A
apuva
Vieras
eroon..pitäs pariin sataa ainakin saada koska ostettettava 7 hengen auto tohon meidän perhe enää mahdu..missä olis hyviä sivuja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:minkälainen auto on kyseessä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:minkälainen auto on kyseessä
henkilöauto.leimaa on vie marraskuuhun asti.mä katon ton nettiauton jos saisin sinne sen laitettua.kuitenkin halvalla saa joku auton siitä laitettua itelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja HEH :D:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:minkälainen auto on kyseessä
henkilöauto.leimaa on vie marraskuuhun asti.mä katon ton nettiauton jos saisin sinne sen laitettua.kuitenkin halvalla saa joku auton siitä laitettua itelleen.
paljonpa valaisi..
merkki, kilometri, millon katsastettu, paljon ajettu, onko isompia vikoja, onko lähiaikoina tehty isompaa remppaa.. yms.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja HEH :D:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:minkälainen auto on kyseessä
paljonpa valaisi..
merkki, kilometri, millon katsastettu, paljon ajettu, onko isompia vikoja, onko lähiaikoina tehty isompaa remppaa.. yms.
Hei, palstailet naisten parissa jotka usein tietävät autoistaan värin, jonka ovat mahdollisesti itse saaneet valita. Ei voi odottaa liikoja.
Alkuperäinen kirjoittaja HEH :D:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:minkälainen auto on kyseessä
paljonpa valaisi..