Mikä juuri SINUN miehessäsi on komeaa/viehättävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TilkkuTyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai kun ihana ketju! Saa oikeen luvan kanssa kehua! Kiitos ap!

Nyt kun puhuttiin siis ainoastaan ulkonäöstä, niin on tuo kyllä muuttunut, parempaan, sen jälkeen kun alettiin seurustella.

Oli silloin joskus sellainen rimpula pystytukka, josta oon "koulinu" kunnon körilään, eli riittävästi rakkautta ja hyvää ruokaa. Ah, sillä on ihanat nappisilmät, vastustamaton hymy, ihana masu ja no, kaikki sen alapuolellakin on kunnossa.

Hassua, kun joku kirjoitti, että haksahtaa miesten täydelliseen hammasriviin. Mä taas tykkään vinoista hampaista. Mun mielestä se tuo sitä särmää miehen ulkonäköön... En voi kuvitellakaan seurustelevani, saatika sitten olevani naimisissa miehen kanssa, jolla on täydellinen pepsodent-hymy. Jotenkin jo ajatuskin puistattaa...

Se on tarpeeks pitkä, pitkähiuksinen (kelpais kyllä mainiosti lyhythiuksisenakin) ja semmoinen miehen kokoinen mies, ei kaadu tuulella =) Ja sillä on kauniit silmät.

Ihanan leveät hartiat, isot kädet, mua pitempi, kaikinpuolin sopusuhtainen kookas mies (ei todellakaan siis ylipainoinen). Ja ne työnteolla hankitut lihakset...Tän lisäks vielä kasvoistakin kivannäköinen :heart:

Kaikista parasta siinä on että se osaa viel puhua ja pussatakkin :D

Olen samaa mieltä siinä, että sellaset tekemällä tehdyt lihakset on kyllä teennäiset. Musta on ihana kun mies on kroppansa työllä ansainnut. Mikään ei kesällä lämmitäänyt enmmän mieltä kun katsella omaa kultaa pihahommissa ilman paitaa.
Lisäksi mä olen jostain syytä aivan heikkona mun miehen niskaan ja niskahiuksiin. =) MAAILMAN OUDOIN FETISSI (vai mikä lie nyt olikaan). Se saa multa jalst lahoamaan alta.

Alkuperäinen kirjoittaja älä viitti kehuu sellasella:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kun se poikkeaa massasta, syntynyt muualla :) on se kommee....

on sitten mulliturpa

Pikkasenko asiaton vastaus! Kuinka ees kehtaat!? Toivottavasti sulla ei oo lapsia, kelle opettaa noin hyvää käytöstä.. Tollasista vanhemmista nää koulukiusaajat ja murhaajatkin saa alkunsa. Täällä on kuule jokaisella samanlainen oikeus asua. Toivottavasti kukaan ulkomaalainen ei ota sun kommenttia loukkauksena vaan nauraa sulle..

Kun näin mieheni ensimmäistä kertaa, menin ihan jäähän. Ajattelin "tuon täytyy olla kaunein mies kenet olen koskaan tavannut".... :heart:

Se oli se kokonaisuus. Sellainen hoikka rokkari, tummien ripsien ympäröimät ruskeat silmät ja mustat hiukset. Hymy joka hävyttömyydellään vei viattoman tyttölapsen suoraan helvetin porteille... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maamo:
Olen samaa mieltä siinä, että sellaset tekemällä tehdyt lihakset on kyllä teennäiset. Musta on ihana kun mies on kroppansa työllä ansainnut. Mikään ei kesällä lämmitäänyt enmmän mieltä kun katsella omaa kultaa pihahommissa ilman paitaa.
Lisäksi mä olen jostain syytä aivan heikkona mun miehen niskaan ja niskahiuksiin. =) MAAILMAN OUDOIN FETISSI (vai mikä lie nyt olikaan). Se saa multa jalst lahoamaan alta.

Mulla on sama niska-fetissi!!! :) Ja mun miehellä on just täydellinen niska, leveät hartiat, vinot isot silmät ja isot kädet :).

Yhteistyössä