N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:puhelinnumeron viimeiset 2 numeroa. mulla 93
Alkuperäinen kirjoittaja tiia taas :Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:puhelinnumeron viimeiset 2 numeroa. mulla 93
Ööö... Nyt on joku tainnu vähän keksiä omia kun ei oikeesti tiedä. Eikö sulle muka oo tullu tästä viestiä?hauskaa kyllä ku ihmiset hätäpäissään yrittää keksiä omia selityksii
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiia taas :Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:puhelinnumeron viimeiset 2 numeroa. mulla 93
Ööö... Nyt on joku tainnu vähän keksiä omia kun ei oikeesti tiedä. Eikö sulle muka oo tullu tästä viestiä?hauskaa kyllä ku ihmiset hätäpäissään yrittää keksiä omia selityksii
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bell:Toi puhelinnumeron kaks viimestä numeroa on se oikea totuus. Katoppa vaikka niiden puhelinnumeroa, jotka on laittanu sen numeron statukseensa!
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:HUOMIO MIEHET! Olette varmaan huomanneet naisten tilapäivityksissä esiintyviä numeroita. Asiaa ei saisi paljastaa teille, mutta kerrottakoon tän kerran et kyse on seksikumppaneiden lukumäärästäkopioi tämä statukseesi, jotta kaikki miehet saisivat tämän kusetuksen tietoonsa!