V
"vieras"
Vieras
Joo, nauroin myös katketakseni. Olenpa antanut hyvän panoksen tälle ketjulle...
No hyvä jos sain jonkun iltaa piristettyä
...hyvä hämmentynyt, jatkakaa aiheesta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, nauroin myös katketakseni. Olenpa antanut hyvän panoksen tälle ketjulle...
Miks ihmeessä sun miehes suostuu tollaseen? Vai mahtaako miestäs vanha suola janottaa? Ootteko näistä yhessä keskustellu? Sanot suoraan miltä susta tuntuu. Onko miehes koskaan sanonu, että häntä jotenkin ärsyttäis hänen exänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24665232:Ehkäpä se eukko haluaa erottaa teidän, että sä suutut miehellesi mustasukkaisuus puuskassa ja jätät hänet, no miehesi luulee sen jälkeen, että saisi eksänsä takaisin, jolloin eksäkin sanoo, että EI kiitos, joten jokainen jäisi yksikseen oleskelemaan...![]()
Aika kieroutunut mies sulla...Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24665436:Itseasiassa, aikoinaan asumuserossa exän kanssa meillä oli samanlaista toimintaa ja totuushan oli se että seksiä meillä riitti erosta huolimatta. Exä muisti kyllä kertoa senkin uudelle naiselleen kun pakkaili kamojaan muuttaakseen takaisin kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24665436:Oletko sanonut miehellesi, että tuo ei ole hyväksyttävää ja onko mies sanonut exälleen, että ei kiitos kiinnosta?
Kuulostaa aika kieroutuneelta että mies sulle niitä kertoilee ja homma vaan jatkuu..kenties hän salaa nauttii sun kärsimyksestä.
Itseasiassa, aikoinaan asumuserossa exän kanssa meillä oli samanlaista toimintaa ja totuushan oli se että seksiä meillä riitti erosta huolimatta. Exä muisti kyllä kertoa senkin uudelle naiselleen kun pakkaili kamojaan muuttaakseen takaisin kotiin.
Ei se ole enää mun mies, ikävää että se ikinä olikaan mun mies.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24665451:Aika kieroutunut mies sulla...
No minkästakia päättyi toistamiseen eroon? :OAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24665482:Ei se ole enää mun mies, ikävää että se ikinä olikaan mun mies.
Se olisi jo ihan toinen ketju seAlkuperäinen kirjoittaja Isä;24665510:No minkästakia päättyi toistamiseen eroon? :O
No tee se toinen ketjuAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24665518:Se olisi jo ihan toinen ketju se![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24665534:No tee se toinen ketju![]()
Kuten myös... Aamulla TAAS töihin... : /Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24665558:Ei pysty, ei kykene, menen mielummin nukkumaan kultani ja kuopuksen kainaloon lämpöisen peiton alle![]()
Itselläni on läheiset välit exääni, mutta en kyllä esittelis alusvaatteitani exälleni ja toivon ettei hänkään koskaan koe tarvetta esitellä omiaan minulle. Se on kyllä mielestäni jo tosi outoa, ellei eron syynä ole toisen homoseksuaalisuus ja toisen heterous...silloinhan siinä ei ole sitä seksuaalista kontekstia (jätetään BI-seksuaalit nyt ulkopuolelle)