mies sanoi tänään minulle todella pahasti;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti

Vieras
mies sanoi tuossa päivällä pienen kinastelun jälkeen minulle kun kysyin "söikö lapsi ruokansa" että "mitä se sua kiinnostaa, kysyt vaan muodon vuoksi". mulle tuli tosi paha fiilis ja paha mieli. olenko todella niin huono äiti että mieheni kuvittelee ettei lapsemme asiat kiinnosta minua. Tuntuu niin pahalle tuleva äitienpäiväkin koska tuo asia jäi vaivaamaan mieltäni toden teolla..itkeskelen koko ajan täällä koska muutenkin olen kokenut olevani huono äiti ja vielä tämä nyt.....

Alkuperäinen kirjoittaja Nyyhky:
Tuo on vielä pientä. Mun mies puhuu minulle koko ajan loukkaavasti. Yritän vain kestää.

Samoin. Mutta kyllä mäkin sitä haukun pahoin sanakääntein. Tuo ap:n juttu oli oikeesti ihan naurettavan pientä.

Aika tyhmästi sanoi miehesi:/ Jospa sillä vaan oli hermot kireellä ja oli pakko tiuskia? Voithan sä jutella vielä asiasta miehesi kanssa, jos se sinua kovasti vaivaa ja vaatia anteeksipyyntöä. Joskus pitää vaan antaa mennä toisten äksyilyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ei kannata liikaa stressailla:)

Ja älä suotta murehdi sitä, oletko huono äiti. Tsemppiä:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo on vielä pientä. Mun mies puhuu minulle koko ajan loukkaavasti. Yritän vain kestää.

Samoin. Mutta kyllä mäkin sitä haukun pahoin sanakääntein. Tuo ap:n juttu oli oikeesti ihan naurettavan pientä.

no voi anteeksi jos häiritsin teitä syrjittyjä naisia viestilläni. Minulle se ehkä ei ole naurettavaa koska mieheni ei ikinä sano mitään jota hän ei tarkoita. mutta ilmeisesti tällaiset viestit saisi tulla vain teiltä joita miehet alituisesti haukkuu. Pyydän syvästi anteeksi kommenttiani....hah..

no voi anteeksi jos häiritsin teitä syrjittyjä naisia viestilläni. Minulle se ehkä ei ole naurettavaa koska mieheni ei ikinä sano mitään jota hän ei tarkoita. mutta ilmeisesti tällaiset viestit saisi tulla vain teiltä joita miehet alituisesti haukkuu. Pyydän syvästi anteeksi kommenttiani....hah..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Anteeksipyyntö hyväksytty. Kaikilla vaan ei ole sellaisia miehiä, jotka miettii sanojansa loputtomasti ja päästää suustaan vaan merkityksellisiä viestejä.

Yhteistyössä