Tuli tuosta KUOMA keskustelusta mieleen kun moni siellä sanoi että ne kuomat on niin rumat
Minä en näe niissä mitään rumaa, mutta minähän olenkin täältä maalta :snotty:
Mulla on 1v6kk poika ja hän siis omistaa juurikin nuo "kaameat" kuomat
Olen ollut niihin enemmän kuin tyytyväinen. Mutta ei mulla kyllä tuu mieleenkään ajatella aina sitä miltä se vaate tai kenkä näyttää. Ehkä enemmänkin vaatteissa sitä tulee mietittyä, mutta kengissä vähemmän ja ainakin tämän ikäisellä lapsella. Minusta tärkeintä on se miltä vaate tuntuu ja miten se toimii käytössä. Helpompaahan se tietysti on silloin kun lapsi on sen ikäinen, että osaa itse kertoa jos vaate tai kenkä tuntuu ikävältä. Meillä vielä niin pieni tämä poika että vaikea sitä tietää.
Itse olen oppinut tämän kantapään kautta....tunnustan. Katsoin vain että mikä vaate on söpö, ihana ja hieno. Mutta nyt kun poika liikkuu kokoajan, juoksee ja leikkii, niin vaatteet pitää olla käytännöllisiä. Vauvana käytin esim.hupullisia paitoja, mutta nyt en niitä osta, koska huput ovat lasten vaatteissa usein liian painavia ja turhia.
Mutta tässä vaan tällaista pohdintaa lastenvaatteista. Kyllä ne nätit lastenvaatteet muaki kiinnostaa ja meillä mielestäni sellaisia onkin, mutta nyt sitä ostaa ehkä enemmin käytännöllistä kuin trendikästä. Vielä tulee sekin aika kun lapsi haluaa sitä trendiä
Mulla on 1v6kk poika ja hän siis omistaa juurikin nuo "kaameat" kuomat
Itse olen oppinut tämän kantapään kautta....tunnustan. Katsoin vain että mikä vaate on söpö, ihana ja hieno. Mutta nyt kun poika liikkuu kokoajan, juoksee ja leikkii, niin vaatteet pitää olla käytännöllisiä. Vauvana käytin esim.hupullisia paitoja, mutta nyt en niitä osta, koska huput ovat lasten vaatteissa usein liian painavia ja turhia.
Mutta tässä vaan tällaista pohdintaa lastenvaatteista. Kyllä ne nätit lastenvaatteet muaki kiinnostaa ja meillä mielestäni sellaisia onkin, mutta nyt sitä ostaa ehkä enemmin käytännöllistä kuin trendikästä. Vielä tulee sekin aika kun lapsi haluaa sitä trendiä