Miksi jotkut laittaa FB tilapäivitykseen jonkun luvun??? en ymmärrä.. mitä se tarkoittaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti ei tajua nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
puhelinnumeron viimeiset 2 numeroa. mulla 93

Ööö... Nyt on joku tainnu vähän keksiä omia kun ei oikeesti tiedä. Eikö sulle muka oo tullu tästä viestiä? :D hauskaa kyllä ku ihmiset hätäpäissään yrittää keksiä omia selityksii :D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja tiia taas :

Ööö... Nyt on joku tainnu vähän keksiä omia kun ei oikeesti tiedä. Eikö sulle muka oo tullu tästä viestiä? :D hauskaa kyllä ku ihmiset hätäpäissään yrittää keksiä omia selityksii :D:D:D

Kyllä mullekkin on nimenomaan tuo selitys tullut.. Liikkeellä siis myös sitä.

HUOMIO MIEHET! Olette varmaan huomanneet naisten tilapäivityksissä esiintyviä numeroita. Asiaa ei saisi paljastaa teille, mutta kerrottakoon tän kerran et kyse on seksikumppaneiden lukumäärästä :) kopioi tämä statukseesi, jotta kaikki miehet saisivat tämän kusetuksen tietoonsa!

Kyll niit on monia selityksiä liikkeellä.. Et näin.. ei toi sunkaan selitys ole ainoa

Kyll niit on monia selityksiä liikkeellä.. Et näin.. ei toi sunkaan selitys ole ainoa

Alkuperäinen kirjoittaja bell:
Toi puhelinnumeron kaks viimestä numeroa on se oikea totuus. Katoppa vaikka niiden puhelinnumeroa, jotka on laittanu sen numeron statukseensa!

Ainaki kyllä toimi muute mun kavereilla toi ton tiian idea, eli työmatka kertaa seukkakumppanin ikä. Sen mies 22, työmatka 2 km. --> 44

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
HUOMIO MIEHET! Olette varmaan huomanneet naisten tilapäivityksissä esiintyviä numeroita. Asiaa ei saisi paljastaa teille, mutta kerrottakoon tän kerran et kyse on seksikumppaneiden lukumäärästä :) kopioi tämä statukseesi, jotta kaikki miehet saisivat tämän kusetuksen tietoonsa!

:D

Mulle tuli kans toi puhelinnumero jutska, mut en laittanut mitn numeroita mihinkään. Sama se typerä minkä väriset rintsikat sullon päällä.

Saako joku oikeasti jotain kiksejä noista...musta ne on naurttavia turhanpäiväisyyksiä...mut jokainen tyylillään... :saint:

Se nyt riippuu sillä oulunläänissä porukat on ainaki pistäny kaikki puhelinnumeronsa kaksi viimeistä kirjainta =) Harvat laittaa ton työmatka kertaa seurustelukumppanin ikä

Yhteistyössä