Migreeni este yötyölle(vuorolle)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän migreeni on päällä ollessaan este kaikenlaiselle työlle, mutta minusta sun kannattaisi miettiä, että provosoiko yötyö/valvominen migreeniäsi. Tai jos sulla ei ole vielä yötyöstä kokemusta, niin ethän silloin voi tietää kun kokeilemalla. Itse miettisin myös sitä, että jos valvominen provosoi sitä, niin en kovin herkästi hakeutuisi yötöihin. Tietysti siitä voi mainita työterveyslääkärille, eihän se työnsaantiisi voi vaikuttaa.

Kyllä migreeni voi olla este vuorotyölle. Migreenikko tarvitsee säännöllisen päivärytmin ruokailuineen ja nukkumisineen, jotta elämänlaatu migreenin osalta maksimoidaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
en usko jos sulla ei ole siihen lekurin papereita..

Minulle todettiin migreeni jo ihan lapsena, mutta entä sitten jos en mainitse asiaa työterveyslääkärille??

Kannattaa kokeilla yövuoroja jos saat paikan ja jos migreeni puhkeaa silloin useammin nii voi olla ettei sulle sovi se mut kyl mie lekurille kertoisin sinuna.

Eihän työnantaja sitä tiedä, mutta itse en riskeeraisi omaa terveyttäni, vaan tekisin kiltisti päivätöitä. Olisin alun alkaen hakeutunutkin alalle, jossa ei ole vuorotöitä tuolla terveyshistorialla.

Yhteistyössä