Mikä sua on viimeaikoina kiukittanut eniten

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tauko päättyi kun sain mainitsemani kirjan luettavaksi.
Sain luettua kotimaisen dekkarin, jossa mainittiin koronavuonna perutut itsenäisyyspäivän Linnan juhlat.
Netistä selvisi, että ne tosiaan peruttiin kahtena vuonna.
Tuntui oudota lukea kirjaa, joka sijoittuu kaupunginosaan, jossa olen asunut monessa osoitteessa. Moni asia palautui elävästi mieleeni.

”Koronavuosina 2020 ja 2021 perinteiset Linnan juhlat peruttiin pandemiatilanteen vuoksi. Niiden sijaan järjestettiin poikkeusjärjestelyjä ja tv-lähetyksiä.”
Niin ei ne jotka kirjoihin joskus hurahtaneet voi koskaan kait lopettaa lukemista ja haluaako edes emmä ainakaan mulla kirjan luku on kausittaista joskus lukee paljon ja sit ei taas mulla on paljon nettkirjakauppa mainoksii mut hankaluutensa en ole koskaan käyttänyt postinautomaatti laatikkoa ja mitä jos se kirja ei miellytä. Mitä jos nettikirjakauppa antaisi palautusoikeuden. Vai käviskö niin et sillain vois aina lukee ilmatteeks kirjoja ja sit palauttaa ja ottaa uuden. Mut nyt rehellisesti sanottuna kaipais jotain kirjan lukemista et pääsee kirjan maailmaan omine juttuineen. Ku nyt viimepäivät vaan kelaillu yhtä asiaa enimmäksseen. Ni kirja vois olla hyvä rentoutuminen joku fantasia seikkailu kirjasto vaan siitä hyvä et siellä voi vaellella eri kirjakäytävillä kunnes tulee joku kirja ehkä vastaan mikä tuntuis et täs on jsitä jotain. Joskus kirjastosta ei tartu mitään matkaan. Joo ajatella et korona ajastakin jo kuusvuotta
 

Yhteistyössä