Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Miks luit viestit???? Ei taida teillä muutenkaan sujua jos toisen puhelinta pitää koluta...
Monella naisella saattaisi illuusio hyvästä suhteesta särkyä, jos joskus kurkistaisi miehen kännykkään.
Kun on aihe epäillä, kuten ap:lla, voi mun mielestä ihan hyvällä mielellä pikkaisen kurkata

. Minäkin kurkkaisin, jos mies olisi muuttunut oudoksi ja piilottelisi kännyään, tms.
No tuota,minä en ole niin idiootti/lapsellinen että tarvitsisi miehen luuria mennä lukemaan.
Ei, vaan sinä olet idiootti/lapsellinen jos ET tutki miehesi kännykkää, taskuja tms, vaikka kaikki merkit pettämisestä olisivat ilmassa.
Katsos, jos kaikki merkit on ilmassa niin miksi pitää tutkia? Ootkos ihan idiootti? Meidän perheessä saa elää ihan rauhassa, ilman että ylimustasukkaiset akat käy taskuja kurkkimassa tai lukemassa kännykkää.
Jotain rajaa sentäs!!!
Siistiä, siis sun miehesi kannalta. Saa rauhassa tehdä mitä tahtoo, vaimo ei kyttää eikä kysele.
Merkkejä voi tulkita väärin. Mies voi olla etäinen ja kummallinen siksi, että töissä on joku asia huonosti. Tai siksi, että tietää ystävänsä pettävän muttei tiedä miten toimia asian suhteen. Tai siksi, että järjestää romanttista jymy-yllätystä vaimolleen. Tai sitten siksi, että nussii jotakuta toista. Siksi pitää ottaa asioista selvää ennen kun tekee eropäätöksen. Jos siis on sitä tyyppiä joka ei pettämistä hyväksy. Kaikki eivät ole, toisille on yksi ja sama mitä mies touhuaa, kunhan heidän ei tarvitse sitä nähdä tai kuulla. Tällaisten ihmisten ei tietenkään tarvitse miehensä kännykkää tutkia.
Voi sun ukkoraukkaa, jos edes omistat sellasta...En TODELLAKAAN ihmettele jos et omista...
Mulla on mies, naimisissa ollaan oltu lähes kuusi vuotta.
Mutta en tutki hänen kännykkäänsä tai tee yllätyshyökkäyksiä hänen ystäviensä luo, kun hän on siellä futista katsomassa. Koska ei ole syytä. Jos miehen käytös muuttuu siihen suuntaan, että alkaa olla syytä jo epäillä jotain, niin takuulla aion ottaa selvää missä mennään. En ole niin naiivi, että luottaisin siihen että mieheni ei petä koska on luvannut niin joskus. Kaikkihan ne on luvanneet. En myöskään usko, että pettävä mies myöntäisi pettäneensä jos vaimo sitä kysyy. Enkä usko, että tietäisin 100% varmasti milloin mieheni valehtelee (moni väittää tietävänsä, mm. eräs tuttu jonka mies nussi kaikkia...).
Niin kauan kun tilanne jatkuu tällaisena, en kyylää. Et taida olla vakkaripalstailija? Sillä jos olisit, tietäisit että minähän olen harmaiden kirjoittelijoiden mukaan suorastaan hävettävän sinisilmäinen ja luottavainen, kun uskalsin päästää mieheni oikein ruotsinlaivallekin ilman minua

. Luotan mieheeni, kunnes tulee jokin syy olla luottamatta. Jos miehestä tulee etäinen, kummallinen, alkaa tulla outoja menoja joita ei ennen ollut, ja jos kännykkä alkaa kulkea miehen mukana myös suihkuun, kuselle ja röökille niin voit olla varma että jossain vaiheessa teen pikku tarkastuksen. Siinä vaiheessa miesparka on varmaan sen ansainnutkin :xmas: