Mihin aikaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cinnamon Lee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cinnamon Lee

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
4 519
2
36
Monelta teidän lapset menevät päivähoitoon/kouluun? Entä mihin aikaan haette?

Meillä lapset ovat n 7.45-16.
Silloin kun jompikumpi vanhemmista pääsee lopettamaan aikasemmin niin sillon haetaan lapsetkin aikasemmin.
 
4.5v käy päiväkodissa, menee noin 7.15 (mies vie) ja haen noin 14.45.

Koululaiset lähtevät taksille aamusta riippuen klo 7 tai 8, koulu alkaa aamusta riippuen klo 8, 9, tai 10.
Kotiutuvat noin klo 14.45-16.20, päivästä riippuen.
 

Yhteistyössä