Mies Sukkahousuissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nylon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nylon

Vieras
Laitoin eilen illalla mieheni pukemaan sukkahousut päälleen ennen sänkyyn menoa, mieheni jotenkin ilmeisesti kiihoittui asiasta sillä meillä oli parasta s...ä aikoihin. Mies muuten, nääyttää hyvältä mustissa sukkiksissa.

näin on näppylät. Nailonit ja sittemmin sukkikset on maailman paras keksintö. Aika moni meinaan käyttää syystä tai toisesta. Mä käytän syystä ja toisesta.

Laitoin eilen illalla mieheni pukemaan sukkahousut päälleen ennen sänkyyn menoa, mieheni jotenkin ilmeisesti kiihoittui asiasta sillä meillä oli parasta s...ä aikoihin. Mies muuten, nääyttää hyvältä mustissa sukkiksissa.
Niin mäkin näytän hyvältä mustissa norlyneissa (daily satin). Ainakin tuntuu tosi hyvältä ja näyttääkin omasta mielestäni. Ja kiima on aitoa sekä miehekästä, kun kalu rakastelee nailonia. Täyttymys!

pakko lisätä vielä, että sukkislaiffi on TOSI IHANAA! Rajalla keikutaan pitkään ja hartaasti. Lopulta täyttymys: spruits, spruit,s spruits ja sukkikset pesuun..

Voi että... huh huh onneksi meillä seksielämä pelittää helevetin hyvin ilman että mies pukeutus sukkahousuihin.
Epänormaali varmaan olen mutta jos mies pukis sukkikset vois olla että halutkin menis

Sukkahousukaupoille! Kynnet lakkaan ja ihan ohuet sukkikset jalkaan niin WAU, mikä mahtava stondis. Sandaalikorkkareissa sitten ravintolaan niin johan alkaa korvat punottamaan.. Todella nastaa olla sukkiksissa; kyrpäkin huokuu onnesta.

kokeile Sinäkin mies kerran, niin olen aivan varma, ettet enää koskaan vaihda sukkahousuja valuviin pitkiin kalsareihin. Pyydä vaimoasi valitsemaan oikea koko. Ei sukkahousuihin pukeutuva mies ole enää mikään "pelle hermanni". Miksei mieskin saa pukea ylleen mukavat alusvaatteet?

Kyllä mies voi pukeutua sukkahousut. Esimerkiksi minä olen 18v ja olen mies silti käytän sukkahousuja ja sitä paitsi miehet näyttäisi komealta. Ja minulla on jo viidet sukkahousut pöytä laatikossa. Minusta te naiset voisitte lopetaa nuo väheksyminen. Minusta miehet jättää kauniita sukkahousuissa kun ilman sukkahousuja ja mä toivoisin että te naiset ymmärtäisitte me
Miehet näytetään kauniimalta sukkahousussa ja tyylikkäitä.

Yhteistyössä