Mies tuhoaa itsetuntoni - MIKÄ NEUVOKSI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
teeppäs itsellesi nyt palvelus ja eroa siitä mulkkumiehestäsi niin ehkä jossain vaiheessa ymmärrät miten kierosti ajattelet jo mahdollisesta tulevaisuudestasi.. painottuu nyt siihen että sussa ei ole mitään muuta vikaa kuin se että annat kohdella itseäsi kuin kiloa paskaa ja vielä sepität itse lisää jatkoa. lakkaa selittelemästä ja tee itsestäsi tasapainoinen normaali nainen joka pystyy terveeseen rakkauteen. kukaan ei sinua tuosta rakkaudella pelasta, kömmi ensin omille jaloillesi. been there done that eli en yritä olla tyly tai kylmä, niin se menee.

parempaa elämää ja tsemppiä ja joulunaikaa sinulle =)

Huh, ehkä joulun ja uuden vuoden jälkeen rohkaistun tähän, juhlapyhiksi en viitsi eron tuomaa taakkaa itselleni vielä haalia. Kiitos paljon kannustuksesta ja hyvää joulua! :)

Oletko varma ettei mies pilaa sun joulua jollain muulla tavalla....?

Vietetään joulu eri paikkakunnilla eli siinä mielessä taitaa sujua rauhallisissa merkeissä. Uusi vuosi kuitenkin juhlitaan yhdessä.

Ja vastaus toiseen viestiisi: Luulen, että useimmat ymmärtävät, etten halua pistää välejä poikki juuri joulun alla. Lisäksi jos OIKEASTI haluan suhteesta irti, mun on todellakin vaivihkaa vietävä varsinkin isompia tavaroitani miehen luota pois... Se ei tapahdu ihan yhdessä yössä.

Vietetään joulu eri paikkakunnilla eli siinä mielessä taitaa sujua rauhallisissa merkeissä. Uusi vuosi kuitenkin juhlitaan yhdessä.

Ja vastaus toiseen viestiisi: Luulen, että useimmat ymmärtävät, etten halua pistää välejä poikki juuri joulun alla. Lisäksi jos OIKEASTI haluan suhteesta irti, mun on todellakin vaivihkaa vietävä varsinkin isompia tavaroitani miehen luota pois... Se ei tapahdu ihan yhdessä yössä.

Miksi sun pitäisi viedä vaivihkaa isompia tavaroita pois?
Ja mä en ymmärrä tosiaan miksi ei heti. Ihan vaan johtuen siitä että kokemuksesta tiedän kuinka helposti oman pään sisällä keksii kaikenlaisia syitä että voi siirtää asiaa aina vähän vielä..eikä tajua edes itse tekevänsä niin.

Sun varmaan oikeesti kannattaa myös sitten alottaa sillä että kerrot miehestä totuuden sun läheisille. Saat apua ja tukea.

Miksi sun pitäisi viedä vaivihkaa isompia tavaroita pois?
Ja mä en ymmärrä tosiaan miksi ei heti. Ihan vaan johtuen siitä että kokemuksesta tiedän kuinka helposti oman pään sisällä keksii kaikenlaisia syitä että voi siirtää asiaa aina vähän vielä..eikä tajua edes itse tekevänsä niin.

Sun varmaan oikeesti kannattaa myös sitten alottaa sillä että kerrot miehestä totuuden sun läheisille. Saat apua ja tukea.

Pelkään, että jos hän huomaa minun muuttavan pois, hän ei anna minun hakea tavaroitani rauhassa vaan tekee asiasta shown ja sitten se on tappelua ja huutamista. Mielummin muutan pois hiljalleen ja ilmoitan viimeiset vaatteet hakiessani, etten enää kykene tähän suhteeseen.

Pelkään, että jos hän huomaa minun muuttavan pois, hän ei anna minun hakea tavaroitani rauhassa vaan tekee asiasta shown ja sitten se on tappelua ja huutamista. Mielummin muutan pois hiljalleen ja ilmoitan viimeiset vaatteet hakiessani, etten enää kykene tähän suhteeseen.

Kai se nyt huomaa jos sieltä alkaa tavaraa häviämään vai miten meinaat sen selittää? Ja voi olla että sitten vasta tappelua ja huutamista tuleekin.

[QUOTE="mamacita_";25259193]Kai se nyt huomaa jos sieltä alkaa tavaraa häviämään vai miten meinaat sen selittää? Ja voi olla että sitten vasta tappelua ja huutamista tuleekin.[/QUOTE]

Mies ei välitä piirun vertaa tavaroistani, hän ei todella huomaisi tai ihmettelisi, jos niitä katoaisi. Jos lähtisin kiireellä, saattaisin unohtaa jotain tärkeää tai arvokasta enkä usko, että voisin palata takaisin hakemaan sitä.

Mies ei välitä piirun vertaa tavaroistani, hän ei todella huomaisi tai ihmettelisi, jos niitä katoaisi. Jos lähtisin kiireellä, saattaisin unohtaa jotain tärkeää tai arvokasta enkä usko, että voisin palata takaisin hakemaan sitä.

Niin kai sitten. Mut ei se sua rauhaan jätä vaikka muuttaisit millä tavalla. Ne kiusaa ja kiusaa ja esittää ettei kiinnosta. Sitten ku lähdet niin sillä ei oo ketään ketä kiusata. Usko pois. Mun ex piinaa mua edelleen vaikka olen lähtenyt yli 2,5 vuotta sitten.

