Mikä mussa on sellaista, että kukaan "kunnollinen" mies ei kiinnostu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nappi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voin kertoa, ettet ole yksin ongelmasi kanssa. Olen miettinyt monesti ihan samaa. Elämäni aika pitkälti samanlaista kanssasi.

En myöskään hengaile missään lähikuppiloissa tai minulla ei ole lapsia usean miehen kanssa. Siihen yhteenkin lapseen mikä minulla on, on yhteishuoltajuus ex-mieheni kanssa ja hoidamme lapsen ihan täysin puoliksi.

Aina ei voi ymmärtää.

Mä en todellakaan eroa helposti. Mun molemmat parisuhteet on kestäneet useita vuosia. Enkä ajatellut tässä alkaa sen enempää niitä ruotimaan, mutta musta ei todellakaan voi sanoa että mä olen sössinyt ne suhteet ja erojen syy ois ollut yksin mussa.

No. Kai se sitten niin on, että "yh" on kirosana miehille. Ja että lopullinen niitti kiinnostuksen tappamiselle on se, ettei mahdu mallin tai edes missin mittoihin.

[QUOTE="nappi";24739328]Mä en todellakaan eroa helposti. Mun molemmat parisuhteet on kestäneet useita vuosia. Enkä ajatellut tässä alkaa sen enempää niitä ruotimaan, mutta musta ei todellakaan voi sanoa että mä olen sössinyt ne suhteet ja erojen syy ois ollut yksin mussa.

No. Kai se sitten niin on, että "yh" on kirosana miehille. Ja että lopullinen niitti kiinnostuksen tappamiselle on se, ettei mahdu mallin tai edes missin mittoihin.[/QUOTE]

En mä taas jaksa uskoa, että se olisi koosta kiinni. Kaiken kokoisilla naisilla tuntuu riittävän seuraa.

En mä taas jaksa uskoa, että se olisi koosta kiinni. Kaiken kokoisilla naisilla tuntuu riittävän seuraa.

Tuo on totta. Jostain syystä useamman lapsen yh:tkin ovat tuntuneet löytävän seuraa. Ja sellaiset ihmiset, joita ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa kauniiksi. Silti näillä kaikilla on joku. Puhumattakaan sitten luonnepuolesta, jopa vankiloissa istuvat saa ihailija- ja rakkauskirjeitä..

Että en mä ymmärrä, en mitenkään. Mikä se juttu on?

(Vai pitäiskö ennemminkin pohtia, että millaista seuraa nuo em. on saaneet? Onko ne saaneet sen "kunnollisen" miehen tai naisen, vai pelkästään jonkun viirupään?)

[QUOTE="nappi";24739351]Tuo on totta. Jostain syystä useamman lapsen yh:tkin ovat tuntuneet löytävän seuraa. Ja sellaiset ihmiset, joita ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa kauniiksi. Silti näillä kaikilla on joku. Puhumattakaan sitten luonnepuolesta, jopa vankiloissa istuvat saa ihailija- ja rakkauskirjeitä..

Että en mä ymmärrä, en mitenkään. Mikä se juttu on?

(Vai pitäiskö ennemminkin pohtia, että millaista seuraa nuo em. on saaneet? Onko ne saaneet sen "kunnollisen" miehen tai naisen, vai pelkästään jonkun viirupään?)[/QUOTE]

Ehkä tosiaan kannattaisi kiinnittää huomiota nimenomaan seuran laatuun, ainakin joissakin mainitsemissasi tapauksissa. Mutta kaikesta huolimatta monet ihan tavalliset naiset/miehet löytää myös ihan tavallista ja kunnollista seuraa.

Ei mullakaan ole tämä siis kiinni siitä, ettenkö seuraa tarvittaessa saisi. Kaikki ehdokkaat ovat kuitenkin tähän mennessä olleet juurikin mainitsemiasi pelimiehiä tms. On tarjottu sitä sun tätä ulkomaanmatkaa, illallista jne. siinä toivossa, että lohkeaisi. Mutta kun minua ei kiinnosta olla mikään edustushuora, niin olen antanut olla.

Ehkä tosiaan kannattaisi kiinnittää huomiota nimenomaan seuran laatuun, ainakin joissakin mainitsemissasi tapauksissa. Mutta kaikesta huolimatta monet ihan tavalliset naiset/miehet löytää myös ihan tavallista ja kunnollista seuraa.

