Mies sitten ilmoitti että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XxX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka olis kuinka kiristystä ja kamalaa, ymmärrän miestäsi!
Meillä oli yli vuoden, melkein kaksi todella hiljaista seksin suhteen. Lopulta multa meni pinna ja sanoin miehelle että jos en ala kotona saamaan, haen muualta!! Hetken päästä viesti vissiin meni perille, sillä nyt olen ihan tyytyväinen seksielämäämme.
Ja on mullakin kaksi kättä, mutta ei se oikeesti oo sama asia :(

Meillä mies ei uhkaillu mut meni muualle. Niitä kertoja on ollu ny muutama. Eikä oma seksielämämme oo siitä ainakaan parantunut. Että liekö sekään sit mitenkään kestävä ratkasu...

^ Lisään vielä että teillä miehes kyllä pitäis ottaa huomioon pieni vauva sen aiheuttamat muutokset.
Toisalta jos mies on ennen raskauttakin niin saanut harvoin, miksi narisee nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
^ Lisään vielä että teillä miehes kyllä pitäis ottaa huomioon pieni vauva sen aiheuttamat muutokset.
Toisalta jos mies on ennen raskauttakin niin saanut harvoin, miksi narisee nyt?

Sitä mäkin sanoin et miksi lapsi sitten tehtiin kun tiesi tilanteen vuosien kokemuksella jo etukäteen. Toistakin se kovasti haluaa heti perään.

Ei olla vielä asiasta ehditty puhua kunnolla, tilanne ei tosiaan ainakaan parane pettämällä.

niin se vaan on, että jossain vaiheessa mies menee vieraisiin jos kotona ei saa hellyyttä ja seksiä. Koettu on. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja kannattaa aina välillä antaa vaikkei itseensä niin huvittaiskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
niin se vaan on, että jossain vaiheessa mies menee vieraisiin jos kotona ei saa hellyyttä ja seksiä. Koettu on. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja kannattaa aina välillä antaa vaikkei itseensä niin huvittaiskaan.

Niinhän se on, tiedän itsekin. Hellyyttä multa saa ja sitä kaipaan itsekin ja niin kun ennemmin jo mainitsin, mulla taitaa itsellä olla oikeasti pahemman laatuinen asennevamma seksiä kohtaan. Tie sitten mistä on peräisin.

Justiinsa joo.

Ilmeisesti mun ukko käy vieraissa. Olin ennen viimeisintä raskautta täysin nymfo (seksiä monesti päivässä). Nyt kuopus on 8 kk, seksiä ollut kahdesti. Raskausaikana oli kolmesti. Eli n.5 kertaa viimeisen 1,5 vuoden aikana. Ei vaan kiinnosta. Vituttaa itseäkin vaan minkäs teet.

Mutta minä voisin antaa anteeksi sen, että mies jättäisi minut seksin takia, mutta en pettämistä. Siis josko joku nyt ymmärsi pointtini.

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Kyllä mä luultavasti sanoisin, että herra on hyvä ja tosiaan tuikkaa sen kikkelinsä ensimmäiseen vastaan tulevaan reikään! Ei oikeesti voi tolla asialla uhkailla! :kieh:

peesailen.. :/

Samoin ja voisin pakata ukon kamatkin matkaan, ei tarvis ukon itse vaivautua.

Ymmärrän sua paremmin kuin hyvin. Meidän tyttö jo puolivuotias, mutta ei vaan seksi innosta, ei sitten yhtään. Toisaalta oon kyllä kauhean väsynytkin koko ajan...

Minuakaan ei olisi seksi voinut vähempää kiinnostaa kun vauva oli tullut taloon! Ukko ei tosin uhkaillut, mutta selvästi kärsi tilanteesta, kun minua oikeasti ahdisti koko aktin ajattelu! Se meni tosin ohi ja nyt tuo vauvakin on jo kolmen vanha ja seksi taas toimii.

