miestäni yritettiin iskeä ruokakaupassa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeesee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapeesee

Vieras
Siis onhan se kiva, että mulla on niin komea mies, että sitä yritetään iskeä jopa ruokakaupassa, mutta jotain rajaa! Millainen nainen yrittää pokata miehen, kun näkee että sillä on jo vaimo ja perhe?!
Oltiin siis illalla ruokaostoksilla, minä, mieheni ja pieni poikamme. Menin hakemaan leipää eri käytävältä ja kun tulin takaisin oli mieheni juttusilla joku nainen. Menin ihan iloisena moikkaamaan (ajattelin et on joku tuttu tms.) niin tää nainen ei puhunut mulle mitään, kysyi vaan mieheltäni onko se tulossa illalla baariin ja et hän on menossa kantikseen et tuu sinne. Mieheni kysyi et "tunnetaanko me" ja se nainen sanoi et "ei, mut voitais tutustua" siinä vaiheessa mieheni alkoi nauraa ääneen ja sanoi et tuskinpa tulee. Mä olin ihan häkeltynyt kun en voinut uskoa et jollain on oikeesti pokkaa tollaseen :D :D
Siis ei tämmöstä voi vaan tapahtua :D Ja mä tiiän sen naisen ulkonäöltä, kun tää paikkakunta on tosi pieni ja sekin tietää et mieheni on varattu, mut eikö vaan pitäny kokeilla :)

Noloo, mut onhan noita! Miestäni yritetään iskeä luultavasti joka työvuoron aikana, varsinkin viikonloppuöisin. Ja kerran meidän etelän lomalla meidän seuraan lyöttäytyi semmonen ällöttävä muija joka ihan oikeasti yritti niin törkeällä tavalla iskeä miestäni että oli pakko sanoo miehelleni että nyt sanot sille että häipyy. Kiva oli olla uima-altaalla kun tää yh tuli lapsensa kans siihen meidän viereen ja sit kun pyyteli miestäni levittämään aurinkorasvaa selkäänsä tökkäisin miestäni joka sanoi että haluaisimme viettää nyt aikaa perheen kesken.
Luulen että se on joillekin naisille vaan joku sulka hattuun-juttu kun saa varatulta mieheltä huomiota ja vaimon mustasukkaiseksi. Mua lähinnä säälittää tuollaiset reppanat koska huono itsetuntohan niillä on jos joutuvat sitä kokoajan pönkittämään.

no on teillä hyvän näköisiä äijiä.. kumma että ne on niin impotenttejä (tai te niin rumia) että ette ole justt harrastamassa hurjaa seksiä. voi äiti ja kristusjeesus...

[QUOTE="hohhoijaa";23495507]no on teillä hyvän näköisiä äijiä.. kumma että ne on niin impotenttejä (tai te niin rumia) että ette ole justt harrastamassa hurjaa seksiä. voi äiti ja kristusjeesus...[/QUOTE]

??? Siis jos on hyvännäköinen ihminen, tulisi vain koko ajan harrastaa seksiä? Oletko vain ruma vai vielä lisäksi yksinkertainenkin?

[QUOTE="vieras";23495546]Miten niin oulussa? Onhan kantiksia muuallakin ja jos kyse on pienemmästä paikkakunnasta niin tiiä vaikka kyseessä on sotkamo.[/QUOTE]

Täällä Oulussa on kauppa nimeltä Kantis. Ap mikä kauppa?

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23495476:
Noloo, mut onhan noita! Miestäni yritetään iskeä luultavasti joka työvuoron aikana, varsinkin viikonloppuöisin. Ja kerran meidän etelän lomalla meidän seuraan lyöttäytyi semmonen ällöttävä muija joka ihan oikeasti yritti niin törkeällä tavalla iskeä miestäni että oli pakko sanoo miehelleni että nyt sanot sille että häipyy. Kiva oli olla uima-altaalla kun tää yh tuli lapsensa kans siihen meidän viereen ja sit kun pyyteli miestäni levittämään aurinkorasvaa selkäänsä tökkäisin miestäni joka sanoi että haluaisimme viettää nyt aikaa perheen kesken.
Luulen että se on joillekin naisille vaan joku sulka hattuun-juttu kun saa varatulta mieheltä huomiota ja vaimon mustasukkaiseksi. Mua lähinnä säälittää tuollaiset reppanat koska huono itsetuntohan niillä on jos joutuvat sitä kokoajan pönkittämään.
Onko miehesi poliisi?

[QUOTE="kuku";23495756]mitähän miehenne sanoisivat /sanovat jos ette olisi itse mukana :laugh:
tuskin kukaan mies suostuu tuommoisiin jos oma akka matkassa.[/QUOTE]

Niin mä en ainakaan suurimmaksi osaksi ole mieheni matkassa kun hän on töissä. Joten tiedän kyllä miten hän käyttäytyy. Harrastuksissa ja kauppareissuilla en sit tiiä jos siellä joku tulee iskemään mutta luulenpa että mieheni suhtautuu noihin yrityksiin samalla tavalla kuin minäkin eli flirttailen aikani läpällä ja sit totean että morjens.

tai sit se oli miehes salarakas ja koska tulit paikalle miehes oli pakko esittää että kyseessä olis viaton tilanne.

Mun on pakko epäillä kanssa tätä. Jotain peliä tuossa on ollut takana, ei kukaan muuten noin käyttäydy. Siis joko kyseessä on ollut joku pila tai sitten heillä on joskus ollut jotain peliä, ja mies joutuis esittämään ettei tunne naista, kun sinä tulit paikalle.

Mun on pakko epäillä kanssa tätä. Jotain peliä tuossa on ollut takana, ei kukaan muuten noin käyttäydy. Siis joko kyseessä on ollut joku pila tai sitten heillä on joskus ollut jotain peliä, ja mies joutuis esittämään ettei tunne naista, kun sinä tulit paikalle.

No en mä epäile. On noita epätoivoisia ja tyrkkyjä naisia ollut iät ja ajat. Jotkut ei vaan tajuu...

[QUOTE="jooooo";23495525]Mielenkiintoista. Onneksi ei ole näitä ongelmia kun on ylipainoinen keski-ikäinen mies :)[/QUOTE]

Mulla on ylipainoinen keski-ikäinen mies, mutta kyllä sitä yritetään pokata useinkin, kumma kyllä. Baarissa keskellä tanssilattiaakin,( kun tanssin mieheni kanssa), niin eikös tullut joku siihenkin väliin yrittämään...
Suhteellisen röyhkeää toimintaa, mutta näköjään yleistä...

No kyllä te naiset olette huonon itsetunnon omaavia, jos pitää tänne tulla kehumaan miehillänne. Todennäköisesti ovat yhtä plösöjä (lue tavallisia) kuin tekin - haluatte vaan kuvitella, että olette iskeneet supermiehet.

Yhteistyössä