Ei mullakaan ole tämä siis kiinni siitä, ettenkö seuraa tarvittaessa saisi. Kaikki ehdokkaat ovat kuitenkin tähän mennessä olleet juurikin mainitsemiasi pelimiehiä tms. On tarjottu sitä sun tätä ulkomaanmatkaa, illallista jne. siinä toivossa, että lohkeaisi. Mutta kun minua ei kiinnosta olla mikään edustushuora, niin olen antanut olla.

Millainen on edustushuora? Nainen jolta saa seksiä ja jolle maksetaan matkoja ja esitellään ystäville? Eikö se kuulosta jo suhteelta. =O

Millainen on edustushuora? Nainen jolta saa seksiä ja jolle maksetaan matkoja ja esitellään ystäville? Eikö se kuulosta jo suhteelta. =O

Kai se olisi vaan tällaista julkisissa paikoissa esiintymistä yhdessä. Eli siis ollaan tarjouduttu ostamaan kalliita vaatteita, kustantamaan ulkomaanmatkoja, illallisia ym. taka-ajatuksena se, että saa sitten vastapalveluksia. Yhteydenpito rajoittuisi siis tällaisiin tilanteisiin siksi, että "ei haluta sitoutua".

Kai se olisi vaan tällaista julkisissa paikoissa esiintymistä yhdessä. Eli siis ollaan tarjouduttu ostamaan kalliita vaatteita, kustantamaan ulkomaanmatkoja, illallisia ym. taka-ajatuksena se, että saa sitten vastapalveluksia. Yhteydenpito rajoittuisi siis tällaisiin tilanteisiin siksi, että "ei haluta sitoutua".

Siis toihan olisi aika hyväkin sopimus. Molemmat saa jotain. En itse erotessa välttämättä haluisikaan miestä nurkkiin! Sitten jos saisi samalla deittailla muitakin ja jos rakastuisi niin lopettaisi tuon "edustushuorana" olemisen.

Kyllä se mulla ainakin tyssäis siihen et lapsia on jo kahden eri miehen kanssa. Tosin mulla itsellä ei ole lapsia vielä ollenkaan. Tai sit vaan ihan yksinkertasesti ei oo kemiat miesten kans pelannu. Kyllä miehet kattoo muutakin ku ulkonäköö.

Siis toihan olisi aika hyväkin sopimus. Molemmat saa jotain. En itse erotessa välttämättä haluisikaan miestä nurkkiin! Sitten jos saisi samalla deittailla muitakin ja jos rakastuisi niin lopettaisi tuon "edustushuorana" olemisen.

Mä taas en koe tota mielekkäänä. En halua haaskata aikaani ihmiseen, joka ei tule haluamaan minusta koskaan mitään muuta.

[QUOTE="nappi";24739077]
Olettaisin että liikun paikoissa jossa ns. kunnollisektin miehet, mutta ei vaan mitään tapahdu. Miehet kyllä lähestyy mua, mutta ne on aina, siis joka kerta jotain varattuja, pelimiehiä tai alkoholisteja. Että jee.[/QUOTE]

Ja nuo kolme miestyyppiä ovat ylipäätään ainoat, jotka lähestyvät naisia. Eli kokeilepa seuraavaksi ottaa itse kontaktia mieheen, joka vaikuttaa mukavalta.

Mun mielestä niitä kunnollisia miehiä vaan on vähemmän kun ns. renttuja. Pari pv sitten tulikin oliko se nyt radio Aallossa, (Ellen jokikunnas juontajana), että 7 kymenestä miehestä pettää jonkun tutkimuksen mukaan. Vaikka tuo nyt on ehkä tavallaan eri asia, mutta tavallaan sama, koska mun mittapuun kunnollisuuteen liittyy ensimmäisenä uskollisuus.

Useimmat kunnolliset on varattuja jo kolmekymppisenä, ja baareihin jää roikkumaan vaan ne luuserit. Enkä nyt tarkoita ettäkö satunnainen juhliminen tekisi kenestäkään ei-kunnollista.

Vaikein tekijä mun mielestä on kemioiden kohtaaminen. Jo kun miettii miten monta miestä kukin on elämänsä varrella tavannut, niin niistä vain hyvin harva on kiinnostanut.

