Mikä mussa on sellaista, että kukaan "kunnollinen" mies ei kiinnostu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nappi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nappi"

Vieras
Kunnollisella tarkoitan sellaista tavallista miestä, joka ei ole päihderiippuvainen, mielenterveysongelmainen tai rikollinen tai elämäntapatyötön. Siis tavallinen itsensä elättävä ja itsestään huolehtiva mies. Ei tartte olla rikas tai kuuluisa eikä kansikuvapoika, ei tartte harrastaa jänniä harrastuksia tai matkailla ympäri maailmaa aina lomilla. Ei tartte olla jännittävä seuramies, rauhallinen ja kiltti kylläkin.

No niin. Siinä siis kriteerit miehelle. Kuvittelen tuon olevan sellaisen miehen määritelmä, joita on kolmetoista tusinassa. Olenko väärässä?

Mutta nuo ei huomaa mua. Musta kiinnostuu vain pelimiehet, seksiseuran hakijat tai muuten omituiset jotka ei kulje ns. täysillä valoilla.

Mä oon suht nätti, kropaltani en timmi mutta kurvikas. Lapsiakin on, mutta pitkistä parisuhteista (siis kahdesta). Eikä mulla muita parisuhteita ole ollutkaan, en siis ole ns. kevytkenkäinen nainen. Erosta aikaa jo useampi vuosi, olen keskittynyt kasvattamaan lapsiani sekä opiskelemaan. Olen hyvin kouluttautunut ja mulla on vakituinen työ. Rikas en ole, mutta itsenäisesti toimeentuleva ja pystyn itse elättämään lapseni. En etsi elättäjää enkä isää lapsilleni, kaipaan parisuhdetta elämääni ja toista aikuista jakamaan arjen kanssani. Ja tällä en tarkoita lapsenvahtipalveluita. En halua edetä suhteessa salamavauhtia, vaan rauhassa ja hitaasti. Minulla ei ole kiirettä yhteenmuuttoon tai perheenperustamiseen, päinvastoin. Koen olevani ihan hauska ja huumorintajuinen, mukava ja luotettava. En ole esim. parisuhteessani ollessani koskaan pettänyt, enkä usko että sellaista tapahtuisi tulevassakaan.

Niin.

Että en käsitä. Miksi mä oon aina vaan yksin? Siis ilman rakkautta. Millaisista naisista nuo tavalliset miehet kiinnostuu? Vai onko oikeesti niin, että mä olen ns. ulkona markkinoilta (= liian lihava ja lapsia ennestään), ja jollen huoli alkoholisoitunutta miestä lähikuppilasta, niin saan olla yksin lopunkin elämääni?

Tuskin sinussa mitään sellaista on, mikä karkottaisia miehiä, ainakaan mitään sellaista minkä me tällä palstalla onnistuisimme selvittämään. Pitkälti uskon, että kyse on tuuristakin. Tai siitä, mistä kumppaniehdokkaita sattuu löytämään tai etsimään. Lähikuppilassa on varmasti aika suuri todennäköisyys törmätä nimenomaan alkoholisoituneeseen ehdokkaaseen.

Oletko kenties ollut noissa pidemmissä suhteissa se läheisriippuvainen, toisinsanoen onko suhteet olleet jo silloin päihderiippuvaisen tmv kanssa?
Läheisriippuvainen etsii tietämättään melkein aina samankaltaisia suhteita, mutta tavasta on keinoja päästä irti muuttamalla omia toimintamallejaan/ajatusmaailmaansa.

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
Mä en käy kuppiloissa tai yleensäkään "bilettämässä". Otin tuon nyt vaan esimerkiksi.

Me eletään lasten kanssa mun mielestä ihan normaalia sosiaalista elämää. Käydään uimassa, luistelemassa, pulkkamäessä, luontopoluilla jne. Ravintoloissa käydään syömässä suht usein, joko lasten kanssa yhdessä tai minä yksin. Käyn erilaisissa tapahtumissa, messuilla yms. Jälleen yksin tai lasten kanssa. Nettideiteilläkin olen ollut, mutta siis saan vastauksia vain noilta edellä mainituilta.

Olettaisin että liikun paikoissa jossa ns. kunnollisektin miehet, mutta ei vaan mitään tapahdu. Miehet kyllä lähestyy mua, mutta ne on aina, siis joka kerta jotain varattuja, pelimiehiä tai alkoholisteja. Että jee.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24739067:
Oletko kenties ollut noissa pidemmissä suhteissa se läheisriippuvainen, toisinsanoen onko suhteet olleet jo silloin päihderiippuvaisen tmv kanssa?
Läheisriippuvainen etsii tietämättään melkein aina samankaltaisia suhteita, mutta tavasta on keinoja päästä irti muuttamalla omia toimintamallejaan/ajatusmaailmaansa.

Hmm. Jos mä oisin tällä hetkellä läheisriippuvainen, niin enkö mä olis sitten suhteessa jonkun tuommoisen kanssa? Kun päinvastoin mä en sellaista halua, enkä edes kiinnostu ns. hulttioista. Mitä mä oon käsittänyt, niin läheisriippuvainen huolii kenet tahansa, joka huolii hänet. Läheisriippuvainen ripustautuu jo suhteen alussa, kiirehtii etenemisen kanssa jne. Mä oon aivan täysin päinvastainen.

