Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kestotkin rasittaa luontoa:
Kyllä kestotkin rasittaa luontoa jos peset ne jollain muulla kuin biologisesti hajoavalla pesuaineella... Ja kanniskelepa jotain paskaista kestovaippaa tuolla kaupungilla kun liikut. Ei sitä hajua kestä kukaan.
Hajua? Meiän taskuvaipat ei todellakaan haise! Usein ei edes huomata kakkaa kun taas kertakäyttösissä menee heti läpi. Ja jos nyt sattuisi kaupungilla kakkaamaan niin meillä on ihan vedekestävä vaippapussi mukana josta hajut ei tuu läpi.
Me pestään kestot pesupähkinöillä muun pyykin kanssa.
Tää on yks syy miksi kartan vaistomaisesti kestoja. Kestojen käyttäjät vakuuttaa aina, ettei ne haise, ei ei. PASKA HAISEE. Niin myös pissa jos se on pitkään kankaassa.
Sitten nämä pesupähkinät. Kestoja käyttävät on aina jotenkin ylettömän megalomaanisen ekoilijoita ja alkaa hengästyttää jo muutaman lauseen jälkeen, jos jotain erehtyy siis kysymään. Jos mä kysyn perusjuttuja kestoilusta, en mä halua saada pesuaineluentoa tai pohjavesifaktaa siinä samalla. Ei mun rahkeet riitä yhtäkkiä tehdä täyskäännöstä elämässäni ja alkaa vetämään ituja nenäänkin.
Bonuksena tuo, että kertakäyttöisistä tulisi kakka "läpi". Miten se voi tulla läpi? Mitä se lapsi syö, jolla p*ska on niin löysällä (jatkuvasti)?? Ohi toki joskus mutta silloinkin yleensä liian pieni koko vaipassa.
Eli: kestoilijat tekee itse itselleen hallaa sillä fanaattisuudellaan. Itse asiassa aika samalla tavalla kuin imetyshirmulistalaiset omalla sarallaan. Hyvä asia, huono mainonta.