Miksi juot alkoholia?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun moni täällä jeesustelee, että säälittävää jos pitää juoda alkoholia iloon, suruun yms.

No mä juon sen takia, että huvittaa juoda, haluan mennä baariin ja pitää hauskaa. Joskus ruoan kanssa on kiva ottaa 1-2 siideriä ihan sen hyvän maun takia. Mutta pystyn kyllä olemaan ilmankin ja osaan pitää hauskaa ilman alkoholia, sekä pystyn ilmaisemaan muitakin tunteita selvinpäin. Joskus on vain kiva vetää kännit :D :xmas:

Kun on kiva vetää kännit, niinkuin säkin sanoit :laugh: :laugh:

Ja sen sanon ettei kukaan mene baariin ottamaan 1-2 tuoppia, kyllä baariin mennään juopottelemaan :D

No, olkoot kuka hyvänsä mitä mieltä vaan, kunhan tiedän :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Kun on kiva vetää kännit, niinkuin säkin sanoit :laugh: :laugh:

Niin mutta jotkut eivät käsitä tuota asiaa! :laugh: :laugh: En tarkoita, että kaikkien pitäisi tehdä samalla tavalla, ei sitä alkoholia ole pakko juoda, mutta miksi ei uskota sitä että kyseessä vain hauskanpitoa eikä mitään surujen hukuttamista?

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ja sen sanon ettei kukaan mene baariin ottamaan 1-2 tuoppia, kyllä baariin mennään juopottelemaan :D

Kyllä aivan oikeasti voi käydä yhdellä kahdella, olen itse tehnyt niin ja itse baarissa työskentelevänä olen sellaista nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Tuleeks teille krapulaa ollenkaan? :whistle:

todella harvoin. punkku ja absintti ne joista tulee, tosin ei punkustakaan aina...

no siinä tapauksessa mä ymmärrän jos maistuu :D Ite kun olen ollu ottamassa niin krapula on jotain niin hirveetä.. siis se alkaa siinä kun baarista kotiutuu ja koko helevatan aamun oksennan sisuskaluni pihalle ja paskon vuorotellen. ja sitten kun pääsis nukkumaan niin ah, lapsukaiset tulee kotiin :saint:

Jos juon esim. saunan päälle siiderin, niin juon ihan vaan maun takia ja siksi että sattuu nyt haluttamaan sitä siideriä eikä limukkaa. Yhtä hyvin voin juoda alkoholitonta sidukkaa, jos sattuu olemaan. Mutta eipä siitä yhdestä siideristä vielä muita vaikutuksia tulekaan.

Jos lähden baariin (tapahtuu nykyisellään ehkä noin 3-4x vuodessa) ja juon, niin ihan sen takia että sitä omaa huonoa itsetuntoani sillä korjaan ja rentoudun, että kehtaan muutakin tehä siellä kuin istua pimeässä nurkassa. tykkään tanssia, mutta en ilman muutamaa rohkaisevaa siihen kykene. Ja yleensä en vedä ihan konttauskuntokännejä.

Ja kaamea krapula tulee nykyään aina...ihan sama juonko 3 kaljaa vai 30 ja muutaman fisun päälle :p |O Ei silloin parikymppisenä vaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Jos juon esim. saunan päälle siiderin, niin juon ihan vaan maun takia ja siksi että sattuu nyt haluttamaan sitä siideriä eikä limukkaa. Yhtä hyvin voin juoda alkoholitonta sidukkaa, jos sattuu olemaan. Mutta eipä siitä yhdestä siideristä vielä muita vaikutuksia tulekaan.

Jos lähden baariin (tapahtuu nykyisellään ehkä noin 3-4x vuodessa) ja juon, niin ihan sen takia että sitä omaa huonoa itsetuntoani sillä korjaan ja rentoudun, että kehtaan muutakin tehä siellä kuin istua pimeässä nurkassa. tykkään tanssia, mutta en ilman muutamaa rohkaisevaa siihen kykene. Ja yleensä en vedä ihan konttauskuntokännejä.

Ja kaamea krapula tulee nykyään aina...ihan sama juonko 3 kaljaa vai 30 ja muutaman fisun päälle :p |O Ei silloin parikymppisenä vaan :kieh:

:laugh: :laugh: :laugh: :saint: :saint: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Joskus vaan on kiva vetää kännit :D
Ei sitä mitää krapulaa tule ku ei juo sekasin, syö ja juo vettä ennen nukkumaan menoa :D

mulla tulee kamala krapula vain jos juon pelkkää vodkaa.. voin juoda sekaisin ihan mitä vain.

Yhteistyössä