Tänään tyhmyys ärsyttää keskimääräistä enemmän.
Good day to spend here...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänään tyhmyys ärsyttää keskimääräistä enemmän.
Kompensoi se. Vähän. Olen mä kerran yhden Jalmarin syönyt, mutta se ehti sitä ennen tehdä itsemurhan mun viinilasiini. Huomasin Jalmarin vasta kun se oli jo mun suussani. Toivottavasti kuitenkin kuoli onnellisena punaviinhuuruissa.Minä kyllä tapan kärpäsiä, jos ne pörräävät pääni ympärillä ja laskeutuvat ruokaani :ashamed: Mutta hämähäkkien annan olla ja perhoset oikein pyydystän ja vien ulos. Kompensoiko se tilannetta edes vähän?
Mä tapan kärpäsiä JA hämähäkkejä. Ja varsinkin ampiaisia (jos uskallan) kun erehtyvät meidän huusholliin. Silti koen olevani suhteellisen kunnollinen kansalainen.Minä kyllä tapan kärpäsiä, jos ne pörräävät pääni ympärillä ja laskeutuvat ruokaani :ashamed: Mutta hämähäkkien annan olla ja perhoset oikein pyydystän ja vien ulos. Kompensoiko se tilannetta edes vähän?
Nyt on paljon niitä banaanikärpäsiä, niitä tunkee kaikkeen makeaan, muttei niitä juuri tapettuakaan saa, ovat niin keveitä ja häilyviä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24568529:Kompensoi se. Vähän. Olen mä kerran yhden Jalmarin syönyt, mutta se ehti sitä ennen tehdä itsemurhan mun viinilasiini. Huomasin Jalmarin vasta kun se oli jo mun suussani. Toivottavasti kuitenkin kuoli onnellisena punaviinhuuruissa.
Mikä tekee ihmisestä niin hirveen arvokkaan? Eikö kaikki tollanen ole vaan harhaa ihmisen pään sisällä? Elämä on syntynyt sattumalta ja ihminen on vaan yksi otus muiden joukossa. Millä perusteella ihminen on muka arvokkaampi kuin kärpänen? Luonnossa vahva selviää. Ei ihmisen tappamisessa ole sen enempää pahaa kuin kärpäsenkään, miksi olisi?
Jep, hedelmät ja muut on pakko pitää jääkaapissa, muuten niitä pieniä kärpäsiä on keittiö täynnä.Nyt on paljon niitä banaanikärpäsiä, niitä tunkee kaikkeen makeaan, muttei niitä juuri tapettuakaan saa, ovat niin keveitä ja häilyviä.
Mä en listi niitäkään. Muutama ihminen on joskus tehnyt mieli listiä, mutta olen jättänyt senkin tekemättä.Mä en pysty listimään kuin hyttysiä. Nekin vain kun tulevat iholle.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24568621:Mä en listi niitäkään. Muutama ihminen on joskus tehnyt mieli listiä, mutta olen jättänyt senkin tekemättä.
Mä yleensä vaan puhallan ne pois. Mutta juu, joka kesä olen aika syötyMä annoin joskus hyttysen rauhassa imeä, mut nykysellään saan nii kauheat paukurat, etten voi olla tekemättä asialle jotain.