Miesystävän exän toiminta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hämmentynyt"

Vieras
Tarvitsisin teidän apuanne, armaat palstalaiset hiukan sen selvittämiseen, mikä on normaalia eronneiden puolisoiden välillä, mikä taas ei.

Eli mulla on aivan ihana mies, josta kovasti välitän. Mutta mua on alkanut enenevissä määrin nyppimään hänen entinen puolisonsa, jonka käyttäytyminen vaivaa mua. Tää entinen vaimo on mm. joitain kertoja pyytänyt saada jäädä yöksi miehen luo, siis ihan vihjaten halua viettää yö samassa sängyssä. Lasten kanssa tämä eronnut pariskunta tekee yhteisiä kaupparetkiä ja reissuja eläinpuistoon tms paikkoihin, mitä en sitäkään ihan ymmärrä. Tietysti lasten edun nimissä näin tehdään, mutta itse en kokisi mitenkään tarpeelliseksi käydä kaupassa tai yhtään missään entisen puolisoni kanssa, lähinnä ajattelen, että sellaisten asioiden kuuluu loppua kun perhe-elämä päätetään lopettaa.

Viimeksi, kun mies oli ollut hakemassa lapsia entisen vaimonsa luota, niin tämä nainen oli esitellyt uusia alusvaatteitaan. Jotka olivat hänen päällään siis. Nainen on myös vahtinut ja kommentoinut sitä, jos miehellä sattuu paidassa olemaan minun hiuksiani, ja vaikuttaa mielestäni hyvin mustasukkaiselta. Heidän edellisellä "perheretkellään" joku nainen oli ruvennut flirttailemaan tämän miehen kanssa, ja ex-vaimo oli heti ilmaantunut siihen paikalle ikään kuin tekemään selväksi, että mies ei ole liikkeellä yksin.

No, tässä on vain muutamia esimerkkejä, ja tietenkään en itse niitä ole ollut todistamassa. Mutta jotenkin tämä asia kuitenkin vaivaa mua. Onko tämä mielestänne normaalin eronneen pariskunnan välistä kanssakäymistä, vai onko siinä kenties aihetta huoleen?

Selvästikään nainen ei eroa hyväksy vaan haluaa miehen takaisin. Miehen pitäisi asettaa rajat, ettei hyväksy naisen käytöstä. Vai haluaako mieskin takaisin vanhaan suhteeseen? Ei minusta ole normaalia tuollainen enää eron jälkeen.

[QUOTE="Vieras";24664938]Selvästikään nainen ei eroa hyväksy vaan haluaa miehen takaisin. Miehen pitäisi asettaa rajat, ettei hyväksy naisen käytöstä. Vai haluaako mieskin takaisin vanhaan suhteeseen? Ei minusta ole normaalia tuollainen enää eron jälkeen.[/QUOTE]

Ei mieheltäkään.

Eipä tarvitsisi mun miehen olla enää mun mies, jos tuollaisia tarpeita olisi exänsä kanssa. Kai tuo aikuinen mies osaa laittaa exänsä järjestykseen jos niin haluaa. Eihän exän kanssa tarvitse olla tekemisissä muuten kuin lasten "vaihtopäivänä" ja sekin hyvin pikaisesti.

[QUOTE="vieras";24665035]:DD niinpä?? Ja ostaako kiehesi vanhemmat exälle tietokoneen? Vievätkö häntä mökille? :D[/QUOTE]

Te viittaatte selvästi johonkin ketjuun jota mä en tiedä.. :O Mutta en usko tuollaista tapahtuneen. :D Tai ainakaan mulle ei ole kerrottu siitä. Miehen vanhemmat tuskin tekee yhdessä yhtään mitään kun ovat eronneet. Eivät ainakaan ostele tietokoneita tai käy mökillä.

[QUOTE="vieras";24665069]Joo, niinhän sitä äkkiseltään luulis :D Viimeisestäkin korjauksesta jäi yksi kirjain puuttumaan, mutten jaksanu enää korjata :)

Jospa tää nyt ois sujunu *kieli keskellä suuta*[/QUOTE]

:D

[QUOTE="vieras";24665069]Joo, niinhän sitä äkkiseltään luulis :D Viimeisestäkin korjauksesta jäi yksi kirjain puuttumaan, mutten jaksanu enää korjata :)

Jospa tää nyt ois sujunu *kieli keskellä suuta*[/QUOTE]

Heei, ei yhtään virhettä! Hyvä minä! :D

Miks ihmeessä sun miehes suostuu tollaseen? Vai mahtaako miestäs vanha suola janottaa? Ootteko näistä yhessä keskustellu? Sanot suoraan miltä susta tuntuu. Onko miehes koskaan sanonu, että häntä jotenkin ärsyttäis hänen exänsä?

Yhteistyössä