mikä oikein on kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
koko ajan väsyttää, ei huvita tehä mitään ,lähteä ulos siivota ei siis mitään muuta kun nukkua.. sit tulee huono-oma tunto kun ei jaksa.. mikä voi väsyttää vaikka yöt meillä nukutaan hyvin siis vaikka nukkuisin 15 tuntia yössä niin silti mua väsyttää. :'( eikä ole mitään ettei mies päästäisi mua ulos yksin jne mä esittelen tupperware tuotteita ja se on tosi kivaa.. ja sit jotenki tuntuu kun pääsee kotoota pois yksin tai perheen kanssa niin kaikki helpottuu ja tulee jotenki parempi olo.. mut kotona välillä kaikki on yhtä heltiä :ashamed:

Tuttu tunne... Minä olen usein keväällä aivan poikki (ja marras-joulukuussa). Tyhmälle tämä mun neuvo kuullostaa, mutta se tepsii: Eli "otat vaan itseäsi niskasta kiinni", laitat huushollin järjestykseen (vaikka se veis muutamakin päivää ja tuntuisi kuin raskaalta tahansa) ja kun kotona on siistiä/puhdasta jo se palauttaa "tietynlaisen vireen". Pakotat siivottuasi itsesi lenkille (vaikka yksin ja hetkeksi kerrallaan), olo kohenee siitäkin kummasti:). Myös päivän ns. ryhmittely auttaa, teet "lukujärjestyksen", aluksi vaikka viikko eteenpäin, ja noudatat sitä. Nimittäin, myös liika huilaaminen (makoilu/nukkuminen) imee ihmisestä mehut...

Kuulostaapa tyhmälle/yksinkertaiselle, mutta auttaa:)
Jaksamista!!

ku mun suusta tuo kirjoitus.Aamuisin oon ihan poikki, menee aikaa et jaksan edes aamupalaa laittaa jne. mut aina sitä tulee jotain saatua aikaseks ja v***ttaa ku ei jaksa joka päivä lähteä ulos vaikka olis kuin hyvä keli.Kai tää mulla on jotain saamattomuutta myös.Ja ku työpaikkaaki oon hakenu jo ties kuin kauan ja mitään tulosta ei tule ni kyl ottaa päähän.

Yhteistyössä