Tälläkin asialla on ne tasan kaksi puolta, kuten on kaksi ihmistäkin. Kumpikin on tavallaan oikeassa. Äiti voi olla väsynyt ja haluton, mutta mies kuitenkin haluaisi entiseen malliin. Jos seksiä on ollut kovin vähän raskausaikana ja vauvan syntymän jälkeen (kuitenkin jo 9 kk:n ikäinen vauva), niin ei ole ihme, jos miehen pinna on kiristynyt äärimmilleen.

Kiristäminen ei ole oikein, mutta toisaalta ajattelen niin, että mies on rehdisti kertonut, miltä tuntuu ja sen, ettei kohta enää pysty olemaan ilman. Minun ukkoni olisi tuossa tilanteessa varmaan jo tehnyt jonkun väkisinviettelemisrynnistyksen, jos ei olisi hommat alkaneet sujua.

Jos jää vain odottelemaan niitä suuria elämyksiä ja tunteita synnytyksen jälkeen, voi olla, että niitä saa sitten odotellakin. Ainakin mun kohdalla on toiminut hiljaksiin herättely.

No meillä oltiin lähes 2 vuoden tauolla kun mulla ei tehnyt raskaus/imetys aikana mieli. Ja mies sattuu olemaan kans "vähäseksinen". Hyvin selvittiin ilman ylimääräisiä panoreikiä ja -tappeja, ja nyt osataan nauttia taas toisistamme :)

9 viikkoa!!! Mulla ei ollu pyrstö edes parantunut tuossa ajassa, kun repesin takaraivoon asti.

Ja mikä vie halut, niin väsymys. Sinäkin saat herätä monta kertaa yössä syötämään ja se, ettei saa koskaan nukkua kokopitkiä yöunia, vie kerta kaikkiaan mehut.

Ensteks. Paat miehen tekemään kotitöitä ja hoitamaan vauvaa, että saat huilia.

(Ja miksei se käy kädellä jos on niin kovat paineet>?)

Törkeä mies sulla! Tai en tota kyllä MIEHEKSI edes kutsuisi. :kieh: Anna kuule mennä vaan, mitä sä tollaisella ukolla teet. Jos kerran vauvan ollessa 9vk vanha, mies jo puhuu vieraisiin menosta niin todennäköisesti joskus tulee sen anyway tekemään... Älä tuhlaa aikaasi tollaiseen sikaan joka ei osaa arvostaa naistaan, naista joka yhteisen lapsen synnyttänyt. Entä jos sä vaikka halvaantuisit joskus? Tai teiltä loppuisi seksi kokonaan?

Lisään vielä että ymmärrän kyllä että himottaa häntä ja seksi on tärkeä asia, niin se meilläkin on molemmille. Mutta jos on 2 toimivaa kättä niin hetken pärjää ilman kyllä.. Ja vähän kauemminkin. Ukkos vois miettiä, että jos naista kunnioittaa ja arvostaa sekä ihailee, voi siellä makkarissakin olla äksöniä useammin. Syy - ja seuraus. Toimii meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Ota suihin.

Ei varmaan ap:tä huvita. Eikä ihme.

Mun mielestä taas turhaa nostaa riitaa joka aiheesta. Ton asian voi puhua ja mun mielestä hyvä kompromissi puheen päälle on pettinki. Ku aina etsitään syyllisiä joka asiaan niin eroja tulee. Toi ei ainakaan ole syy eroon tai riitaan.

Pettingissä mies voi vaikka ensin tyydyttää ap:een suullansa ja myöhemmin kun ap. tokenee orgasmeistaan niin hän tekee saman miehelle ja sillä sipuli:)

Ymmärrän ukkoa, ja ymmärrän aloittajaa. Itelläni seksihalut oli katossa raskauden aikana, ex-mies vaan tokas kuukausien hiljaiselon jälkeen että "ei tuo maha ny nii kauhee seksikäs ole". Silti 9kk raskaana oleva naapurineukko oli hot, siksi tuo "ex".
Oot varmasti väsyny, kipeä, eikä haluta. Auttaako ukkos sua kotiaskareis, saatko levättyä?

Yhteistyössä