P
Pirpana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vielä justjoo:Alkuperäinen kirjoittaja justjoo:Aika jännä keskustelu! Mun mielestä on ollut tosi ihanaa vauva aika. Nyt vauva 10kk. Ja meillä on mies reissuhommissa ja vauvalla allergioita. Silti en ole kokenut mitenkään raskaaksi. Alussa myös vauva oli tissillä n. tunnin välein ekat 3kk. Mikäs siinä telkkua katsellessa![]()
Niin tuli vielä mieleen, että ei mulla ainakaan ollut sellaisia kuvitelmia että olisi koko ajan elämä ruusuilla tanssimista. Tiesin että tulee olemaan väsymystä ym. kuvioissa. Ehkä sellaiset on tippuneet sitten hieman korkealta keillä näitä kuvitelmia on ollut!
Juu juu, näinhän se on. Voin vakuuttaa, että jokainen joka olisi sen unettomuushelvetin läpi käynyt tukkisi turpansa aika nopeasti![]()
Niinpä. Vauva kun huutaa yöt ja esikoisen kanssa saa tapella päivät ja koko turvaverkoston väki asuu 500 kilometrin päässä, niin eipä siinä vain istuskella tv:n ääressä ja tissitellä tiheästi imevää vauvaa.
Meilläkin esikoinen oli jo vaativa tapaus, mutta en mä sitä silti raskaana kokenut. Mut kuopus olikin sitten mega-allergikko ja mega-atoopikko ja esikoinen samaan aikaan megauhmaikäinen.