Pidäthän itsestäsi huolta myös ulkonäöllisesti? Ja ei, en tarkoita, että pitäisi olla ripsenpidennykset ja burbberyn laukku, mutta kuitenkin huoliteltu ja siisti olemus.

Itse tuossa yksi päivä panostin vähän enemmän vaatteisiin ja olemukseen. Ja mitä tapahtuikaan... Komea mies tuli pyytämään treffeille keskellä katua kaupungin keskustassa! :)

[QUOTE="vieras";24739523]Pidäthän itsestäsi huolta myös ulkonäöllisesti? Ja ei, en tarkoita, että pitäisi olla ripsenpidennykset ja burbberyn laukku, mutta kuitenkin huoliteltu ja siisti olemus.

Itse tuossa yksi päivä panostin vähän enemmän vaatteisiin ja olemukseen. Ja mitä tapahtuikaan... Komea mies tuli pyytämään treffeille keskellä katua kaupungin keskustassa! :)[/QUOTE]

Ihana :)!

[QUOTE="nappi";24739082] Jos mä oisin tällä hetkellä läheisriippuvainen, niin enkö mä olis sitten suhteessa jonkun tuommoisen kanssa?[/QUOTE]
Läheisriippuvuus on äärimmäisen huono sana, koska se tuo mieleen juuri sen ripustautumisen.
Tosiasiassa kyse on tunnevammasta. toisinsanoen olet oppinut tuetyn tavan kommunikoida ja kohdata ihmisen niissä epäterveissä suhteissasi ja se on tuttua ja turvallista. Kun ihminen toimii toisin, ei osaa sitä outoa peliä, sinä et tunnistakkaan hänen signaalejaan. Eli ns. kunnon mies on hyvinkin voinut osoittaa kiinnostusta, mutta sinä et ole osannut tarttua siihen, osaat lukea vaan niitä tuttuja renttuja.
Ihminen voi olla hyvin vahvasti läheisriippuvainen, vaikka eläisi ja asuisi yksin!

Läheisriippuvuus on äärimmäisen huono sana, koska se tuo mieleen juuri sen ripustautumisen.
Tosiasiassa kyse on tunnevammasta. toisinsanoen olet oppinut tuetyn tavan kommunikoida ja kohdata ihmisen niissä epäterveissä suhteissasi ja se on tuttua ja turvallista. Kun ihminen toimii toisin, ei osaa sitä outoa peliä, sinä et tunnistakkaan hänen signaalejaan. Eli ns. kunnon mies on hyvinkin voinut osoittaa kiinnostusta, mutta sinä et ole osannut tarttua siihen, osaat lukea vaan niitä tuttuja renttuja.
Ihminen voi olla hyvin vahvasti läheisriippuvainen, vaikka eläisi ja asuisi yksin!

Miten oppia tunnistamaan oikeanlaisen tavan kommunikoida ja miten oppia vastaamaan siihen? Siis niin että kemiat kolahtaisi? Miten oppia pois läheisriippuvuudesta jos siihen kasvanut?

Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma;24739514:
Ja nuo kolme miestyyppiä ovat ylipäätään ainoat, jotka lähestyvät naisia. Eli kokeilepa seuraavaksi ottaa itse kontaktia mieheen, joka vaikuttaa mukavalta.

Aivan totta.

Jos mies tulee pyytämään kaupungilla treffeille niin voi olettaa, että sama on tehty 200 kertaa aikaisemminkin. Joten miksi ei olisi vaan joku.

[QUOTE="vieras";24739523]Pidäthän itsestäsi huolta myös ulkonäöllisesti? Ja ei, en tarkoita, että pitäisi olla ripsenpidennykset ja burbberyn laukku, mutta kuitenkin huoliteltu ja siisti olemus.

Itse tuossa yksi päivä panostin vähän enemmän vaatteisiin ja olemukseen. Ja mitä tapahtuikaan... Komea mies tuli pyytämään treffeille keskellä katua kaupungin keskustassa! :)[/QUOTE]

Panostan :) Käyn kampaajalla säännöllisesti, meikkaan sopivasti, pukeudun asiallisesti fiksuihin vaatteisiin. En omista tuulipukua tai crocseja :D

Ehkä tää on vaan sellainen asia, johon ei ole vastausta. Tai no on, varmaan se, että mulle ei vaan ole sitä oikeeta.

Oho! Pitäisköhän munkin...

Yhteistyössä