Joten en nyt ihan ymmärtänyt miten tää sun kommentti liittyi tähän?

Jotenkin aika vaikea uskoa, että nettitreffeiltä tosiaan löytää vain em. tyyppejä. Laita profiiliisi selkeästi, että olet kiinnostunut vakiintuneesta suhteesta, etkä hyväksy alkoholin liiallista käyttöä tai muiden päihteiden käyttöä ollenkaan.

Kuvailemiasi miehiä ei ole kolmeatoista tusinassa. He ovat harvinaisia aarteita, joita tulee kohdalle ehkä vain kerran elämässä, jos silloinkaan. Minun oma rakkaani on kunnollinen mies. :heart:

En vieläkään tiedä mitä olen tehnyt, että olen hänen rakkautensa ansainnut.

Jotenkin aika vaikea uskoa, että nettitreffeiltä tosiaan löytää vain em. tyyppejä. Laita profiiliisi selkeästi, että olet kiinnostunut vakiintuneesta suhteesta, etkä hyväksy alkoholin liiallista käyttöä tai muiden päihteiden käyttöä ollenkaan.

Siis enhän mä väitä, että siellä ois vain ja ainoastaan jotain hörhöjä. Väitän ainoastaan, että musta kiinnostuu nuo. Viestit, joita deittipalstoilla saan, on miehiltä jotka on varattuja, etsii pelkkää seksiseuraa tms. Jos löydän itse jonkun kivanoloisen profiilin, niin miehen kriteereissä on aina jotain joihin edes aloitusviestin laittaminen tyssää. Ne etsii alle 60 kiloisia tai alle 25-vuotiaita tai lapsettomia tai mitä milloinkin, johon mä en sovi. :(

[QUOTE="nappi";24739082]Hmm. Jos mä oisin tällä hetkellä läheisriippuvainen, niin enkö mä olis sitten suhteessa jonkun tuommoisen kanssa? Kun päinvastoin mä en sellaista halua, enkä edes kiinnostu ns. hulttioista. Mitä mä oon käsittänyt, niin läheisriippuvainen huolii kenet tahansa, joka huolii hänet. Läheisriippuvainen ripustautuu jo suhteen alussa, kiirehtii etenemisen kanssa jne. Mä oon aivan täysin päinvastainen.

Joten en nyt ihan ymmärtänyt miten tää sun kommentti liittyi tähän?[/QUOTE]

Siis kun mulle tuli vain mieleen tuosta kuvailustasi tuo läheisriippuvaisuus. :) Sitä omaa alitajuntaa kun on vaikea joskus estää tekemästä tiettyjä ajatuksia ja käytösmalleja. En tarkoittanutkaan, että juuri nyt olisit etsimällä etsimässä renttua, olet tietoisesti muuttanut omaa suuntaasi ja se on hyvä! Toivottavasti löydät myös etsimäsi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24739146:
Siis kun mulle tuli vain mieleen tuosta kuvailustasi tuo läheisriippuvaisuus. :) Sitä omaa alitajuntaa kun on vaikea joskus estää tekemästä tiettyjä ajatuksia ja käytösmalleja. En tarkoittanutkaan, että juuri nyt olisit etsimällä etsimässä renttua, olet tietoisesti muuttanut omaa suuntaasi ja se on hyvä! Toivottavasti löydät myös etsimäsi. :)

Mistä kuvailusta?

Työpaikalla on flirttiä riittämiin, mutta ne on tosiaan niitä varattuja ukkomiehiä kaikki.

Miestähän ei visiin etsimällä löydä vaan se joko tulee kohdalle tai ei tule. Rakkaus siis...
Olet jo kahdesti sentään rakastunut elämässäsi....kurjaahan se on ajatella että loppuelämä yksin mutta onhan sinulla lapset ja heidän elämänsä seuraaminen ja suhteidensa tukeminen. =)

Ei sinussa mitään vikaa ole.

Et vaan liiku semmoisissa paikoissa missä noi miehet liikkuu. Eikä tommoiset miehet tule ekana iskemään kuten pelimiehet. Joten sama ongelma heillä.

[QUOTE="niin";24739173]Miestähän ei visiin etsimällä löydä vaan se joko tulee kohdalle tai ei tule. Rakkaus siis...
Olet jo kahdesti sentään rakastunut elämässäsi....kurjaahan se on ajatella että loppuelämä yksin mutta onhan sinulla lapset ja heidän elämänsä seuraaminen ja suhteidensa tukeminen. =)[/QUOTE]

Mistä me tiedämme, onko ap koskaan rakastanut?

Millaisissa paikoissa kunnolliset miehet liikkuu?

Kunnollinen mies, kerro millaisista naisista sinä kiinnostut? Entä onko mun tarinassa jotain sellaista, joka on esim. sulle ihan ehdoton kiinnostuksen tappaja? Ts. osaatko sä sanoa mistä mun ongelmani johtuu?

No jospa miehet säikähtää sitä, että sulla on kaksi lasta eri miehille. Eli oot joskus kuvitellu löytäneesi sen oikean ja sitten oot kuitenki eronnu. Ehkä miehet aattelee että eroat jotenkin helposti..?

Ja kyllähän noi lapset varmasti vähän vie kandidaatteja pois. Uusperhe-elämä ei ole koskaan helppoa. Moni haluaa vain naisen, ei koko perhettä yhdellä kertaa.

Yhteistyössä