Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä mä tosissaan olen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä mä tosissaan olen.
Alkuperäinen kirjoittaja uusavuttomia kenties:Voi hyvänen aika sentään, kai sinä nyt yhden lapsen pystyt hoitamaan!
Alkuperäinen kirjoittaja möö:Nukkuuko se vilkas lapsi vai onkohan kyseessä provo, kun ap:lla on aikaa olla täällä tuntitolkulla ?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole masennusta.Jotenkin vain tottunut että mies myös kotona hoitamassa ja koska opiskelen mies usein hoitaa lasta useammin yksin kuin minä.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:No jopas on!
Ikinä ei saa valittaa, jos jollain muulla on huonommin, joten turpa kiinni kaikki palstamammat! |O
Kyllä mullekin tulee usein aamulla tunne, et kuinka mä pärjään (vaikka varmasti pärjään ja kivaa on) jos miehellä normia pidempi päivä töissä.
Voi hitto, mun mielestä on katkeruutta sanoa, et "tää on vitsi, mul on 7 vaippaikäistä, 16 murkkua ja 13 erityislasta ja ikinä en oo ollu pärjäämättä". Naurettavaa. Me ollaan kaikki erilaisia, ja meille kaikille eri asiat tuntuu raskaalle.
Mua esikon äitinä ärsyttää, et mikään ei saa koskaan tuntua rankalta, kun on vain yksi lapsi. Jumankeuta. Kiitos ymmärryksestä.
Alkuperäinen kirjoittaja yx:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole masennusta.Jotenkin vain tottunut että mies myös kotona hoitamassa ja koska opiskelen mies usein hoitaa lasta useammin yksin kuin minä.
Siis miten te sitten hoidatte yhdessä? sinä tuot vaipan ja mies laittaa sen?
Sinä lämmität ruuan ja mies syöttää?
mies pukee ja sinä tuot tutin?
mies pesee ja sinä kuivaat?
Sinä vahdit pikkuista, kun tulee itku niin mies lohduttaa?
Ootko niin, kuin iskän pikkuapulainen? Meillä 7 vuotias hoitaa tuollaisia hommia ja se ei pärjäis alle 1v.n kanssa 10 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:No jopas on!
Ikinä ei saa valittaa, jos jollain muulla on huonommin, joten turpa kiinni kaikki palstamammat! |O
Kyllä mullekin tulee usein aamulla tunne, et kuinka mä pärjään (vaikka varmasti pärjään ja kivaa on) jos miehellä normia pidempi päivä töissä.
Voi hitto, mun mielestä on katkeruutta sanoa, et "tää on vitsi, mul on 7 vaippaikäistä, 16 murkkua ja 13 erityislasta ja ikinä en oo ollu pärjäämättä". Naurettavaa. Me ollaan kaikki erilaisia, ja meille kaikille eri asiat tuntuu raskaalle.
Mua esikon äitinä ärsyttää, et mikään ei saa koskaan tuntua rankalta, kun on vain yksi lapsi. Jumankeuta. Kiitos ymmärryksestä.
Alkuperäinen kirjoittaja pilke:Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:No jopas on!
Ikinä ei saa valittaa, jos jollain muulla on huonommin, joten turpa kiinni kaikki palstamammat! |O
Kyllä mullekin tulee usein aamulla tunne, et kuinka mä pärjään (vaikka varmasti pärjään ja kivaa on) jos miehellä normia pidempi päivä töissä.
Voi hitto, mun mielestä on katkeruutta sanoa, et "tää on vitsi, mul on 7 vaippaikäistä, 16 murkkua ja 13 erityislasta ja ikinä en oo ollu pärjäämättä". Naurettavaa. Me ollaan kaikki erilaisia, ja meille kaikille eri asiat tuntuu raskaalle.
Mua esikon äitinä ärsyttää, et mikään ei saa koskaan tuntua rankalta, kun on vain yksi lapsi. Jumankeuta. Kiitos ymmärryksestä.
Tuntuu vaan oudolta et jonkun mielestä siis jonkun ÄIDIN mielestä yhden lapsen hoiti on rankkaa. Miksi hankkia lapsia jos yksikin lapsi tuntuu hankalalta jos on 10 tuntia yksin hänen kanssaan? Ymmärtäisin jos aika olisi pidempi ja lapsi olisi erityisen hankala.. ehkä... mutta eiks me kaikki melkeen olla vähintään yhden lapsen kanssa tuo aika yksin JOKA PÄIVÄ kun mies on töissä?