Mikä on sinulle pitkä lenkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu siitä menenkö juosten vai kävellen. Juosten normaali lenkki on n. 3-6 km ja pitkä sitten sen yli. Kävellen pitkä lenkki olisi ehkä 12 km tai jotain sinnepäin.

Jokainen pystyy juoksemaan 10km/h... No ei todellakaan pysty. Vaikka olisi hyväkuntoinenkin, ei välttämättä juoksua harrasta.

Lenkki= matja joka taitetaan juosten/hölkäten
liikunta voi olla kävelyä mutta ei se kyllä lenkkeilyä ole, vertaa "jogging" eli hölkkä/lenkkeily suomeksi.
Jokainen terve ihminen pystyy juoksemaan 10 km/h. Jos et pysty niin kunto on huono kuten suurimmalla osalla länsimaalaisista.

[QUOTE="koppis";24699346]10 km tuntiin on minusta jo todella hyväkuntoinen ihminen.[/QUOTE]

Kestävyysjuoksua kilpaurheilumielessä harrastavat lapsetkin pystyvät tuohon suoritukseen.

Sitä paitsi monessa juoksutapahtumassa 10km tunnissa ei ole ollenkaan huono aika.

[QUOTE="vieras";24699474]Kestävyysjuoksua kilpaurheilumielessä harrastavat lapsetkin pystyvät tuohon suoritukseen.[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";24699469]Jokainen pystyy juoksemaan 10km/h... No ei todellakaan pysty. Vaikka olisi hyväkuntoinenkin, ei välttämättä juoksua harrasta.[/QUOTE]

Olen minä juossut yli 33km/h vauhtiakin

75 minuuttia pidempi on mulle pitkä lenkki eli suunnilleen yli 12.5km. Yleensä lenkit 8-11km. Harvemmin lyhkäsiä. Loma-aikoina pääsee useammin juoksemaan ja silloin myös lyhkäsiä lenkkejä ohjelmassa.

Yhteistyössä