Mies vissiin osaa ajatella vain seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug: Mä kyllä ymmärrän. Pienet lapset ja jatkuva univaje ei oo hehkein yhdistelmä. Ja se 2 viikkoa on kai jokin maaginen raja, jonka jälkeen miehen kalsarit kiristää jo niin kovin ettei mitään rajaa. Ja miehen painostos saa vähäsetkin halut katoamaan. :hug:

Täällä toinen samassa tilanteessa. Ei vois vähempää kiinnostaa enää puolilta öin. Mies ihan hermo kiukkunen kun ei saa. Olen yrittänyt sanoa etten jaksa kun vauva herättää öisin monta kertaa. Ja aamulla on jo seitsemältä noustava.

Mieheni tässä eräänä iltana sanoi että naiset antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa....
Tämän sanoi kun minä sanoin että te miehet tunnutte olevan kaikki kiukkusia kuin ampiaiset jos ette saa silloin kun haluatte.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti minäkin:
Täällä toinen samassa tilanteessa. Ei vois vähempää kiinnostaa enää puolilta öin. Mies ihan hermo kiukkunen kun ei saa. Olen yrittänyt sanoa etten jaksa kun vauva herättää öisin monta kertaa. Ja aamulla on jo seitsemältä noustava.

Mieheni tässä eräänä iltana sanoi että naiset antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa....
Tämän sanoi kun minä sanoin että te miehet tunnutte olevan kaikki kiukkusia kuin ampiaiset jos ette saa silloin kun haluatte.

eikö rakasteleminen ja hellyys tuo lisää voimia jaksaa sitä arkea yhdessä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
tätä aihetta voi jaanata maailman tappiin asti.
osa on sitä mieltä että anna miehelles, osa sitä että älä anna jos ei haluta.

älä anna jos ei haluta, mutta ymmärrä miestäski, himot ne on hiirelläkin.

Niin mutta kai se vois muakin hiukan ymmärtää eikä olettaa että minä puoli kahdelta yöllä alan hommiin vain sen takia, että kaikki nukkuu. Kun sattumalta tahdon itsekin nukkua.

meillä on ihan sama homma. tuntuu että mies panis vaikka 24h ja vihjailee KAIKKIALLA et voitais vähä nykästä.. mulla ei enää piisaa es huumori noihi sen juttuihin ja nykyään meillä suurin riidan aihe onkin seksi.

Jos on väsynyt ja lapset valvottaa niin kyllä silloin mieluiten nukkuu. Rakastelu vaatii tietyn fiiliksen ja aina sitä ei ole. Ihmettelen vaan näitä vastaajia, onko heillä lapsia lainkaan :)
Ja sitten jos toinen vielä "painostaa" ja jankkaa seksistä koko ajan, niin aina vähemmän huvittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ¤:
Kuinka kauan teidän hommelit sitten veisi aikaa niiltä arvokkailta yöunilta? Tuskin kovinkaan kauaa... ;)

Niin että pitäis pelkästään toisen mieliksi suostua...???? Äkkiä pois päiväjärjestyksestä???? huh...

Kuinka kauan teidän hommelit sitten veisi aikaa niiltä arvokkailta yöunilta? Tuskin kovinkaan kauaa... ;)

Jos mäkin haluun seksistä nauttia niin se ei oo se 5min.. Vai pitäskö sitä vaan toimia paineenpurkuastiana? Menis ennemmin tervehtii tassuaan niin helpottais pahimmat paineet.
Ja jos nukkuu 5h/yössä 7päivää viikossa niin se ei riitä, ja silloin ei riitä mielenkiintoa asioihin jotka ei ole välttämättömyyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja just just:

Niin että pitäis pelkästään toisen mieliksi suostua...???? Äkkiä pois päiväjärjestyksestä???? huh...

löytyy aikaa piinata ja kiusata toista viikkokausia, muttei aikaa hellyydelle? edes silloin tällöin.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:

löytyy aikaa piinata ja kiusata toista viikkokausia, muttei aikaa hellyydelle? edes silloin tällöin.

Aha. Hellyyttä voi olla ilman seksiäkin.

mä kyllä ymmärrän ap:ta. Ei mullekaan seksi maistu enää illalla kun koko päivä on takana ja väsymys kauhea. Eniten tekisi mieli aamulla, mutta aina se ei ole mahdollista, kun lapset jo hereillä hyvissä ajoin. Kaikkea ei voi saada, mutta jos välillä edes, niin kiva:)

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:

Se on kaukana hellyydestä, jos joutuu tehdä kaikki aina yksin ja sitten väsyneenä pitää olla jyystettävänä.

Tossa tilanteessa hellyyttä ois ottaa vauva naiselta, hoitaa sitä ja peitellä nainen sänkyyn nukkumaan univelkansa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Raota jalkoja ja ala nukkumaan. Molemmat voittaa.

Et oo tosissas.. "älä anna sen häiritä ettei mua haluta yhtään?"

No tuskin se montaa miestä häiritsee, kunhan saa kalunsa naiseen.

Hyi... Mun mies ei ainakaan tykkää tolleen, että mä vaan nukkuisin ihan tiedottomana. yääk, kyllä kai monet miehet välittää, onko toinen halukas. Ei taida olla normaalia, että seisoo silloin, kun huomaa, että toista ei innosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hyi... Mun mies ei ainakaan tykkää tolleen, että mä vaan nukkuisin ihan tiedottomana. yääk, kyllä kai monet miehet välittää, onko toinen halukas. Ei taida olla normaalia, että seisoo silloin, kun huomaa, että toista ei innosta.

Ajattelin vaan ratkaisua joka tyydyttäisi molempia osapuolia.
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ajattelin vaan ratkaisua joka tyydyttäisi molempia osapuolia.
:xmas:

:D Huh, mikä mies tommonen olis. No, voin uskoa, et ap:n mies saattas jopa olla tohon tyytyväinen. :/

Yhteistyössä