mies sit valehteli mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jande32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Täältä vierestä:
Samanlainen on minunkin mies,mutta hän on ehdottomasti Suomalainen!!!

Sou?
Samanlainen suomalainen mies oli mullakin joskus, mutta en halunnut häntä kun menetin kiinnostukseni, tunteeni kuolivat.
Mitä merkitystä sillä hyvän miehen kansalaisuudella muka on? Tai ylipäätään kenenkään kansalaisuudella? Mun mielestä ei mitään. En mä ainakaan ystävieni kanssa puhuessa mieti, kuka olikaan mistä maasta kotoisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Oh hoh... Kylläpäs on taas tyylikkäitä kommentteja. Miten tähänkin ketjuun saatiin vedettyä toisen puolison ulkomaalaisuus mukaan, ei voi kuin ihmetellä...

Ainahan ne saa =) .
Kun ei ole muuta millä päteä, kun eivät keksi muuta sanottavaa, kun nokkeluus ei riitä, voi aina sanoa että mulla on sentään suomalainen mies :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Sou?
Samanlainen suomalainen mies oli mullakin joskus, mutta en halunnut häntä kun menetin kiinnostukseni, tunteeni kuolivat.
Mitä merkitystä sillä hyvän miehen kansalaisuudella muka on? Tai ylipäätään kenenkään kansalaisuudella? Mun mielestä ei mitään. En mä ainakaan ystävieni kanssa puhuessa mieti, kuka olikaan mistä maasta kotoisin.

Aika oudosti vinkkasit tuossa yhdessä kommentissasi että vain turkmannit tekisivät,ei suomalaiset....Mutta niinhän ne kommentit muuttuu kun ei suomalisen kanssa ole.

Oh hoh... Kylläpäs on taas tyylikkäitä kommentteja. Miten tähänkin ketjuun saatiin vedettyä toisen puolison ulkomaalaisuus mukaan, ei voi kuin ihmetellä...

Ainahan ne saa =) .
Kun ei ole muuta millä päteä, kun eivät keksi muuta sanottavaa, kun nokkeluus ei riitä, voi aina sanoa että mulla on sentään suomalainen mies :D.

Mutta sinäpä et voi sanoa. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Pink:

Ainahan ne saa =) .

Mutta sinäpä et voi sanoa. B)

Voinpas.
Olenhan mä asunut suomalaisenkin miehen kanssa vuosikausia, ja seurustellut vielä useamman suomalaisen kanssa =). Ei vaan natsannut sitten niin paljon, että olisin halunnut heistä aviomiehen itselleni. Vaikka yhden kanssa olinkin kihloissa ja avoliitossa 4½ v.
Eli on kyllä kokemusta pitkästä parisuhteesta hyvän suomalaisen miehenkin kanssa.

Joo, uskomatonta, nauran täällä noita "turkmaani"kommentteja maha kippurassa :) vaikka ketjun alussa oli kyllä ap:n puolesta kaikkea muuta kuin naurava olo :(

"Olen Suomalainen" -poistuu laulaen takavasemmalle-

Nimim. molemmat langot "ei-suomalaisia"

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras sivusta:

Sou?

Aika oudosti vinkkasit tuossa yhdessä kommentissasi että vain turkmannit tekisivät,ei suomalaiset....Mutta niinhän ne kommentit muuttuu kun ei suomalisen kanssa ole.

Vinkkaukset on kyllä ihan sun omassa päässäsi. Mä kirjoitin vain niitä juttuja joita olen huomannut täällä olleen, valitusta miehestä, ja nimenomaan suomalaisesta miehestä.
Kyllä mä tasan tarkkaan tiedän että joka maassa ja kansassa on hyviä ja vähemmän hyviä ihmisiä. Yksilöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Tää palsta on kyllä huippu :laugh: Sen lisäksi, että täällä on megalomaaninen määrä homofoobikkoja, niin myös rasisteja on näköjään siunaantunut aika liuta....!

Niitä on ollut aina.