Tässä keskustelussa tulee vähän sellanen olo kun hakkais päätä seinään. Ja tekis mielikin hakata.

[QUOTE="mamacita_";25259232]Niin kai sitten. Mut ei se sua rauhaan jätä vaikka muuttaisit millä tavalla. Ne kiusaa ja kiusaa ja esittää ettei kiinnosta. Sitten ku lähdet niin sillä ei oo ketään ketä kiusata. Usko pois. Mun ex piinaa mua edelleen vaikka olen lähtenyt yli 2,5 vuotta sitten.

Tässä keskustelussa tulee vähän sellanen olo kun hakkais päätä seinään. Ja tekis mielikin hakata.[/QUOTE]

Luulen kyllä että jättäisi rauhaa, liiankin hyvin :( Mies ei koskaan soita minulle tai muutenkaan osoita kaipaavansa. Itse voin häpeilemättä sanoa, että minulla oli häntä ikävä.

Minäkin tunnun hakkaavan päätä seinään, olen kai tehnyt niin jo pidemmän aikaa...

Luulen kyllä että jättäisi rauhaa, liiankin hyvin :( Mies ei koskaan soita minulle tai muutenkaan osoita kaipaavansa. Itse voin häpeilemättä sanoa, että minulla oli häntä ikävä.

Minäkin tunnun hakkaavan päätä seinään, olen kai tehnyt niin jo pidemmän aikaa...

Niin sä luulet. Ja voi olla että hetkeksi jättääkin kunnes huomaa kaipaavansa joko sua tai sun kiusaamista.

Poliisien kanssa voi aina tällaisessa tilanteessa hakea tavarat pois. Olen nähnyt niin käyvän parikin kertaa.

Minusta on fiksua toimia juuri noin ja viimeisellä kerralla olla muita ihmisiä mukana. Sinun täytyisi nyt heti laittaa posti kulkemaan toiseen osoitteeseen. Muutat osoitetiedot sitten myöhemmin.

[QUOTE="penni";25259370]Poliisien kanssa voi aina tällaisessa tilanteessa hakea tavarat pois. Olen nähnyt niin käyvän parikin kertaa.[/QUOTE]
Siinä ei ehdi joka tavaran perään katsoa ja voi olla, että jotakin tärkeää on jo hajotettukin sitten. Ei toimi tällaisessa rauhallisessa tilanteessa.

[QUOTE="penni";25259370]Poliisien kanssa voi aina tällaisessa tilanteessa hakea tavarat pois. Olen nähnyt niin käyvän parikin kertaa.[/QUOTE]

Se on totta. Niin olen itsekin tehnyt. Mutta siinä on vaan sitten sellanen juttu että jos sieltä hakee kerralla kaikki tavarat ja mies ei pääse sanomaan sanaakaan niin aivan varmasti perästä kuuluu.....

Huh, ehkä joulun ja uuden vuoden jälkeen rohkaistun tähän, juhlapyhiksi en viitsi eron tuomaa taakkaa itselleni vielä haalia. Kiitos paljon kannustuksesta ja hyvää joulua! :)

kiitos, tästä pitäisi tulla mukava joulu :)

tee itsellesi uudenvuodenlupaus asiaan liittyen, äläkä pelkää asiaa paljastaa läheisillesi. tulet vielä tajuamaan ettet se ole sinä, kenen pitäisi häpeillä muiden silmissä. miehesi tuskin tulee tajuamaan että hänessä on vikaa.
kolme vuotta hukkasit, mutta opit vielä hyväksymään että ne menetit ja se siitä. takaisin et niitä saa, mutta opit niistä vielä mielettömän paljon. niinkuin joku kysyikin, montako vuotta ajattelit vielä hukata?
ja vaikka ihminen olisi kuinka parisuhde- tai perhekeskeinen, näet vielä ettet voi olla kenenkään kanssa 'me' ennenkuin olet yksin sinä! hop hop rakentamaan itseäsi :)
minähän olen paras sanomaan, mulla ei ollut edes ystävää joka olisi antanut oikeat mittasuhteet siihen, millaisessa 'parisuhteessa' ja pahassa olossa velloin. minä havahduin reilun vuoden (yhteensä melkein 3 vuotta suhteessa) kriisien, lyttäämisen ja ongelmien selvittelyn jälkeen täysin loppuunpalaneena siihen, että mies sai lapsen jonkun vieraan naisen kanssa ja muutti lennosta sinne. nyt puolitoista vuotta myöhemmin juhlin sitä eron päivää, keväällä meinaan pitää 2v 'itsenäisyyspäivääni' :D hiton pitkä tie on ollut ja tulee olemaan, mutta nyt alan pystyä uuteen parisuhteeseen, on oikein lupaava alku ollut ja todella hyvä olo uuden miehen kanssa :heart:

ainoa asia josta siis itseäsi saat syyttää on se jos et järjestä elämääsi paremmalle tolalle. =)

Kysy itseltäsi miksi sä (muka) rakastat noin ilkeää ihmistä. Onko ystäväsikin ilkeitä sulle, vanhempasi. Miksi sä siedät sellaista? Haluatko sietää lisää? Luuletko että toi loppuu?

Narsistiset luonteenpiirteet, ne on kaameita ihmisessä.

Yhteistyössä