Mies vissiin osaa ajatella vain seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hyi... Mun mies ei ainakaan tykkää tolleen, että mä vaan nukkuisin ihan tiedottomana. yääk, kyllä kai monet miehet välittää, onko toinen halukas. Ei taida olla normaalia, että seisoo silloin, kun huomaa, että toista ei innosta.

Ajattelin vaan ratkaisua joka tyydyttäisi molempia osapuolia.
:xmas:

MIksi se tyydyttäis molempia osapuolia jos toinen on haluton (väsynyt)?

Olen aina ollut sitä mieltä, että seksi on ylimainostettu juttu. Sekin pitkälle mediamiesten nostattamaa. Paljon rahaa pyörii ko.bisneksen ympärillä. Ihmiset saatu monin keinoin uskomaan seksin voimaan. Monen oma ajattelu jäänyt taustalle, ihmiset yrittävät kotonaan toteuttaa sitä mitä tv:stä näkevät, voihkivat ja tekevät pakkoliikkeitä naamallaan. Tosiasiassa useimpia naisia haluttaa vain kierron puolivälissä, kun on mahdollisuus raskautua. Näin sen on luonto järjestänyt, muun on ympäristö opettanut.

jaa mä olisin tyytyväinen jos mies ehdottelisi,vaikka sitten kahdelta yöllä. ois kiva tuntee itsensä halutuksi. niin ja tällä löytyy 3kuinen vaavi joka herää syömään 2-7kertaa joka yö. joskus valvoo yöllä. joskus nukahtaa 12toista ja esikoinen herää joskus jopa 6aikaan, vauva saattanut just nukahtaa ja minä ollu hereillä jostan 5saakka. väsyttää. mutta yhtä haluttava mieheni on vaikka mua väsyttäisi. rakastelu tuo voimia jaksaa. en siis ymmärrä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ollut vähän kuivaa sillä puolella, koska nyt 9kk vauva menee niin myöhään nukkumaan.

Nyt on kuitenkin alkanut hermostuttaa, koska tuntuu että mies odottaa vain että vauva nukahtaisi aiemmin ja päästäis sänkyyn. Minua rasittaa ajatus, että teen ensin illan töitä ja yritän saada vauvan nukkumaan ja jos onnistun niin heti pitäisi sitten alkaa "hoivata" miestä.

VIime yönä sitten tulimme yhdeltä yöllä kotiin kyläpaikassa. Olimme juuri saaneet sänkyihinsä isommat lapset ja minä kävin vielä äkkiä suihkussa. Tämän ajan vauva nukkui turvakaukalossa. Ajattelin, että laitan itseni valmiiksi ja sitten siirrän vauvan sänkyyn.

Mutta kun minä tulen suihkusta niin mies sanoo, että no nyt voitais rakastella kun kaikki nukkuu.

Hmmm.... Ei mua ainakaan estä se paljonko kello on... Viime yönäkin taisi olla kahden maissa hommat käynnissä.. JA lapsi alkoi valvottamaan kun oltiin valmiit jatkamaan unia.. :) Se on elämää.
Jaa täh?!?! Kello melkein puoli kaksi yöllä, minä edellisyönä valvonut vauvan kanssa kahteen asti ja nyt pitäisi hypätä sänkyyn kun kerran kaikki nukkuu.

Aika painostavaa on.

*muoks* lainaus meni mönkään

Hmmm.... Ei mua ainakaan estä se paljonko kello on... Viime yönäkin taisi olla kahden maissa hommat käynnissä.. JA lapsi alkoi valvottamaan kun oltiin valmiit jatkamaan unia.. :) Se on elämää.

Ei mun miestä se kiinnosta että sanoisin ole hyvä, tee mitä haluat mutta itse alan nukkumaan. Miehelle on tärkeää että minäkin haluan ja olen täysillä mukana. Hommat ei ole ohi minuutissa... Mutta onko se äidin mieli ja järki joka sanoo että ei kiitos kun pitää jaksaa hoitaa koti ja perhe seuraavana päivänäkin. Eikä siitä tule mitään yliväsyneenä.

Yhteistyössä