nyt sossut tulee, vaikka kuulostattekin vähän erikoiselta porukalta. Vai siis sanoko se ton sarkastisesti?

Kurinpalautusta on monenlaista ja aika monelle lapselle kurinpalautus olisi ihan tarpeen. Ei sossuja tuollaiset kiinnosta, puhuminen ei ole vaarallista, päin vastoin puhuminen kannattaa aina, mykkäkoulu ei yleensä.

no itse kerhotätinä olisin kyllä vähän huolissani jos kuria ei osattaisi yhtään pitää vaan huonosta käytöksestä seuraisi lässynläätä ja haleja ja pusuja.

muttenpä tällä tietoa silti mitään ilmoituksia vääntäisi :)

mun mies on vähän sellainen omituinen vaikka erittäin hyvä isä onkin. sanoo yleensä ihme asioita kun on vieraita ihmisiä paikalla. ja sitten kun ollaan keskenämme on ihan normaali. ihmiset saa yleensä sen kuvan että mun mies on ihan pimee tai vähintäänkin outo.
mua hävettää ja olen sanonut siitä hänelle miksi ei voi olla normaali. en tiedä miksi sanoo outoja aina, ihan kuin ei voisi niille sanomisilleen mitään niinkuin ei voikkaan,eli letkauttaa jotain mikä hänen mielestä on hauskaa tai vitsi. mun mielestä lähinnä kamalaa tai hävettävää

Minä päiväkerhonohjaajana en kyllä mitään lastensuojeluilmoitusta tekisi,mutta kyllä minä tuota vastausta ihmettelisin.Saattaisin kysyä lapselta seuraavalla kerhokerralla että "no saitko suukkoja ja haleja?"

Yhteistyössä