Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Löysin ton sivuston kanssa, mutta täysin samanlaista yksilöä en.. :/
Ite epäilen tätä:
http://www.lihikset.net/images/harrastajat/joni_h/purpurea_hybr.jpg
mutta en ole varma..
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks kärpänen siihen meni, mutta ei mee sisään. :/
Mä oon jo tainnu mainita ennenkin, että mulla on tylsää..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hätäh:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks kärpänen siihen meni, mutta ei mee sisään. :/
Mä oon jo tainnu mainita ennenkin, että mulla on tylsää..![]()
siis syöks se kukka sen kärpäsen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hätäh:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks kärpänen siihen meni, mutta ei mee sisään. :/
Mä oon jo tainnu mainita ennenkin, että mulla on tylsää..![]()
siis syöks se kukka sen kärpäsen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hätäh:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Yks kärpänen siihen meni, mutta ei mee sisään. :/
Mä oon jo tainnu mainita ennenkin, että mulla on tylsää..![]()
siis syöks se kukka sen kärpäsen![]()
Kaippa sen pitäis syödä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:http://www.lihikset.net/dion_video.htm tää on jo tosi pelottava kasvi!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Höh, ei siel ollu tollasta.
Tää mun typerä kukkani vaan oottelee, et kärpänen kävelis sen nieluun. |O