V
vieras
Vieras
Meilläpä kuopus nukkui jonkun aikaa pyykkikorin kannessa... sänkykin oli olemassa, mutta kun tykkäs heijaamisesta ja kun kädet väsyi, niin kansi oli kuin kehto 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:No mun on toki hankala ajatella tätä, ennemmin siirrän äplaatikon vaatehuoneeseen hyötykäyttöön pienille vaatteilla ja otan esiin kehdon, jonka lasten isovaari on tehnyt kuin että jättäisin sen kehdon käyttämättä ja pitäisin laatikkoa. Johtunee tästä ehkä mun ajattelutapani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä olen nukkunut tuossa äitiyspakkauksen laatikossa (niin tekee poikanikin) ja kun en mahtunut enää siihen nukuin sängyn alla olevassa vetolaatikossa missä säilytetään petivaatteita....
Alkuperäinen kirjoittaja noin meilläkin:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä olen nukkunut tuossa äitiyspakkauksen laatikossa (niin tekee poikanikin) ja kun en mahtunut enää siihen nukuin sängyn alla olevassa vetolaatikossa missä säilytetään petivaatteita....
Minunkin vanhemoi isoista pojista nukkunut tuossa vuodevaatelaatikossa kun oli niin piieni makuuhuone. Ja ensin siinä pakkauksen laatikossa jonka vuorasin kauniiksi. Liian pieni laittaa vastasyntynyt häkkisänkyyn, turvaton olo.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ei pyykkikorissa sinansa mitaan pahaa ole, mutta MUOVISESSA pyykkikorissa en nukuttaisi vauvaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Tihis:Sairaalan ensisänkykin on muovia.
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:No mä en kyllä kans millekkää pyykkikorille lämpeä, vai onko se vauva pyykkiä :saint: Enkä hirveästi käytännönsyistä myös sille äplaatikolle. Missä sitä säilyttää niin ettei mätkähdä alas koko laatikko (ajattelen siis asiaa tältä kantilta että perheessä on muitakin lapsia).
Pinnasängyssä voi pitää äp-laatikkoa. Tai sitä pyykkikoria.
Tää on se ajatus mitä mä en oo koskaan tajunnu, mikä idea on koota pinnis ja sit tunkea sinne joku laatikko tai pyykkikori. Jos aattelee et pitää laatikkoa sen takia ettei vie niin paljon tilaa niin onhan se pinnis siinä silti tilanviejänä. Meillä käytettiin kehtoa ja sitten vuorattiin peitolla/huovalla pinnis pienemmäksi jos vauva moitti. Kapaloa käytettiin myös niin ei ollu väliä missä vauva oli.
Koska vauva siirretään sitten hetken päästä kuitenkin pinnikseen, pois äp-laatikosta. Sama se on kasata jo heti synnyttyä tai parin-kolmen kk:n päästä. Tuskin moni nukuttaa laatikossa/pyykkikorissa sen vuoksi, että pinnasänky vie tilaa? Ihan vauvan vuoksi moni niin tekee, luulisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja katie-:kyllä itestäkin tuntus vähä hölölle laittaa vauvaa pyykkikoriin tai siihen pahvilaatikkoon. sitä varten ostin jo sängyn hyvissä ajoin et saa nukkua siinä.
Mutta useinhan sanotaan, että vauvan on myöskin turvatonta nukkua aluksi isossa pinnasängyssä? Pienempi laatikko tuo turvallisuudentunteen.