Huom! Täällä yksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Tää palsta on kyllä huippu :laugh: Sen lisäksi, että täällä on megalomaaninen määrä homofoobikkoja, niin myös rasisteja on näköjään siunaantunut aika liuta....!

Onhan niitä rasisteja täällä ollut aina. Mieleen tulee eräs kovaääninen sellainen, jolla on varaa arvostella muiden ulkomaalaisia siippoja, vaikka oma suomimies potkii, hakkaa päätä lattiaan, solvaa lasten kuullen, juopottelee, häipyy keskellä yötä kotoa minne sattuu sanomatta sanaakaan, ja latelee tappouhkauksia :whistle: .
Mutta onneksi se on sentään Suomalainen isolla ässällä.

Vähän ot, mutta...

Pitäisikö laittaa aloitus: Mitä teen, sillä - MIEHENI ON MUSTAIHOINEN HOMO-ihan vaan katsoisi, kuinka pitkä ketju tulisi...

Ja mun tekisi mieli tehdä kaksi suunnilleen samankaltaista aloitusta jostain keksitystä parisuhdeongelmasta, vaikka väkivallasta tai pettämisestä. Toinen harmaana (jolloin miestä pidettäisiin tietty suomalaisena) , ja toinen omalla nikillä, ja katsoa miten saamani vastaukset eroaa :whistle: .
Mutta ei taida aika ja energia riittää sellaiseen provoon. Ja osa porukasta ottaisi tietty vielä tosissaan.

joo, itekki olen lukenut vaimon tekstiviestin ja ei ollu mitään mukavaa luettavaa, työkaveri oli laitellut kaikkea härskiä, heillä on vissiin ollut pidemmänki aikaa säpinää kun, kerroin vaimolle että luin tekstiviestit niin hän suuttui ja alko räyhään että mitä sinä minun puhelimeen kosket, minun mielipide siitä on että jos on jonku muun kanssa jotain tekemisillä,kertoo siitä samantien niin suhde on helpompi päättää, koska jos luottamus menee toiseen niin sillon suhde on menetetty ja sitä ei todellakaan kannata jatkaa minun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös.....:
Itsekkin 3v tytön ja 2kk pojun äiti. Mies myös paljon töissä ja välillä epäilyttää nuo jatkuvat töissäolot. VARSINKIN kun välillä ei vastaa puhelimeen moneen tuntiin ja sit tulee kotiin tupakalle/kaljalle haisevana, mitään ei sano missä on ollut. Sit jos sanon asiasta jotain, tuumaa et kaikkee mä kuvittelenkin... Ärsyttää ihan sunkin puolesta... Yritä jaksaa ja SANO HÄNELLE SUORAAN ETTÄ KATSOIT HÄNEN PUHELINTAAN. Jospa olisikin jotain viatonta... onko se nainen samassa työpaikassa?

tätä teki mun nykyinen ex suhteensa aikana :|

Kai sen nyt tilinauhasta näkee, onko mies ollu töissä sillon ku sanoo olleensa!

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös.....:
Itsekkin 3v tytön ja 2kk pojun äiti. Mies myös paljon töissä ja välillä epäilyttää nuo jatkuvat töissäolot. VARSINKIN kun välillä ei vastaa puhelimeen moneen tuntiin ja sit tulee kotiin tupakalle/kaljalle haisevana, mitään ei sano missä on ollut. Sit jos sanon asiasta jotain, tuumaa et kaikkee mä kuvittelenkin... Ärsyttää ihan sunkin puolesta... Yritä jaksaa ja SANO HÄNELLE SUORAAN ETTÄ KATSOIT HÄNEN PUHELINTAAN. Jospa olisikin jotain viatonta... onko se nainen samassa työpaikassa?

tätä teki mun nykyinen ex suhteensa aikana :|

Kai sen nyt tilinauhasta näkee, onko mies ollu töissä sillon ku sanoo olleensa!

mä oo ikinä lukenut yhdenkään mun kumppanin tilinauhaa.

Yhteistyössä