Miksei mistään pysty vuokraamaan crosstraineria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja markkinarako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

markkinarako?

Vieras
Haluaisin kokeilla, mutta omaa en halua ostaa. Halvoilla ei tee mitään ja kalliiseen ei ole varaa. Vuokraisin mielelläni esim. vaikka ensin vain kuukaudeksi, jotta näkisin riittääkö into siihen.

Ei kannata hankkia. Ei riitä into siitä olen varma. Meillä on crosstrainer ja ostettiin se puolivuotta sitten, nyt se pölyttyy tossa kun ei ketään sitä käytä. Eka 2 kk voi olla intoa mut siihe se sitte loppuu. Ainakin meillä..

Haluaisin kokeilla, mutta omaa en halua ostaa. Halvoilla ei tee mitään ja kalliiseen ei ole varaa. Vuokraisin mielelläni esim. vaikka ensin vain kuukaudeksi, jotta näkisin riittääkö into siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nomen est Omen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No "vuokraat" käymällä kuntosalilla crossaileen? :whistle:

Ei ole sama asia lähteä salille crossailemaan kun tehdä kodin rauhassa (mahdolliset lastenvahti,matka ongelmat jne)

Mä luulen, että jos se crossailu salilla ei innosta lähtemään sinne säännöllisesti, ei se innosta kotonakaan.

Ei ole sama asia lähteä salille crossailemaan kun tehdä kodin rauhassa (mahdolliset lastenvahti,matka ongelmat jne)

Mä luulen, että jos se crossailu salilla ei innosta lähtemään sinne säännöllisesti, ei se innosta kotonakaan.

Mä olen hiukan eri mieltä. Itse kokeilin ennen saleilla käyntiä, jossa inhosin käydä. Motivaatio ei pysynyt yllä, mutta uskaltauduin kuitenkin hankkimaan kotiin erilaisia vehkeitä. Kotona on kiva omassa rauhassa tehdä treeniä silloin kuin itselle sopii.

Ihan hyvä idea olisi kyllä että saisi vuokralle, halpaa ei kannata ostaa tai se on takuuhuollossa koko ajan jos sillä ahkerasti teet. Yritä jostain huutonetista osta ensiksi halpa vanha ja jos innostut niin säästät sitten vaikka kalliiseen. Itse ostin viime vuoden alussa 250 euron laitteen ja vähän väliä on korjauksessa ollut :(, 30 kiloa sillä kevään aikana tiputin että kyllä niistä halvoistakin hyöhyn irti saa revittyä :) Haaveissa laadukkaampi vehje :D

Alkuperäinen kirjoittaja niih :

Mä olen hiukan eri mieltä. Itse kokeilin ennen saleilla käyntiä, jossa inhosin käydä. Motivaatio ei pysynyt yllä, mutta uskaltauduin kuitenkin hankkimaan kotiin erilaisia vehkeitä. Kotona on kiva omassa rauhassa tehdä treeniä silloin kuin itselle sopii.

Hienoa, etkä varmaan ole edes ainoa. Mutta kovin kopvin usein näkyy niistä kuntolaitteista tulevan kalliita vaateripustimia nopsaa...

, jolla ei ole into lopahtanut. Ostin noin 500? maksavan kettlerin ja hyvä on! Katson leffoja samalla, kun veivaan. =) Alku aina takkuilee, kun kunto paranee 30-60 min menee hujauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksi:
, jolla ei ole into lopahtanut. Ostin noin 500? maksavan kettlerin ja hyvä on! Katson leffoja samalla, kun veivaan. =) Alku aina takkuilee, kun kunto paranee 30-60 min menee hujauksessa.

Mä oon samaa mieltä. Kettlereitä on halpojakin ja ne on pirun hyviä. Jos hankkii semmoisen rimpulan millä ei mitään tee, sillä ei tee mitään. Kun hommaa kunnon pelin niin sitä käyttääkin. Meillä käytettiin tosi aktiivisesti nelisen vuotta, nyt siinä on yks nivel rikki eikä kukaan oo jaksanu sitä korjata....

Yhteistyössä