Mihinköhän mun kandee toi auto laittaa myyntiin jotta pääsee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
minkälainen auto on kyseessä

henkilöauto.leimaa on vie marraskuuhun asti.mä katon ton nettiauton jos saisin sinne sen laitettua.kuitenkin halvalla saa joku auton siitä laitettua itelleen.

paljonpa valaisi.. :whistle:

merkki, kilometri, millon katsastettu, paljon ajettu, onko isompia vikoja, onko lähiaikoina tehty isompaa remppaa.. yms.

Alkuperäinen kirjoittaja HEH :D:

henkilöauto.leimaa on vie marraskuuhun asti.mä katon ton nettiauton jos saisin sinne sen laitettua.kuitenkin halvalla saa joku auton siitä laitettua itelleen.

merkki, kilometri, millon katsastettu, paljon ajettu, onko isompia vikoja, onko lähiaikoina tehty isompaa remppaa.. yms.

Hei, palstailet naisten parissa jotka usein tietävät autoistaan värin, jonka ovat mahdollisesti itse saaneet valita. Ei voi odottaa liikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Hei, palstailet naisten parissa jotka usein tietävät autoistaan värin, jonka ovat mahdollisesti itse saaneet valita. Ei voi odottaa liikoja.

no tää unohtu kysyä :D totta turiset.. ;)

ai sä tarvit näin parempaa tietoa,sori tullu ajatelleeks:D
elikkäs 2 vuotta sitten oikastu kansi eli ei sitä kautta vie öljyä,mitsu viininpunainen,89 vuosi,1.8 kone.leimasta meni läpi oliko nyt huhtikuussa kun oli vuoden seissyt käyttämättä,mutta siis leimalla ainot huomautus oli että parkit ei palanut muuten ei mitään mainintaa..vikoja on et pakoputken päästä puuttuu pala siis ihan loppu pala et siihen saa käytettynä 10e sen putken pään kun oon kyselly,sitten vetari joskus nakuttelee tiukissa käännöksissä.muuten se on toiminut mulla ton 6 vuotta ettei mitään ole ollut.ei mikään kukka enää mutta jollekkin kauppakassi halpa ja leimalle tosiaan ei ole laittoa kun marraskuussa pitää uudestaan viedä.
olikohan tossa kaikki.ite joudun luopuun kun meitä on 6 henkee perheessä ja tohon 5 hengen ei mahdu..

Yhteistyössä