mies sanoi mua sekopääksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöhkyl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöhkyl

Vieras
tilanne on se että mies on seksuaalisesti täysin torjunut vuoden ajan,ahdistuu jos menen syliin ja hänellä alkaa seisoo. Jos koetan puhua asiasta mies vaan vetäytyy. Mies myös kääntää pään pois aina kun yritän pussatta huulille. Olen todella ahdistunut ja stressaantunut tilanteen takia, Tiesin että mies lähtee taas johonki kun saadaan lapset nukkuu. Minulle hiipi paniikki,mistä löydän sen nettikurssin(pariterapia) joka käsitteli negatiivisuuden kehää, kiire,pakko löytää se,mutta se on vaikea löytää väestöliiton sivuilta. Kopautin nyrkillä koneen ruutua(en ole ennen tehnyt niin,mutta tämä tilanne on niin stressaava kun koen toistuvaa torjuntaa,että reagoin tolla tavalla).

Mies kuiska sekopää!

tuntui tosi pahalta,mies ei oo vuosiin kehunut mua mutta sekopääksi voi haukkua helposti! :'(

ehkä se itsekkin saattais käyttäytyä typerästi jos ahdistaa ja pelottaa ja on hirveä stressi.

mies on ite tehnyt vaikka mitä mm.hakannut itseään. kun olen ollut vihainen siitä että hän torjuu minua. Miksi se pystyy loukkaamaan muutei pysty sanomaan kauniiksi,ihanaksi tms?

Jos olet se sama joka täällä aina tästä valittaa, niin eroa jo. Ei kai se ole ihme jos viimeisetkin halun rippeet menee kun toinen syyllistää ja on vihainen tuollaisesta asiasta jolle ei voi mitään itse.
Hommaa joku seksihullu mies, ja toivo ettei sulle iske haluttomuus koskaan. Surullista jos sun itsetuntosi on kiinni toisen haluista.

Yhteistyössä