mikä ilta/yö oli:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Onko tää joku mielenterveyspotilas tämä Venakko Milana? Jutut ovat uskomattomia ja miten ihmeessä se kertoo täällä KAIKEN?

höpö höpö nainen vai mikä lienetkin, eihän tuota usko enää Erkkikään eikä Erkin veli Heikkikään!! Yritäpä nyt jo palata takaisin oikeaan elämään, tuo sinun pikku iltasatusi ei ole ollut enää uskottava aikoihin

Sitten vielä oli hauska ostimme abc:lta hirveä määrä cd levyjä ja sitten se vähään vaan heiti taksikuskille tippejä niin heti olisi saanut oikea disko autossa tehä:D

[QUOTE="vieras";22524331]höpö höpö nainen vai mikä lienetkin, eihän tuota usko enää Erkkikään eikä Erkin veli Heikkikään!! Yritäpä nyt jo palata takaisin oikeaan elämään, tuo sinun pikku iltasatusi ei ole ollut enää uskottava aikoihin[/QUOTE]
No voin mä olla hullukin teijän mielestä, mutta en voi olla kertomatta kaikki:D

Sä et kyllä ajattele miestäsi tai lapsiasi tippakaan..
Kerrot täällä kaiken,ja useimmat jopa tietävät nimesi,osoitteesi jne.. Ihan varmasti täällä palstailee joitain lastesi pk kavereiden vanhempia jne.. on siinä lapsilla kivaa kun niitä ruvetaan äitinsä takia kiusaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22524338:
Kai sä ymmärrät, että sun tuttavat ja mieskin voi lukea kaiken mitä tänne kirjoitat?

No mut se tietä ihan kaiken ja tuttavia mulla vähän ja saa heillekin lukea, sekä yks tuttava tulee kylään pian, mun pakko purkata kaikki ajatukset sille.

Alkuperäinen kirjoittaja elämä on raadollista;22524361:
Sä et kyllä ajattele miestäsi tai lapsiasi tippakaan..
Kerrot täällä kaiken,ja useimmat jopa tietävät nimesi,osoitteesi jne.. Ihan varmasti täällä palstailee joitain lastesi pk kavereiden vanhempia jne.. on siinä lapsilla kivaa kun niitä ruvetaan äitinsä takia kiusaamaan.

Niinno, meinaatko että niitten toisten päiväkotilasten vanhemmat sanoo omille lapsillee, että älkää sitten leikkikö xx:n ja xx:n kanssa, kun niiden äiti on omituinen strippari? Enemmän ne ongelmat tulee koulussa lapsille, jos homma jatkuu Savannalla tollasena. Kouluikäiset kun jo itsekin tietävät yhtä sun toista.

ja taas joku vanha setä jossain takahikiän mökkipahasessa nauraa partaansa kun me uskotaan sen jutut :) Eihän nämä nyt ole olleet uskottavia enää vuoteen :)

hei masentunut huono, iloinen pahaa, pikkusen hullu kuin mä kans huonoa, no mitäs tässä elämässä on oikea sitten, mä luulen elämästä saa ja pitää ota kaikki irti mä elän niin ja kun läheisille käy niin mikäs siinä

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä